...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

پایان سال...

سال 93 داری میری!!

بـــــــــــرو... اما حرفامو بشنــــــــــــو بعد برو بــــــــــرو 

یـه ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــــــــﯽ ﺍﺻـلا ﻧـﮕـﺬﺷــــــــــــــــﺖ
ﺍﻣـﺎ ﻣـن ﺍﺯﺵ
ﮔـﺬﺷــــــــــــــــﺘـﻢ ...

ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــــــــﯽ ﻫـﻢ ﺑـﺪ ﮔـﺬﺷـﺖ ... ﺳـﺨــــــــــــــــﺖ
ﮔـﺬﺷـﺖ ...ﺑـﺎ ﺩﺭﺩ ﮔـﺬﺷـــــــــــــــــﺖ ...

ﯾـﻪ ﺷــــــــــــــــﺒـﺎﯾـﯽ ﺩﺍﺩ ﺯدم 
 ﺍﻣـﺎ ﺟــــــــــــــــﺰ ﺩﻟـم ﻫـﯿـﭻ
ﮐــــــــــــــــﺲﺻــــــــــــــــﺪﺍﻣـو ﻧـﺸــــــــــــــــﻨـﯿـﺪ ...

ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــــــــﯽ ﻫـﻤـﻪ ﭼــــــــــــــــﯽ ﺑـﻮﺩ ﺍﻟـﺎ 
ﺍﻭﻧـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎﯾـﺪ
ﻣـﯿـﺒــــــــــــــــﻮﺩ ...

ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــﯽ ﻫـﻮﺍ ﻋـﺠـــــــﯿـﺐ ﺩﻭﻧـﻔـﺮﻩ ﺑـﻮﺩ 
ﺍﻣﺎ ﻫـﻤــــــــﻮﻥ
ﺷـﺒـﺎ ﻣـن ﺑـﻮدمـــــو ﺗـﻨـﻬـﺎﯾـــــــــیم ...

ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـــــــﯽ ﻧـﻔـﺴـــــــم ﺑـﺮﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﯾـﻦ ﻫـﻤـــــــﻪ ﺑـﻐــــــــﺾ ...
ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﻧـﻔــــــــﺲ ﮐـﻢ ﺍﻭﺭدم ...
ﺍﻣــﺎ ﺩﻭاﻡ اوردم...

ﯾـﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾــــﯽ ﻓـﻘـــــــﻂ ﺯﻧـﺪﻩ ﺑـﻮﺩم ... ﺯﻧـﺪﮔـﯽ ﻧـﮑـــــــﺮﺩم...

ﯾـﻪ ﺷﺒـﺎﯾـﯽ ﺯﻧــﺪﻩ ﻫـﻢ ﻧـﺒـﻮﺩم
ﻓـﻘــــــﻂ
ﺑـﻮﺩم

ﻫـﻤﯿـــــــــــــــــﻦ
93 حالا دیگه بـــــــــــــــــــــــروووووو
اولیـــن ســیـــن امــسال
سفیـــدیـ کفـنــه منــــــه

امیــــــــــــن
  • REZA ABEDINI

نظرات  (۳۰)

  • یک تماشا چی
  • آو
    سلام سایت خیلی قشنگی دارین، ولی چرا انقدر دلگیر و حرفای نا امید کننده توش زیاده؟ هیچ کار خدا بی حکمت نیست،
     هر که مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند...
    تا چند روز دیگه امسالم تموم می شه ؛ خوب یا بد ، تلخ یا شیرین ، سخت یا آسون ! ولی از اون گذشته ، سر سفره های هفت سینتون موقع تحویل سال ،  برای ماهم دعا کنید .

    میخوام اولین  سین  امسال  سیکتیرکردن یه سری آدمای مزخرف زندگیم باشه !


    امیدوارم 94 به بدی 93 نباشه


    می‌خواهم برگردم به روزهای کودکی..
    آن زمان‌ها که پدر تنها قهرمان بود
    عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد
    بالاترین نــقطه‌ى زمین، شــانه‌های پـدر بــود

    بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادرهای خودم بودند
    تنــها دردم، زانوهای زخمـی‌ام بودند
    تنـها چیزی که می‌شکست، اسباب‌بـازی‌هایم بـود
    و معنای خداحافـظ، تا فردا بود!

    حسین پناهی

    در جلسه امتحانِ عشق من مانده‌ام و یک برگۀ سفید! یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی.. درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی‌شود! در این سکوت بغض‌آلود قطره کوچکی هوس سرسره بازی می‌کند! و برگۀ سفیدم عاشقانه قطره را در آغوش می‌کشد! عشق تو نوشتنی نیست.. در برگه‌ام، کنار آن قطره، یک قلب می‌کشم! وقت تمام است. برگه‌ها بالا..

    وااای اقا رضا این حرفا چیه میزنی اخره سالی بابا غم و غصه رو از دلت بیرون کن به اینده فکر کن.خدا نکنه سین امسالت سفیدی کفن باشه..تو تازه اول راهی خواهشا دیگه از این پستا نزار سعی کن خودتو عوض کنی تو این سال جدید از خدا بخواه تا کمکت کنه و خودتم بخواه تا بشه.خواهشا کمی به حرفام فکر کن.

    خداوندا به من بیاموز:


    عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند


    محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند


    بگریم با کسانی که هرگز غمم را نخورده اند


    و بخندم با کسانی که


    هرگز شادی هایشان را با من تقسم نکردند

    غم وغصه هاروفراموش کن هرچندسخته به سوی آینده برو

      سلام
    دعوتید به اخرین پست93
    سال نو مبارک
    تو کافی شاپ خوش و خرم با دوست دخترم نشسته بودیم
    یهویی یه دختره اومد سمتم و گفت :
    خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد....
    دوست دخترم که با گریه رفت...
    دختره اومد گفت :
    الکی مثلا ما زن و شوهریم
    منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :
    الکی مثلا شوهرت دست بزن داره :|


    **************

    خیر سرمون ما هم آپ کردیماا میای فقط میگی آپی :|



    اووووف چه میکنی پسر ،سال جدیدو با غم و دپرسی شروع نکن ،شکر خدا رو کن بابا 

    آدمو دپرس میکنی والا
    خدایا نود و چهار شروع ِ خوشی های واقعی زندگی کسایی باشه که «بد» بدآوردن 
    همشون ها...
    آمین!
  • شیـــــــدا
  • خـــــــــــدایــــــــــا بـــــه اینــــــکه اون لعنتی دوره هم راضیـــــــــم فقط ....

    قانع نبودی خدا جون.....
    خودت بهم گفتی قانع باش.....
    گفتم هفت میلیارد ادم برا تو این یه نفر برا من چرا قـانع نبودی؟؟
  • شیـــــــدا
  • به شانه ام زدی .....
    تا برگشتم رفته بودی...
    بی انصاف به یاد اوردن تنهاییم شوخی قشنگی نبـــــود
  • شیـــــــدا
  • جناب 94 









    خداییش سال خوبی باش نذار 4 روز دیگه رومون توهم واشه
  • شیـــــــدا
  • اواااا من میخوواسم اینو بذارم خخخخخخ
     عب ندارررره 

    بهترین دوست ها، از لحظات سخت زندگی،
    برات آلبومی از خاطره های رنگی می سازند،
    آلبومی که هرگاه ورقش بزنی، خنده هایت،
    تلخی رو توی خودشون حل کرده باشند …
    ریحانه توسلی نیا

    همیشه که همه چیز نباید قاعده و قانون داشته باشه ..!
    بعضی روزا، آدما دلشون می خواد یه کارایی رو بکنن
    که فقط لذت داره و هیچ منطقی هم پشتش نیست،
    اینطوری می فهمن هنوز زندن و دارن زندگی می کنن ..!


    تو فقط یکبار زندگی خواهی کرد …
    پس برای خودت زندگی کن،
    مهم نیست که دیگران چه فکری میکنند!

    میشل فوکو


    دلی داشته باش
    که هیچ گاه سنگ نمی شود،
    چهره ای که هیچ گاه خسته نمی شود
    و لمسی که هیچ گاه آسیب نمی زند …

    چارلز دیکنز

    +این حرفا چیه ...؟آدمو ناراحت میکنی...هر درد و مشکلی راهی داره اما اون مرگ نیست...مرگ و زندگی فقط دست خداست...با این نوشته ها فقط دوستاتو ناراحت میکنی... :(
    ایشالا ک سال خوبی داشته باشی و سالم باشی...
    دلی داشته باش
    که هیچ گاه سنگ نمی شود،
    چهره ای که هیچ گاه خسته نمی شود
    و لمسی که هیچ گاه آسیب نمی زند …

    چارلز دیکنز

    +این حرفا چیه ...؟آدمو ناراحت میکنی...هر درد و مشکلی راهی داره اما اون مرگ نیست...مرگ و زندگی فقط دست خداست...با این نوشته ها فقط دوستاتو ناراحت میکنی... :(
    ایشالا ک سال خوبی داشته باشی و سالم باشی...
    خیلی غم انگیز است
    94 خوشی داشته باشید انشاا...
    سلام
    حرفای خوبی بهش زدین موافقم
    ای بابا!چه حرفیه آخه(عصبانی)
  • کمی بودن ...
  • ازبعضی حرفای راستی که زدیدبگذریم 
    ولی به قول اهورالعنت برخط اخر.... 
    کمی از ان سین هم به من بده...

    بیا با هم برویم...

    سین هم نداشتیم ...عیبی نداره...فقط بیا بریم...بریم یه جای دور...خیلی دور
    لعنت برخط آخر
    لعنت به این سال نودوسه که سیاه ترین سال زندگی من یکی بود
    ازدست دادن عزیز
    شب های سیاه
    و روزهاس سیاه تر
    اینجا اولین جاییست که از 93شکایت کردم
    به امید روزهای بهتردر94
    پاسخ:
    میفهممت
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  • ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿



  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  • خدا نکنه داداش این حرفا چیه اشک آدمو در میاری الهی 94 ساله  شی !!!


    پاسخ:
    ...
    اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان؛... ابر را بوسیده ام تا که بوسه بارانت کند. ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی