...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

GOD

خدایــاااا

به دل نگیر اگر

گاهی زبانم از شکرت باز می ایستد...

تقصیری ندارد...

قاصر است

کم میاورم در برابر بزرگی ات...

لکنت می گیرد واژه هایم در برابرت!!!


در دلم اما همیشه...

ذکر خیـــرت جاریست...

من برای بندگی تو هزارو یک دلیل میخواهم

ممنونم که بی چون و چرا برایــــم خدایی میکنی.....

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۹)

  • مهندس رضا عباسی
  • دل منم گرفته داداش
    تقصیر خدا نیست
    خدا را شکر
    خدا یا دل ما رو با نور خودت روشن کن
    وبتون خوب بود
    به ما هم سر بزنید
    ممنون

    یکی از فانتزیام اینه که برم قهوه خونه بعد یارو بپرسه دادا قلیون میکشی ؟ بعد من با یه لبخند تلخ بگم : داداش قلیون واسه سوسولاس ! ما یه عمره از زمونه میکشیم ! بعد توی دود قلیونای قهوه خونه محو بشم




    سلام

     [نیشخند]


  • آزاده روحانی
  • سلام


    موافقم



    عالی
    سلام خیلی زیبا بود
    مورد داشتیم پسره گوشیش خوب آنتن نمیداده که زنگ بزنه،اس میده به دختره نمیتونم بگیرمت،
    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .
    دختره هم ج داد به درک انگارشوهر قحطه تازه پسر عموتم رفیقمه















    سلام

    با تاخیر بود ولــــــــی

    بلخـــــــــــــــــــره اپیدم

    تشریف بیارید

    یا حق
    سلام
    عالی بود،ممنون:)

    یاعلی
      نبض زندگی ام با نفس های تو میزند
    قشنگ ترین صدای زندگی ام تپش قلب توست
    ترنم دلنشین لحظه هابم صدای توست...
    ♥دوستت دارم♥


    big liiiiike
  • رفیعه رجعتی
  • ^__^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی