...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

من

اینجـا پســـری هَست ....

ڪہ شَـــــب هایَش پـُر از بــــــــــُغض اسـت!
پــُر از دَرد ! پـُر از سُـــــوال!!!

دیگـَر خَستـــــہ شُده ام از اینڪـــــہ بـَراے توصیفــــــِ مــــــــــَن بِگوینـد : 
چِقَدر خوب آدَم هارا آرام میـکنــــــــــے.....!

چِقـَدر خوب از پَســـــِ خودَت بـــــَر مـــــےآیـے........!

مُتـِنَفـــــِرم از ایـــــنڪہ لَبخَند بِزنَم وبِگـویـــــَم :
هَمہ چیـز خوبــــــــــ است!

اینـــــجا پســــری هَست ڪہ بَعد از شِنیدَنــِـــ هَر دَردے.......
دَر خـَلوتـــــِ خــــــــــودَش زانــــــــــو میـــــزند....

شــــــــــوڪّـہ میشَود!
اشــــــــــڪ میریزَد!

واتّفاقـــــا بیشتَـــــر از بَقیہ دَردَشـــــ مے آیـَد!

دِلـــــَم مـــــےخواهَد آدم ها حَواسِـشان باشَد......

مــــــــــَـــــن هَم....
آدَمم مِثلـــــِ خودِشـــــــــــان!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۱)

از استادی پرسیدند:آیا قلبی که شکسته بازهم می تواند عاشق شود؟
استاد گفت:بله می تواند!
پرسیدند:آیا شما تا کنن از لیوان شکسته آب خورده اید؟
استاد پاسخ داد:آیا شما بخاطر لیوان شکسته از آب خوردن دست می کشید؟!
امام موسی کاظم علیه السلام:
مَن رَأى أخاهُ عَلَى أمرٍ یُکرِهُهُ فَلَم یَرِدهُ عنهُ وَ هُو یقدِر عَلَیهِ، فَقَد خَانَه هر که برادرش را در کارى ناپسند ببیند و بتواند او را از آن باز دارد و چنین نکند، به او خیانت کرده است.
الامالى صدوق،ص۳۴۳

سلام
ایام تسلیت

دعامون کنین
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ و اهلک اعدائهم اجمعین
سلام
چرااینجابروزنمیشه؟؟؟؟؟!!!!!

دلت را می شکنند بر سنگفرش,

هم آن دم که ندای رهایی

دم داده ای!

دلت را می شکنند بر درگاه ,

بر جلوخان خانه ای که دستی را به مهر

انتظار نشسته ای!

دلت را می شکنند در پستو

هم آنان که سفره ات را به نان نشسته اند!

دیگر دلت را می شکنند

در خلوت,

در تاریکنای شبی با دشنه ریایی از پس!

دیگر گفتم, دلت را می شکنند!

دلت را می شکنند با زهرخندی بر لب!

 

باری دل عیان دار

که در بزم انسان

شکسته ترین است شادترین...

من برای با تو بودن ازهمه چیزم گذشتم

بی انصاف توداشته هایت رابه رخم میکشی؟؟

  • آزاده روحانی
  • سلام
    روزی شیطان همه جا اعلام کرد قصد دارد از کارش دست بکشد و وسایلش را با تخفیف ویژه به حراج بگذارد!

    همه مردم جمع شدن و شیطان وسایلی از قبیل:
    غرور
    خودبینی
    شهوت
    مال اندوزی
    خشم
    حسادت
    شهرت طلبی
    و دیگر شرارت ها را عرضه کرد...

    در میان همه وسایل یکی از آنها بسیار کهنه و مستعمل بود و بهای گرانی داشت!
    کسی پرسید: این عتیقه چیست !؟
    شیطان گفت: این نا امیدی است...
    شخص گفت: چرا اینقدر گران است!؟
    شیطان با لحنی مرموز گفت:
    این موثرترین وسیله من است!
    شخص گفت: چرا اینگونه است!؟
    شیطان گفت: هرگاه سایر ابزارم اثر نکند فقط با این میتوانم در قلب انسان رخنه کنم و وقتی اثر کند با او هر کاری بخواهم میکنم...
    این وسیله را برای تمام انسانها بکار برده ام،
    برای همین اینقدر کهنه است!

    *مراقب "امیدمان" باشیم*
    رسم دنیاس..
    خیلی زیبا 

    سلام

    چه قشنگ بود:(

    آنجا که دیگر نمی توان عشق ورزید ،

    باید آن را گذاشت و گذشت...

     

    "فردریش نیچه"


    گاهی اوقات مردم نمی خواهند حقیقت رابشنوند

    زیرا که نمی خواهند اوهامشان نابود شود...

     

    "فریدریش نیچه"


    +...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی