...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

بعضی وقتا...

بسلامتــــــــــے روزے کہ..

✔سنگــــــــــ قبرمو✔

 بارنگــــــــــ چشاے نازش 

➣ستــــــــــ کنم➣

روزیکــــــــــہ‌ پشــــــــــت سرم بگنــــــــــ‌ فلانیمــــــــــ‌ جوونــــــــــ رف..


راستے سرتــــــــــ بہ سنگ خورد نہ؟

هہ اره ولے بــــــــــہ‌سنگــــــــــ‌قبرمـــــ.. 


راستـــــے واســــــــــہ‌هفتمــــــــــ‌ میاے دیگــــــــــہ هومــــــــــ؟؟؟....


بعضی وقتا انقدر ادم زندگیش غمناک میشه که

دوست داره یکی یهو بگه کات!!!


عالی بود بچه ها 

واسه امروز دیگه بسه!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۶)

با اینکه غمناکه ولی عالیه . عاااااااااااااااااااالی
لااااااااااااااااااااااااایک

دلهای پاک خطا نمیکنند...
سادگی میکنند....
وامروز سادگی پاکترین خطای دنیاست .....
میبینی چقدر ساده بود رفتنت
فقط یه کلمه بود,خداحافظی

اما آنچه شکستی فقط دل نبود

وجودم را

دنیایم را

نگاهم را

تو را دوست میداشتم قد خدا

اما رفتنت احساسی برایم نداشته

مهری,محبتی

گفتمت اشک را مرهم میکنم

اکنون که اشکهایم خشک شدند

امیدم به چیست

چشمهایی درمانده به امید بازگشتت..

سلام ازین که حضور داشتی ممنون من شما رو لینک میکنم شمام اگه دوست داشتی لینک کن مرسی

سلام

سلام

عیدتان مبارک

 عیدانه:

وَ قَالَ [ امیر المومنین  علی علیه السلام] عِنْدَ تَنَاهِى الشِّدَّةِ تَکُونُ الْفَرْجَةُ وَ عِنْدَ تَضَایُقِ حَلَقِ الْبَلَاءِ یَکُونُ الرَّخَاءُ .

و درود خدا بر او ، فرمود: چون سختى ها به نهایت رسد، گشایش پدید آید، و آن هنگام که حلقه هاى بلا تنگ گردد آسایش فرا رسد.

حکمت 351 نهج البلاغه

گاهی با خود می اندیشم
که انسان ها حقیقتاً در غم ِ یکدیگر سهیم هستند ؟
در می یابم که هیچ کس
براستی
نمی تواند در اندوه ِ کسی شریک شود
و هیچ کس
حاضر نیست شادی اش را با کسی تقسیم کند
و تظاهر
جنینِ میلیون ساله ایست که در رحم ِ دنیایمان
مُدام لگد می پراند
“بانو نسیـــم صحراپور”

+پستات ناراحتم میکنه...فقط میخوام بگم هرچیزی لیاقت میخواد...
  • آزاده روحانی
  • سلام 
    ای کاش نامردمی نبود
    حالا که هست ...
    پس ای کاش ناامیدی نبود...
    سلام
    دورازجونتون

    یاعلی
    ﻓﺎﻝ ﺣﺎﻓﻆ میگیری ﺍﺯ ﻣﻲ ﻭ ﺑﺎﺩﻩ ﻭ ﻟﺐ ﻭ ﺯﻟﻒ ﻳﺎﺭ ﻣﻴﮕﻪ ...

     

    ﺑﻌﺪ میری ﺗﻮ ﺗﻔﺴﻴﺮﺵ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻧﻤﺎﺯﺗﻮ ﺍﻭﻝ ﻭﻗﺖ ﺑﺨﻮﻥ !!!!

     

    ﻻﻣﺼﺒﺎ ﺣﺎﻓﻈﻢ ﻓﯿﻠﺘﺮ ﮐﺮﺩﻥ :||
    کــــــات خخخ
    وااای خدا
    الآن دقیقا چه نظری باید بذارم عایا؟؟؟
    سادیسم داری شما؟؟
    دیگه دارم بهت شک می کنم...
    زنده باشی داداش...

    سلامتی اون روز....

    :((((

    دل شکست اما تو باز هم رفتی                            دل سوخت اما تو باز هم رفتی عشقم واقعی بود اما باورنکردی                         گفتم دوستت دارم اما باورنکردی گریه کردم اما اهمیت ندادی غم و انده تمام دلم را در برگرفت اما بی اعتنا بودی رفتی و تنهام گذاشتی و به این فکر نکردی که من چه حالی میشم                   باشه برو اما بدون که تو بودی تنها عشقم وخواهی ماند تا ابد
    دلم در صفر مطلق ذوب میشود وقتی به “کفش هایت” کنار “کفش هایش” فکر میکنم…
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی