...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

جمعه ها...

جمعه‌ها را باید قاب گرفت!!

 درست مثل همان عکس های قدیمی و خاک گرفته ی روی دیوار...


انگار جمعه ها ماندگار ترین روزهای آفرینش اند...

تلخی ها و شیرینی هایش، قاب می شود و می چسبد به دیوار خانه ی دلت...


مثل لبخند های مادر بزرگ در آن عکس قدیمی...
یا مثل گریه های من در آغوش مادر ، که با دیدنش در عکس های قدیمی، همیشه لبخند می زنم...


مرد و زن هم ندارد... جمعه ها باید کسی را داشته باشی که تو را در آغوش بکشد!

جمعه ها را باید عاشقانه گذراند؛... تا غروبش دلگیرت نکند...


 باید دست در دست های گرم تو گذاشت و جاده ها را یکی یکی فتح کرد...


آخر باید یکی را داشته باشی تا با بوسه های بی هوایش به تو بفهماند که جمعه ها عشق تعطیل نیست؛...

لعنتی تازه سر آغاز عاشق شدن است... 


من و تو که دیگر خوب می دانیم...

جمعه سال هاست که هیچ داستان خوشایندی ندارد...


پس بیا از همین الان...


به استقبال عصر دلگیر جمعه برویم...

به نگاه گستـاخ مردم این شهر بگو:

وقتی کسی تا خرخره در سیـگار فرو میرود،

شاید دارد حسابش را با خاطراتــ کسی تسویه میکند!!!


  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۰)

می دانی چرا دوستت داشتم ؟؟ چون در ان زمان مترسکی بیش نبودم که به دوستی با کلاغ هم رضایت داشت
از پست جدید دیدن فرمایید...با تشکر
نمیدانستم نبودنت هم مانند بودنت به این آسانی عادت می شود/دیگر هیچ شک  دلهره و ناراحتی بخاطر تو ندارم پس برایم خشحال باش.خوشحال میشم به وبم یه سر بزنی
سلام رضای عزیز
به روزم
  • آزاده روحانی
  • سلام
    طاعات قبول
    در پناه حق
  • آزاده روحانی
  • سلام
    طاعات قبول
    در پناه حق
    شادی پروانه ای است که هرچه تقلا کند نمی توانی ان را شکار کنی، باید ارام باشی تا روی شانه هایت بنشیند،پس زندگیت سرشار از ارامش وشانه هایت پرازپروانه.
    سلام
    وقتی واسه غروب جمعه کسی بایدباشه:(

    شماهم درگیرامتحاناتین که بروزنمی کنین؟موفق باشین
    التماس دعا

    یاعلی
     

    دوست داشتن از عاشق بودن هم سخت تر است. دوستدار تو به سعادت تو می اندیشد حال آنکه عاشق تو به داشتن تو. سعی کن تا کسی را در دوستی نیاموزده ای, عاشقش نشوی. دوستی تملک تو بر کسی یا چیزی نیست. دوستی مثل بوئیدن یک سیب است بدون آنکه به آن گازی بزنی.

    گاهی باید رفت

    و خیلی چیزهای بردنی را با خود برد

    مثل یاد

    مثل غرور

    و آنچه ماندنی است را جا گذاشت مثل خاطره ، مثل لبخند !

    بیا بنویسیم که خدا ته قلب آیینه است مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه است با همیشه موندن وقتی که هیچی موندنی نیست اوج هر صدای عاشقه که شکستنی نیست با صدام میام همه جا تو رو مینویسم روی آیینه گریه هام روی گونه های خیسم ای که معنی اسم تو آسمون پاکه ریشه صدا نبض عشق زیر پوست خاکه
     کنارِ سینه ی تو
    خم می شوم
    و بازدم هایت را جمع میکنم
    برای روزهای خفگی ام ....
    سلام بسیار زیبا و دلنشین بود لذت بردم برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
  • آزاده روحانی
  • سلام
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    لذت بردم
    هووم
    این بار خوب بود نوشته تون...
    من خودم خیلی خرابتر از شمام...
    به استقبال عصر دلگیر جمعه برویم...


    فقط ک سیگار نیست :(
    جورای دیگه هم میشه
    من می خواهم بدانم که
    راستی راستی زندگی یعنی اینکه
    توی یک تکه جا هی بروی و برگردی تا پیر شوی و دیگر هیچ !؟
    یا اینکه طور دیگری هم توی دنیا می شود زندگی کرد …
    ماهی سیاه کوچولو / صمد بهرنگی

    +
    فوق العاده زیبا بود...خیلی عالی...مرسی...🌹
  • تبلیغات اینترنتی
  •  

    باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

    وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

    بنده یک سایت در زمینه تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت ما مراجعه کنید وماراخوشاحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید.

    ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

    عنوان : تبلیغات اینترنتی
    لینک : niazgoo.com

    آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | ثبت آگهی | سایت نیازمندی | آگهی اینترنتی | تبلیغات رایگان | درج رایگان آگهی | سایت درج آگهی | تبلیغ رایگان | سایت تبلیغاتی | بهترین مکان برای تبلیغات رایگان | آگهی ویژه | تبلیغ ویژه | تبلیغات اینترنتی | سایت تبلیغات

     

  • رحمانیان. عباسی
  • سلام عالیییییییییییییییییییییی بود. لطفا به وب من هم سر بزن و نظرت رو بگو....ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی