...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

خدایا...

خدایا...!!!!

خسته ام.....

تو میایی یا...من بیایم؟؟؟!!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۲۶)




میخوام یه جمله بگم مسیر زندگیتو عوض کنه !
.
.
.
از اونور برو!!!!!!








دلت که گیر باشه......

هرروز

دلگیری...

upammmmm
سلام داداشی بهم چرا سر نمیزنی
الکی لینکمون کردین
  • رضا (داریوش بزرگ)
  • با درود
    آنجا که نام مهدی نیست قرار نه فرار باید کرد
    یه پست درباره ی امام زمان گذاشتم خواهشمندم تشریف بیارین و برا ظهور آقا صلوات و اللهم عجل لولیک بگین البته به هر زبانی که دوس دارین
    بدرود.
     الان اینجاست کنار ما ولی بازم  هم نفهمیدیم چه بگویم از عظمتش زبانمان بند امد و باز مات و مبهوت نشستیم تا برود به همین راحتی
    منتظر حضور گرمتان هستم.

    سلام وب قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن مرسی

  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند
    عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند
    دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند
    و بخند که خدا هنوز آن بالا با تـوست
    یــِــک نَفَــــر میخـــــواهَم ، 
    مُحــــکَم بزنَد در گوشَــــــــــم ، 
    بــــی هیچ دَلــیلــــی .. . 
    فَقـــَـط بشکـــــنَد اینــــ 
    بـــُغض لعــَنَتـــــی را . . . !
    [̲̲̅̅ت̲̲̅̅ـ̲̲̅̅م̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̲̅̅م̲̲̅̅ ̲̲̅̅م̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ن̲̲̅̅]

    [̲̲̅̅پ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̲̅̅ی̲̲̅̅ ̲̲̅̅ح̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ض̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅ر̲̲̅̅ ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ر̲̲̅̅ב̲̲̅̅ ̲̲̅̅ک̲̲̅̅ـ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ی̲̲̅̅ ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅خ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅]

    [̲̲̅̅ ̲̲̅̅ا̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ک̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ ̲̲̅̅ب̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅ב̲̲̅̅ ̲̲̅̅و̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ی̲̲̅̅ـ̲̲̅̅چ̲̲̅̅ ̲̲̅̅و̲̲̅̅ق̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ̲̲̅̅ن̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ب̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅ב̲̲̅̅ ̲̲̅̅.̲̲̅̅.̲̲̅̅]

    [̲̲̅̅ک̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ ̲̲̅̅ر̲̲̅̅ف̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ̲̲̅̅و̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅م̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ی̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ش̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ̲̲̅̅!̲̲̅̅]


  • بـــــــاران
  • سلام آقای عابدینی 
    این پست بهترین پستی بود که تابحال باهاش برخورد داشتم
    میتونم بگم یه دردودل زیبا بندش باخداهستش
    ممنونم ازحضورتون امیدوارم بعدفارق التحصیلی فرد مفیدی بشید:)
  • parieya) یه دختر پاییزی)
  • دوباره سیب بچین حوا...
    من خسته ام
    بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند
  • سـ♥ــآنـآز
  • هـــرگــز بــهـ בیگـــرانـ اِجـازِہ نـــَבه
    کهـ قـَـلــَـمِ خــُوבخـواهـیـ בستـــــ بـگـیـــرَنـــב و
    בفــتـــَـرِ سـَـرنـوِشتــــــ را وَرقـ زَنـَنـــב و
    خـاطــراتتــــــ را پاکــ کننـב و
    בر پـایانــَـشـ بِنـویسَنــב قـِسمـَتــــــ نَبـــوב...!!!
    به سلآمتی چشمی کِ چشمِ مآرو رو همه چشمآ بست [ :| ]



    گاهی تنها ماندن بهای آدم ماندن است
    این خاکستر  که میبینی خاکستر سیگار نیست
    خاطرات منند که هر شب با خودم دود میشوند
    باید یاد بگیرم خودم را قلب کسی نچبانم.....
    جانمیشوم ..... فقط چرو کیده میشوم.......
    عشق را تفسیر کردم یک سبد آلاله شد
    در غزل چون مقطعی ابیات را دنباله شد
    مثل گردنبندی از حس غم و دلواپسی
    بر محیط قلب شاعر از عطوفت هاله شد
    در عبور از آسمان بر مرغ وحشی بال شد
    در شنا بر ماهی بی دست و بی پا باله شد
    اشک شب بیداری و تنهائی من سالها،
    صبحدم بر چهره گلبرگ گلها ژاله شد
    بودنش را می شد از رنگین کمان هم حدس زد
    یا ز داغی کز جدائی نقش قلب لاله شد
    baharak60.blogfa.com
    اگر عشق نبود
    به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟
    کدام لحظه ی نایاب را اندیشه می کردیم؟
    و چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟
    آری بی گمان پیش از اینها مرده بودیم
    baharak60.blogfa.com
    دلم پر است پر پر
    انقدر که گاهی اضافه اش از گوشه ی چشمم میریزد
    گاهی
    گاهی دلت بهانه هایی می گیرد
    که خودت انگشت به دهان می مانی..
    گاهی دلتنگی هایی داری
    که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی..
    گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات..
    گاهی دلت می خواهد دیروز را بیاد بیاوری..
    انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که..
    گاهی فقط دلت می خواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری
    و گوشه ای،گوشه ترین گوشه ای!
    که می شناسی
    بنشینی و فقط نگاه کنی..
    گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود..
    گاهی دلگیری شاید از خودت.. شاید.
    baharak60.blogfa.com
    دیــــگر برایم مهم نیستــــ ...
    برایـــم مهم نیست دیگران
    چه میگویند !
    زیرا
    من فقط خودم هستم ...
    خودم ، که عاشق تو هستم
  • مسافر جاده عشق
  • بگو که خواب می بینم بی تو نفس کشیدن را....
    اگر می خواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی دیگران بکوش؛ زیرا آن شادی که ما به دیگران می دهیم به خود ما بر می گردد. بتهوون
  • مسافر جاده عشق
  • حکایت عجیبی دارد این "اشک"

    کافیست که حروفش را به هم بریزی تا برسی به "کاش
  • مرتضی مرادی
  • زرد ابی سفید مشکی قرمز
    نمیدانم از کدام...
    رز
    برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم
    ای انکه
    تمام اشکهای شبانه ام
    بخاطر توست
    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود
  • مرتضی مرادی
  • اشک ها قطره نیستند
    بلکه کلماتی هستند که می افتند
    فقط بخاطر اینکه :
    پیدا نمیکنند کسی را
    که معنی این کلمات را بفهمند.....

  • مرتضی مرادی
  • وقتـــی دلـــت گــرفتـــه ...


    وقتـــی غمگینـــی ...


    وقتـــی از زنـــدگـــی سیــــری …


    حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون "طعمــــه" خــوبـــی هستــــی ...

    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود
  • مرتضی مرادی
  • از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو ...


    تنهایی ...


    خیلی با ارزشتر از این حرفاست … !

  • مرتضی مرادی
  • عاشق که باشی
    دریای آرام از موج های مانده در گلویش
    برای تو خواهد گفت
    از ابری که بارور شد و باران... که جای دیگری بارید
    عاشق که باشی
    دنیا از اندوهش با تو حرف می زند ..
    آپممممممممم
    در دستهای چه کسی اسراف می شوی تــو کهـ اکنونـ من به ذرهـ ذرهـ آن محتاجـــم؟
    زرد آبی قرمز سفید مشکی

    نمیدانم از کدام

    رز...

    برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم

    ای آنکه که

    اشکهای

    شبانه ام از آن توست..
    به خدا گفتم بیا جهان را قسمت کنیم
    آسمون واسه من ابراش مال تو
    دریا مال من موجش مال تو
    ماه مال من خورشید مال تو
    خدا خندید وگفت :
    تو بندگی کن
    همه دنیا مال تو ............
    من هم مال تو !
    دلم که گرفته ساز میزنم گاهی برای دلم ، زیر آواز میزنم . . .دلم که میگیرد نام تو را داد میزنم . . .دلم که میگیرد گاهی فقط آرام طعنه به احساس میزنم . . .حالا دلم گرفته . . .
    دیگر نه از حادثه خبرى هست


    و نه از اعجاز چشم هاى آشنا



    از دلتنگى هایم که بگذریم
    تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
    او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
    منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر
    لای موهای تو گم کرده خداوندش را
    اسمش شد مـــــــــــد . . .
    شلوار لــــــی را برایمان فرستادند . . .
    اول زیاد هم بــــد نبود .
    بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیا .
    پسرانه اش از بالا کوتاه شـــد .
    و . . .
    دخترانه اش از پایین . . .
    چادر شــد مانتو های بلند .
    مانتو ها ذره ذره آب رفت . . .
    حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوز نامید . . .
    چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده . . .
    یا آنقــــــدر نازک که
    بودنش طعنه ایست به نبودنش . . .
    حالا که دیگر شلـــــوار جایش را به ساپـــورت داده . . .
    روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته . . .
    مانده ام فردا فرزندان این نســــــل هنوز هم . . .

    "مـــــــــــــــــادر"
    را اسوه پاکی
    و

    "پــــــــــــــــــــدر"

    را مظهر مردانگی میدانند؟؟؟
    کاش مردان حرمت مرد بودنشان رابدانند . . .
    و . . .
    زنان شوکت زن بودنشان را . . .
    کاش مردان همیشه مرد باشند . . .
    و . . .
    زنان همیشه زن . . .

    آنگاه نه روز "زن " داریم و نه روز "مرد " بلکه هرروز ، روز " انسانیت " است .
    زندگی به من آموخت ک ب انسان های اطرافم حس پوچ داشته باشم !!!ن عشق,ن تنفر!!!
    ♥ ♥♥
    _____♥♥♥♥
    ____♥♥♥♥♥♥
    ___♥♥♥♥♥♥♥
    ___♥♥♥♥♥♥♥
    ___♥♥♥♥♥♥♥
    __♥♥♥♥♥♥♥
    _♥♥♥♥♥♥♥
    _♥♥♥♥♥♥♥
    _♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    _♥♥♥__♥♥♥♥♥♥♥♥
    __♥♥♥___♥♥♥♥♥♥
    __♥♥♥____♥♥♥♥♥
    ___♥♥♥___♥♥♥♥♥
    ____♥.♥____♥♥.♥.♥
    _____♥♥___♥♥.♥♥♥
    ______♥♥_♥♥♥♥♥♥
    ________♥♥♥♥♥♥♥♥
    _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ________♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥
    ________♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥
    _________♥♥♥♥______♥♥♥♥♥
    _________♥♥♥♥____♥♥♥♥♥
    _________♥♥♥♥_♥♥♥♥♥
    ________.♥♥.♥♥♥♥♥♥
    ________♥♥♥♥♥♥♥
    ._______♥♥♥♥♥♥
    _______♥♥♥♥♥
    .______♥♥♥♥
    ______♥♥♥♥
    ._____.♥.♥♥
    ______♥♥♥
    ______♥♥♥
    ______♥♥♥
    .______♥.♥
    .______♥.♥
    _______♥♥
    ______♥♥♥
    ______♥♥♥
    _______♥.♥.
    _______ ♥♥♥
    ________♥.♥
    بیخیال دنیا
    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود
    هر چه مغرورتر باشی

    تشنه ترند برای باتو بودن...

    و هرچه دست نیافتنی باشی

    بیشتر به دنبالت می ایند...

    امان از روزی که غروری نداشته باشی...

    و بی ریا به انها محبت کنی

    انوقت تورا هیچ نمی بینند...

    ساده از کنارت عبور می کنند..
    دوســت داشتــن به حـــرف نیــست !
    بــه وقتیــه کــه بــرات میــزاره ...
    بــه ارزشیــه کــه برات قائل میشه ...
    بــه دلگــرمیه که بهت میده ...
    امــا وقتـی همیــشه نیســت !
    وقتــی تو لحظات زندگیــه هم جــایی ندارید
    دیگــه دوست داشتنی هـــم نمی ماند ...
    دوســت داشتن ایـــن نیست !
    اینکــــه جــا خــالی ها رو بــا تــو پـــر کنند !
    اینـــه کــه بــه خــاطر تـــو جـــا خـــالی کننــــد..
    مرا با عشق میخواهی و من از عشق سرشارم
    کمی لبخند میخواهی و من لبخند میآرم
    کنار یک سبد نرگس نماز شکر میخوانی
    و من یک باغ نرگس را برایت هدیه میکارم
    دلت یک عمر دریا خواست؛دریا رفت؛ما رفتیم
    و من از هرچه دریا بی تو باشد سخت بیزارم
    در خواب من. . .
    دسته دیگری را نگیر. . . .
    حرمت نگه دار لعنتی...
    از ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺍﯼ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ : چه کسی ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ خندید و ﮔﻔﺖ: "ﻋﺸﻘﻢ" ﺭﺍ... ﮔﻔﺘﻨﺪ : "ﻋﺸﻘﺖ" ﮐﯿﺴﺖ ؟؟ ﮔﻔﺖ : "ﻋﺸﻘﯽ" ﻧﺪﺍﺭﻡ !! ﺧﻨﺪﯾﺪﻧﺪ ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺑﺮﺍﯼ "ﻋﺸﻘﺖ" ﺣﺎﺿﺮﯼ ﭼﻪ کارها ﮐﻨﯽ....؟ ﮔﻔﺖ : ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻋﺎﻗﻼﻥ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ، ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ...، خیانت نمیکنم... دور نمیزنم.... وعده سر خرمن نمیدهم...دروغ نمیگویم..خیانت نمیکنم.... و ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ، ﺗﻨﻬﺎﯾﺶ ﻧﻤﯿﮕﺬﺍﺭﻡ، ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﻤﺶ... ﺑﯽ ﻭﻓﺎﯾﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ، ﺑﺎ ﺍﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻮﺩ .. برایش فداکاری خواهم کرد..ناراحت و نگرانش نمیکنم...غمخوارش میشوم... ﮔﻔﺘﻨﺪ : ولی ﺍﮔﺮ ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ...، ﺍﮔﺮ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺖ ..، اﮔﺮ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﮐﺮﺩ ، ﺍﮔﺮ ﺑﯽ ﻭﻓﺎ ﺑﻮﺩ.. اگر ترکت کرد ﭼﻪ...؟ اشک بر چشمانش حلقه زد و ﮔﻔﺖ : ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻧﺒﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﻦ "ﺩﯾﻮﺍﻧـــــــــﻪ" ﻧﻤﯿﺸﺪم
    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود
    آپم..
    حتما بیا
    عشق گاه جا به جامیشود و گاه می سوزاند اما دوست داشتن...
    از جای خویش ،از کنار دوست خویش بر نمیخیزد، سرد نمیشود که داغ نیست و نمیسوزاند

    که سوزاننده نیست




    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود
    می شود باران ببارد همین امشب !!!

    قول می دهم که فقط بویش را حس کنم اصلا اگر

    ببارد فقط از پشت پنجره  نگاهش می کنم فقط...... می شود؟!

    خدایا ! دلم به اندازه تمام قطره های باران تنگ است ....
    [گل][گل][گل]
    سلام ...اپم خوشحال میشم بیای[لبخند]
    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بودز
    برنگرد.........................................................................................،

    که بر نمی گردی تو هیچوقت........................................،

    نمی خواهمم داشته باشمت........................................،

    نترس.........................................................................................،

    فقط بیا.........................................................................................،

    در خزان خواسته هام.................................................،

    کمی قدم بزن..................................................،

    تا ببینمت...............................................،

    دلم برای راه رفتنت تنگ شده است.......
    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود
    هوای باغ و بستان بوی آغوش تو دارد
    صدف در نزد من نقش بناگوش تو دارد
    طراوت رخت بست و جوانی طی شد
    اما دل عاشق من کجا قصد فراموش تو دارد
    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود


    همان بالا بمان عزیزم
    لذت میبرم وقتی همه به من
    میگویند تاج سرت زیباست


  • پـــــــســـــــر روانـــــی
  • "‏کسی مثل خودم

    کسی بی خبر آمد !

    مرا دست خودم داد !

    کسی مثل خودم غم !

    کسی مثل خودم شاد !

    کسی مثل پرستو !

    در اندیشه ی پرواز !

    کسی بسته و آزاد !

    اسیر قفسی باز !

     

    کسی خنده، کسی غم !

    کسی شادی و ماتم !

    کسی ساده، کسی صاف !

    کسی درهم و برهم !

    کسی پر ز ترانه !

    کسی مثل خودم لال !

    کسی سرخ و رسیده !

    کسی سبز و کسی کال !

    کسی مثل تو ای دوست !

    مرا یک شبه رویاند !

    کسی مرثیه آورد !

    برای دل من خواند !

     

    من از خواب پریدم !

    شدم یک غزل زرد !

    و یک شاعر غمگین !

    مرا زمزمه می کرد !‏"

    گـــــاهی وقتهـــا آدمهــــا ،
    از یکـــ جایی به بعــــــد ،
    از یکـــ روزی به بعـــــــد ،
    از یکـــ (( نفــــــــــر )) به بعـــــد ،
    دیگــــــــر هیچ چیز برایشان معنی ندارد….
    نه رنگـــ ها ،
    نه خیـابانهـــا ،
    نه فصلهــــــــا….
    گاهـــــــی وقتهــــا آدمهـــا
    از یک نفــــــــر به بعــــــد فقط دلتنگ اند . . .
    خدایا دلم به سان قبله نماست ؛ وقتی عقربه اش به سمت “تــــو” می ایستد ، آرام می شود …


  • فرشته عشق...هستی
  • سلام خسته نباشین ممنون ازحضورتون خوشحا شدم وب قشنگی دارین ولی کامنت گذاشتن برا شما یه کم سخته...ههههه
  • فرشته عشق...هستی
  • عاشقی یعنی اسیر دل شدن...
    با هزاران دردو غم یکی شدن...
    عاشقی یعنی طلوع زندگی...
    با صداقت همنشین گل شدن...
    عاشقی یعنی که شبها تاسحر...
    وارد دنیای رویا ها شدن...
    عاشقی یعنی تحمل، انتظار...
    مثل ماه آسمان تنها شدن...
    عاشقی یعنی دو دیده تا ابد...
    پر زگوهرهای دریایی شدن...
  • میلاد علیدوست
  • سلام آقا رضا....خوب من مثل شما و بقیه بجه ها از این جملات عشقولانه بلد نیستم از خودم در کنم ...فقط ایشالا همیشه شاد وخرم باشی...بیا بازم پیش ما
    سلـــــــــــــــــــــــآم...
    وب سایتتون خیلی قشنــگـه...
    ممنونم که به وب من سر زدین :) ;)
    امروز دیدمت اما با کلی فاصله...
    عزیز لعنتی من،دیگر دوستت ندارمـ...
    حالمـ خوب نیست...
    گونه هایمـ میسوزد،برای گریه کردن راه تازه ای یافته ام
    اشک هایم را روی دلم میریزم...
    با یک تیر دو نشان میزنم
    اینبار دلمـ هم خنک میشود...!
    چشمم از خاطره ی ریگ پر است تو بیا ابر من باش و دلم را بتکان
    خدا همیشه پشت و پناهت باشد/پست قشنگو قابل تاملی بود/دست گلت درد نکنه/ایام بکام

    دلم سفر میخواهد نه برای رسیدن....
    فقط برای رفتن.....

    به "او" بگوییدنگران شب هایم نباشد...!
    سکوتم،قرصهایم،لرزش دستانم،دل شکسته ام و
    "پاکت سیگارم"همه هستند...!
    دیکر تنها نیستم

  • فاطمه-آوای بیکسی
  • وقتی حالت بده روحت بی پناهه
    میبینی هر کاری کردی اشتباه
    وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست
    وقتی کسی اندازه تنهاییات تنها نیست

    ----

    سلام ... چطوری ؟؟؟

    این آخری رو یه بار دیگه هم فرستاده بودیاااااااااااا  ....

    دوست دارم یه عالمه نظر بدی منم میام جبران کنم ....

  • فاطمه-آوای بیکسی
  • احساس نَـ ـ ـ ـــبودَنت

    تمام غزلهایم را تَمَســـ ـ ـخُر میکند...

    قافیه ها را باید بدون تـُ ـو

    ... به دار کشید!!!

    قصه ی لیلی و مجنون

    چند صباحی است که به خوابـــ ـ ـ رفته...

    باید تیشه ی بـ ُـ ـ ــغض بر دوش گرفت

    فَرهــــادیــ ـ ـ دیگر باید......!
  • مرتضی مرادی
  • وقتی تو نیستی هیچ دری به رویم باز نیست ، جز در پاکت سیگار !!!
  • دل سوختگان
  • فقر

    میخواهم بگویم...........

    فقر همه جا سر میکشد...........

    فقر گرسنگی نیست عریانی هم نیست...........

    فقر چیزی رانداشتن است ولی ان چیز پول نیست .......طلا و غذا هم نیست...

    فقرهمان گرد و خاکی است که بر کتاب های فروش نرفته یک کتاب فروشی مینشیند..

    فقر تیغه های برنده یک ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خرد میکند.....

    فقر کتیبه سه هزار ساله ایست که روی ان یادگاری نوشته اند........

    فقر پوسته موزی است که ار پنجره یک اتومبیل به خیابان انداخته میشود........

    فقر همه جا سر میکشد........

             فقر شب را بی غذا سر کردن نیست

    فقر روز را بی اندیشه سر کردن است

    (دکتر شریعتی)

  • فاطمه - آوای بیکسی
  • زندگی کلبه ایست بادیوار عشق است هیچ طوفانی آنرا خراب نمی کند مگر بی وفایی....
    ----
    آپممممممممممممممممممم
    تا فهمید خریداره واقعی ام،

    گران شد...

    کسی که برای دیگران رایگان بود...
    درسته
  • مرتضی مرادی
  • لب هایم آلزایمر گرفته و لبخند را فراموش کرده است سیگار را میشناسد و بس . . .
    همین نزدیکی بود کجاست فندک شکسته ی من ؟

  • مرتضی مرادی
  • کمی عوض شدم؛

    دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛

    به کسی تکیه نمیکنم .؛

    از کسی انتظار محبت ندارم؛خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛

    سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم…

    هه،چقدر بزرگ شده ام  ... !!!

    همه چیش به کنار
    اینکه به ادم میگن لاشی بدتره
    عوض معذرت خواهیش میگه از اولم میدونستم دوسم نداری میذاری میری
  • مرتضی مرادی
  • خدا را چه دیدی شاید دوام اوردم!

    هر تمام شدنی که مرگ نیست...

    گاهی میتوان کنار یک پنجره سیگار بدست و منتظر،پوسید....


  • مرتضی مرادی
  • ﺩﻟﻢ ﮐُﻤﺎ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ...
    ﺍﺯ ﺁن هاﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:
    ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ!
    ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍیش ﺩُﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ...
  • مرتضی مرادی
  • آن روزها تو و بوسه های داغ

    این روزها من و داغ بوسه ها

  • مرتضی مرادی
  • کمی عوض شدم؛

    دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛

    به کسی تکیه نمیکنم .؛

    از کسی انتظار محبت ندارم؛خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛

    سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم…

    هه،چقدر بزرگ شده ام  ... !!!

  • مرتضی مرادی
  • خدا را چه دیدی شاید دوام اوردم!

    هر تمام شدنی که مرگ نیست...

    گاهی میتوان کنار یک پنجره سیگار بدست و منتظر،پوسید....


  • مرتضی مرادی
  • ﺩﻟﻢ ﮐُﻤﺎ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ...
    ﺍﺯ ﺁن هاﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:
    ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ!
    ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍیش ﺩُﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ...
  • مرتضی مرادی
  • آن روزها تو و بوسه های داغ

    این روزها من و داغ بوسه ها

    زیادی برام بزرگه
    دنیا دلشکسته هارو دوس ندام
  • مرتضی مرادی
  • وقتی پشتت حرف زیآده، که : یآ آرزوشونه جات باشنُ و نمی تونن یآ اینکـه می خوآن بآهآت بآشنُِ و در حَدت نیستن . . . خیآلت رآحت ...
  • مرتضی مرادی
  • گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته میشوم

    که دلم میخواهد قبل از خواب

    ساعت را روی "هیچوقت" کوک کنم...
  • مرتضی مرادی
  • روزای سختم اکه تموم بشه !!!!

    میرم میزنم روی شونه خدا و میگم :

    دیگه با کسی این کارو نکن . . .

    خواهش میکنم
  • مرتضی مرادی
  • فـقط....

    دوری نـیست کـه دل آدمـو مـیسوزونه!

    بـودن و مـال تـو نـبودن....

    دردش بـیشتره...!
  • مرتضی مرادی
  • یادت را از من نگیر

    بگذار من هم مثل سهراب بگویم:

    دلخوشی ها کم نیست...
  • مرتضی مرادی
  • یعنی میشود
    روزی برسد
    که بیایی
    مرا در آغوش بگیری
    بخواهم از تو گله کنم
    تو بگویی هییییس …
    همه ی کابوس ها تمام شد …!!!!!
    دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

    اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

    مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی …!
    لایک
  • لحظه های سرد
  • قول داده ام…

    گاهـــــــی ، هر از گاهـــــی ،

    فانـــــوس یادت را میان این کوچه‌های ،

    بی چراغ و بی چلچلـــــــه ،

    روشن کنم ،

    خیالت راحــــــت!

    من همان منـــــم؛

    هنوز هم در این شبهای بی خواب و بی خاطـــــره ،

    میان این کوچه‌های تاریک پرسه میزنم!

    اما به هیچ ستارۀ دیگری سلام نخواهــــــم کرد …!!!

    بچه ها دارم ازدواج میکنم


























    ﻗﯿﺎﻓﺸﻮﻧﻮ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
    ﺷﻮﺧﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎ
    ﭘﺎﺷﻮ ﺍﺷﮑﺎﺗﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ
    ﺍﻭﻥ ﺗﯿﻐﻢ ﺑﺬﺍﺭ ﺯﻣﯿﻦ...!!! D:

    مرسی از حضورتون
  • خسرو از ساوه
  • ۞۩۩▬►♥۩۩▬► مهربون من اومدم تو هم بیا نظر بده منتظرتم ۩۩▬►♥*•۩

     

     

    رَفیــــق !

    ██ مُعامِـــــــله فَســــــــــخ شـــُد .

    ██ دَر قبــــــالِ دُنــیا یِــــک تارِ مویـَــت را می خواستـَند ...

    ██ نَدادَم

     

     

    ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬► شعر عاشقانه و عکس عاشقانه ♥ ساوه ♥ ۩۩▬►♥*•۩



    عشق گاه جا به جامیشود و گاه می سوزاند اما دوست داشتن...
    از جای خویش ،از کنار دوست خویش بر نمیخیزد، سرد نمیشود که داغ نیست و نمیسوزاند

    که سوزاننده نیست !


    برای رسیدن به خواسته هایتان می باید آنچه را که مانع انجام کار میشود کشف کنید<آنتونی رابینز>

    اپم و منتظر حضورت دوست من.
    سلام
    مرسی سر زدی لینکی

  • ✮ یگـــــ♥ــــانــه ✮ دوقلوها
  • فشار ارام دستانت را دوست دارم
    وقتی که مردانگیترا به رخ انگشتانم میکشی
  • اثـــــــــــــمر
  • آدمک آخر دنیاست بخند*
    آدمک مرگ همین جاست بخند دست خطی که ترا عاشق کرد*
    شوخی کاغذی ماست بخند آدمک خل نشوی گریه کنی*
    کل دنیا سراب است بخند آن خدایی که بزرگش خواندی*
    بخدا مثل تو تنهاست
    حسرت چیزی نیست ک میخورم

    حسرت اون چیزیه ک ب دلت میزارم
  • اثــــــــــــمر
  • آنقدر دوستت دارم های نگفته
    به تو را قورت دادم
    و تو رفتی ُ من با دلی نفخ کرده از عشق
    در بستر رویاهایم،
    اشتبـاهـــــــــات خـود را بـالــــــــا مـی آورمــــــــــ…
  • اثــــــــــــمر
  • می سپارمت به لبخندها... ؛
    گر چه خودم !
    مهمان بغض های بی دلیلم...
  • اثـــــــــــمر
  • هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش

    چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد

    تو می مانی و یک من بی ارزش
  • پـــــــســـــــر روانـــــی
  • بالارو نگاه می کنی که کلاه سرت نره
     بعد می فهمی داشتن تو پاچت میکردن ...

    من اگر عاشقانه مینویسم


    نه عاشقم و نه معشوقه ی کسی!


    فقط مینویسم تا عشق یاد قلبم بماند...


    در این ژرفای عادت ها و دل کندن ها و هوس ها...


    فقط تمرین آدم بودن میکنم..!


    زندگی زیباست، تماشاییست!
    چرا زیبا نمی بینیم؟
    چرا گاهی به پای این همه خوبی نمی شینیم؟
    چرا با هم نمی خندیم؟
    مگر دنیا چه کم دارد؟
    ببین این آسمان آبی ست
    ببین دنیای ما آکنده از پاکی ست
    و خوبی تا ابد پاینده می ماند...
    تو باور کن
    همین کافیست...!.
    سکوتت را هم دوست دارم

    چون پر از

    دوستت دارم هاییست

    که شاید زبانت توان گفتنش را

    ندارد!
    کودکی به آسمان بارانی می نگریست و می گفت:

    خدایا.....
    گریه نکن....
    یک روزی می آید که ما آدم های خوبی می شویم....
    گاهی بهترین وسیله برای فراموشی دیدار دوباره است!
    دلم اغوشی میخواهد که نه زن باشد و نه مرد

    خدایا...
    زمین نمی ایی؟؟

    با افتخار لینکی دوست من.
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام بر شما وبلاگنویس محترم!
    میلاد با سعادت سیّد الشّهدا،حضرت امام حسین (ع) بر شما و جامعه بلاگی ها مبارک باد!
    با تصویر گرافیکی به مناسبت این روز فرخنده در خدمت شما هستم. حتما تشریف بیاورید. 
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    www.parsisampad.blog.ir

     باران میخواهم
    آنقدر شدید که من و تنهاییم ودل شکسته ام را با خودش بشوید و ببرد . . .

    مژده ای دل که دگر سوم شعبان آمد

    پیک شادی ز بر حضرت جانان آمد

    مژده ای دل که برای دل غمدیده ما

    هدهد خوش خبر از نزد سلیمان آمد

    ولادت امام حسین (ع) بر شما مبارک

    یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
    واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
    و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش ...

    خسته شده خدایا ....
    فقط تو میتونی به دادش برسی
    بیا و بمون کنارم واسه همیشه...

     نگو نمیشه ...

    ........گـــذار ســـرنوشـــت راهـــش را بـــرود … !
    مـــن ،
    همیــن جا ،
    کنار قـــول هـایت ،
    درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت و در عمــــق نبـــودنت ،
    محـــــکم ایــستاده ام !!

    .

    .

    .

    .

    نمیدونم چرا....؟؟!
    کسی رو دوس داریم که حتی یه ذره تو خیالشم جایی نداریم ولی خیلی راحت دله اونی که واقعا دوسمون داره رو میشکنیم و میگذریم ازش

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    .

    .

    .

    .

    ثانیه ها را نگاه کردم
    سریع و بیرحم از پی هم می دویدند
    و من
    مات و مبهوت در حسرت گذشت ایام هستم
    سال نو می شود و من کهنه
    این است عاقبت دنیا

     

     

     

     

     

     

    .

    .

    .

    .

    .

    آهای روزگار !

    برایم مشخـــص کن

    اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی

    می خواهـــم رقصــم را با سازت

    هماهنگ کنم … !

    .

  • اتاقی برای تنهایی
  • هــی معشــوقه مــن..!

    یک نفــر در ایـن حوالــی...

    دارد آرزوی نیستی می کند؛

    آنقــدر که "نیستی"...
    سلام دوست گلم وب قشنگی داری لینک شدی
    سلام دوست گلم.وب قشنگی داری و با افتخار لینک شدی
    خدایا دستم به آسمانت نمی رسد ،،،
    اما تو که دستت به زمین میرسد ...
    پس بلندم کن ...
  • مرتضی مرادی
  • هیس !
    هیچ نگو !
    فقط چشمهایت را ببند و نفس بکش !
    لمس نفس هایت ضربان قلبم را به شماره می اندازد ...!
    تو آرام آرام نفس بکش ...
    من لحظه به لحظه دیوانگی میکنم !
    تو نرم نرم نگاهم کن .
  • مرتضی مرادی
  • صدای باد را بشنو که آواز کهنه غمگینی می خواند .

    می داند که امروز تو را ترک می گویم .

    برایم گریه مکن . . .

    زیرا قلبم در راهی که می رود خواهد شکست .

    خداحافظ عشق من . . .

    خداحافظ . . .

    خداحافظ ای تنها محبوبم . . .

    تا زمانی که مرا به یاد آوری هرگز چندان دور نخواهم بود .

    خداحافظ عشق من .
    هی رفیق... بزن به سلامتیه روزی که به احترامم مشکی میپوشی... اگه گذرت خورد و دلت هوامو کرد میای دیدنم... بغل میکنی سنگ قبریو که، زیر آفتاب شدید سنگاش داره وا میره... نگاه میکنی اسمیو که همیشه اول تمام خاطرات و پیامات بود... اشک میریزی... دلتنگ میشی... میشینی و میگی: کاااش بودی، بهت نیازدارم...
    ین روزها دلم می خواهد
    حواسم را دست به سر کنم...
    بگویم برود پی فکری تازه...
    دورش کنم...
    از هرچه مرا به یاد "تو" خواهد انداخت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی