...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

تغییر...

کمی عوض شدم؛

دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛

به کسی تکیه نمیکنم .؛

از کسی انتظار محبت ندارم؛خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛

سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم…

هه،چقدر بزرگ شده ام  ... !!!


  • REZA ABEDINI

نظرات  (۶۸)

چند روزیست سیگار دلم را میزند

دیگر میلی ندارم به او

ولی بی انصافیست آنطور که مرا ترک کردند ترکش کنم 

تو یادگار روز هایی هستی که نه فراموش می شوند و نه تکرار...

شک کرده بـودم کسی بین ماست !

حالا یقین دارم “مـن” بین دو نفر بودم !

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

  • مسافر جاده عشق
  • در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه

    کاسه ی آب را پشت سرش خالی میکردم!
  • ♥عاشقانه♥
  • سـ ـ ــوخـتَــن قِصِـ ـ ــه یِــ شَمـ ـع اَسـ ـتـــ

    وَلـ ـ ــی قِسمَتــِ مـاسـ ـتــ

    شـایَـ ـد ایـن قِصِـ ـ ــه یِــ تَنهـ ـ ـ ـــایـ ـیِ مـا

    کـ ـ ـ ــارِ خُـ ـ ـ ـ ــــداسـ ـتــ

    آنقَـ ـ ــدر سـ ـوختِـ ـ ـه اَمــ

    بـا هَمِـ ـ ــه بـ ـی تَقصیـ ـ ـ ــری

    کِـ ــه جَهَنَّـ ـ ـ ـ ــم نَگُـ ـذارَد

    بِـ ـه تَنَـ ـ ـ ــم تَـأثیـ ـ ـ ــری ...
    همیشه رفتن بهترین نیست
    گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست
    چه قهر باشیم چه اشتی
    اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند
    تو ارباب سخنانی هستی
    که نگفته‌ای
    ولی حرفهایی که زده‌ای
    ارباب تو هستند . . .
    ببار ای ابر بارونی که از دنیا بریدم،
    از این نا مهربونی ها به انتها رسیدم،
    از این نامردمی ها گرچه دلگیرم ولی شکر،
    که از قلب همین طوفان به ساحل ها رسیدم...
    ن شیرینم ن لیلا

    من زن افسانه شدن نیستم برگرد
    خدایا بدون نوازش دستهای تو میان دستهای زندگی مچاله میشوم نوازشت را از من نگیر
    0
    \|/\|/
    \/\/
    دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام 
    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود
    سالهــــــــــا دویده ام . . .

    با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا ...

    دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است ...

    دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد. . .
    ==============================
    گفت منو با دنیا عوض نمیکنه

    راست میگفت

    با دنیا نه ...

    با یکی دیگه عوضم کرد
    =============================
    خاطرات خیلی عجیبند ...
    گاهی اوقات میخندیم به روزهایی که گریه میکردیم ...
    گاهی گریه میکنییم به یاد روزهایی که میخندیدیم ... 
    baharak60.blogfa.com

    سالهــــــــــا دویده ام . . .

    با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا ...

    دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است ...

    دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد. . .
    ==============================
    گفت منو با دنیا عوض نمیکنه

    راست میگفت

    با دنیا نه ...

    با یکی دیگه عوضم کرد
    =============================
    خاطرات خیلی عجیبند ...
    گاهی اوقات میخندیم به روزهایی که گریه میکردیم ...
    گاهی گریه میکنییم به یاد روزهایی که میخندیدیم ... 
    baharak60.blogfa.com

    پاسخ:
    ممنون از حضورت زیبا بود

    وقتی امروزم را نگاه می کنم ،

    در آن گذشته ای را نمی بینم

    وقتی به تو فکر می کنم ...

    تنها یک چیز را می بینم،

    غرور نگفتن یک حرف ساده...

    حرفی از ماندن ، حرفی از بودن

    حرفی از دوست داشتن .

    وقتی از تو حرف می زنم،

    تمام فعل هایم از گذشته حکایت می کنند

    بودم، رفتی ، دوست داشتم

    تقویم را که نگاه میکنم

    سال هاست که تو رفته ای ...

    سال هاست که جاده و کوچه و پنجره از تو خالی شده

    سال هاست که سکوت حرف می زند

    سال هاست که فاصله ها بیداد می کند

    سال هاست که تظاهر میکنم خوبم ، تظاهر میکنم هستم

  • لحظه های سرد
  • مرسی از حضور سبزت
    آپم

    سلام...چه جمله زیبایی...
     ممنون از حضورتون در وبم
    آرزویـــی بکن...

    گــوش های خـــدا پر از آرزوست و دست هایش پـــر از معجزه...

    آرزویــی بکن...

    شاید کوچکترین معجـــزه اش بزرگــترین آرزوی تــو باش
    مرسی از حضورت
    هر چقدرهم که ضعیف باشی گاهی اوقات میتونی تکیه گاه باشی
    خوبی بادبادک اینه که می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده . . .
    تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌! یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا . . .
  • حسن دلجویی
  • salam.ziiiba bood.mrc
    سلام...
    ممنون از حضور سبزتون/بسیار زیبابود/این ایام زیبارو هم بهتون تبریک میگمو ارزوی خوب خوب دارم براتون دوست عزیز
    متشکرم

    باختی در کار نیست

    برای تو

    قلبم را ریسک می کنم

    یا می برم….

    یا می میرم….

    ما مسحور کلام می‌شویم

    اما آشنایی ما در سکوتی رخ می‌دهد که در ورای آن جا دارد.


    این آدم ها نمیدانند
    نوشتن برای کسی که
    خواننده ی این نوشته ها نیست
    چقدر طاقت فرسا ست

  • عشق رویایی
  • سیکار حرف و خودش خووووووب نیییییییییییس اااااااااااااااااااااااا
  • عشق رویایی
  • باران که می بارد
    باید آغوشی باشد
    پنجره ی نیمه بازی
    موسیقی بارن
    بوی خاک
    سرمای هوا
    گره کور دست ها و پاهای عریان عاشقی
    صدای تپش قلب ها
    خواب هشیار عصرانه 
    باران که می بارد باید کسی باشد
  • عشق رویایی
  • زم قول گرفت که به خاطر بهانه نبودنش گریه نکنم و رفت...
    وقتی دلم بهانه بودنش را میگرد چشمانم بارانی می شود اما قولم را که بیاد می آورم ....
    اما به بهانه های دیگر چشمانم می بارند تا زیر قولم نزده باشم...
    اما خالی نمی شوم...باز دلم بهانه بودنش را می گیرد
  • عشق رویایی
  •  بگویید…
    اگر از حوالی دلم رد شد اهسته رد شود…
    دلتنگی اش را به هزار بدبختی خوابانده ام
  • عشق رویایی
  • آدمهایی هستند که شاید کم بگویند "دوستت دارم"

    یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را...

    بهشان خرده نگیرید!

    این آدمها فهمیده اند "دوستت دارم" حرمت دارد، مسئولیت دارد...

    ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی، دوست داشتن واقعی را میفهمی...

    میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی...تا تو شاد باشی...

    آزارت نمیدهد...دلت را نمیشکند....

    به هر دری میزند که با تو باشد...

    من این دوست داشتن را می ستایم..
    پسردایی منم متالوژی میخوووونه
    تو اصفهان

    سلللللللام عزیزمممممممم
    $
    __$$$$$________________ $$
    __$$$$$$$______________ $$$
    __$$((▂))$$$____________$$$$
    __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
    __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
    __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
    __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
    __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
    ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
    _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
    __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
    _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
    $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
    $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
    $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
    _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
    __$$$((▂))$$$$$_$$$$$
    ____$$$$$$$_$$$$$
    _________$$$$$
    ______$$$
    _____$¤
    ___$¤
    __$¤
    __$¤______________¤¤¤¤¤
    ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
    ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
    ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
    ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
    ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
    __$¤__________♥$$$¤_____$$
    __$¤___________$$$_____¤¤
    ___$¤________$$$$$$$___$$
    ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
    _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
    _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
    _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
    ______$¤$$__$$$$$_____$$$
    ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
    ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
    __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
    ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
    _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    $¤¤¤¤¤¤¤$$
    $¤¤¤¤¤$$
    _$¤¤¤$$
    __$¤¤$$
    ___$¤$$
    ____$$$
    _____$$
    ______$$
    _______$$
    ______$$$$$$
    _____$$$$$$$$$
    _____$$$$$__$$$$
    ______$$$$$__$$$$$

    اپممممممم
    $
    __$$$$$________________ $$
    __$$$$$$$______________ $$$
    __$$((▂))$$$____________$$$$
    __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
    __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
    __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
    __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
    __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
    ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
    _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
    __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
    _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
    $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
    $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
    $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
    _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
    __$$$((▂))$$$$$_$$$$$
    ____$$$$$$$_$$$$$
    _________$$$$$
    ______$$$
    _____$¤
    ___$¤
    __$¤
    __$¤______________¤¤¤¤¤
    ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
    ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
    ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
    ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
    ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
    __$¤__________♥$$$¤_____$$
    __$¤___________$$$_____¤¤
    ___$¤________$$$$$$$___$$
    ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
    _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
    _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
    _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
    ______$¤$$__$$$$$_____$$$
    ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
    ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
    __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
    ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
    _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    $¤¤¤¤¤¤¤$$
    $¤¤¤¤¤$$
    _$¤¤¤$$
    __$¤¤$$
    ___$¤$$
    ____$$$
    _____$$
    ______$$
    _______$$
    ______$$$$$$
    _____$$$$$$$$$
    _____$$$$$__$$$$
    ______$$$$$__$$$$

    اااااااااااپپپپپمممممممممممممممم
  • دل سوختگان
  • پرسید : عشق را دیده ای .. شنیده ای ؟
    گفت : نه
    اما در آن سوخته ام . . !؟ 
    یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است.......
    یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است.......
    سلام عزیزم
     

    اشتباه اصلی ما در زندگی

    هزاران کار غلطی نیست که انجام میدهیم

    بلکه هزاران کار درستی است که برای اشخاص غلط انجام میدهیم

  • ندای مهربون
  • اگـه یــه روز تـکـیه گـاه شـدی . . .

    مـواظــب بــــاش کـه آوار نـشی . . .


    روی ِ سر ِ کـسی کـه ، اعتــماد کــرده بــه آغـوشــت !!!

    ─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
    ────────────────────▀▄▀▄▀▄▀
    ──────────────────────▀▄▀

    اینجا مهم نیست کجاست ، بی تو همه جا دور است !
    لایک...
  • ♥عاشقانه♥
  • وقتی "مجازی" دل بستی ....


    مجازی وابسته شدی ...


    و "مجازی" عاشق شدی ....


    منتظر روزی باش که "واقعی" دل بکنی ....


    "واقعی" بُـغض کنی ....


    و "واقعی" اشک بریزی و خاکستر بشی . . .
    چــه زیبــاست وقتـی میفهمیـ که کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

    انتظــارت را میـکشـــــد ...

    و این چــه شیرین اســـــت !!!

    هـــرکس هـــر جـــا که دلش مـــی خواهــــد، بنشیند!
    امـــا مـــــن …
    به کســی اجــازه اینکــه به جــای تـــــو در قلب من بنشیند را نخواهـــــم داد …
    قلـــــــــــــب مــــــــن، فقــــــــط جـــــای توســــــــت …!!!

    .

    مر30 لینکیدمت !

    ✘√ این روزها، حالم همچون دایره اى میماند .:.:. ✘√

    ✘√که هیچ گوشه اى برایش دنج نیست .:.:. ✘√
    میدونی محبت یعنی چی؟
    م=من
    ح=حالا
    ب=به یاد
    ت=توام
    سلام داداشی خوبی
  • خسرو از ساوه
  • ۞۩۩▬►♥۩۩▬► مهربون من اومدم تو هم بیا نظر بده منتظرتم ۩۩▬►♥*•۩

     

     

    سر و ته این حرفها را که بزنم

    باز هم

    تویی که در سرم

    ته حرفها را میزنی

     

     

    ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬► شعر عاشقانه و عکس عاشقانه ♥ ساوه ♥ ۩۩▬►♥*•۩



    گفتم:خدایا از همه دلگیرم ، گفت:حتی از من؟
     
     گفتم:خدایا دلم را ربودند! گفت:پیش از من؟
     گفتم:خدایا چقدر دوری! .........گفت:تو یا من؟
     گفتم:خدایا تنهاترینم! گفت:پس من؟؟
    گفتم:خدایا کمک خواستم! گفت:از غیر من؟
    گفتم:خدایا دوستت دارم! گفت:بیش از من؟
    گفتم:خدایا انقدر نگو من!! گفت:من توام،تو من..
    baharak60.blogfa.com
    خوش به حال آسمون که
     هر وقت دلش بگیره
      بی بهونه می باره ...
     به کسی توجه نمی کنه ...
     از کسی خجالت نمی کشه...
     می باره و می باره و...
      اینقدر می باره تا آبی شه...
     ‌آفتابی شه...!!!
     کاش... کاش می شد مثل آسمون بود...
     کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا
     بالاخره آفتابی شی...
      بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده 
    baharak60.blogfa.com

    خاطره چیست ؟
    آتشی هست که هیچ کس شعله هایش را در وجود آدم خاطره دار نمی بیند .

     

    بر لب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی
    از تمام دار دنیا دوست دارم صمیمی
    گاه و بیگاه یادی از ما میکند
    با مرامش شرمسارم میکند . . 
  • بودن یا نبودن
  • گاهی ارزش واقعی یک لحظه را …

    تا زمانی که به یک خاطره تبدیل نشود- نمی فهمیم …

    چقدر دردناک است جمله ی : ”یادش بخیر”.
    همیشه باتو راهی هســـــــتــــــــــ
    حتـی تو کوچـه های بن بسـتـــــــــــ
  • ندای مهربون
  • هر سری تکیه کند بر شانه ای وقت وداع *
    سر ما تکیه کند وقت وداع بر دیوار ........

    [گل][گل][گل]

  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • قدم سبز تو وقتی که به تکرار افتاد

    شرح کوچیدنت از آبی خودکار افتاد

    بوسه می‌زد غمی از جنس تو در باور باد

    عطر چون سایه به انبوه چمن‌زار افتاد

    رهگذر تا که به تاریکی شنها زُل زد

    از گُل خنده او شاخه سیگار افتاد

    در پی خنده به سیمای تو ای شاخه گُل

    رعشه پنجره بر پهنه دیوار افتاد

    پیش سردار بگو مسئله دار و طناب

    اگر ای باد گذارت به سر دار افتاد

    «خانه دوست» نپرسیدم و از بخت بدم

    آن پس بچه هم از روی سپیدار افتاد!

    خدایا دستانم را محکم تر بگیر...
    به دستان تو اطمینان دارم
     
    از سستی دستان خود نگرانم
    به سلامتی همه آدمایی که زیر بارون بدبختی هاشون حسابی خیس شدن و زل زدن به آسون زندگیشون که شاید خدا یه چتری بالا سرشون نگه داره!!!!!!!
  • مرتضی مرادی
  • ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ

    ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ

    ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !

    خسته ﺍی ﺍﺯ ﺯﻧـﺪﮔـی …!

    ﻧـﻤـی ﺧـﻮﺍی ﻗـﺒـﻮﻝ ﮐـﻨـی ﮐـﻪ ﻳـﮏ ﺭﻭﺯِ ﺩﻳـﮕـﻪ ﺷـﺮﻭﻉ ﺷـﺪﻩ …
  • مرتضی مرادی
  • نمیدونم چرا....؟؟!
    کسی رو دوس داریم که حتی یه ذره تو خیالشم جایی نداریم ولی خیلی راحت دله اونی که واقعا دوسمون داره رو میشکنیم و میگذریم ازش..
  • مرتضی مرادی
  • وَقتــــ‗__‗ــــی دِلتَــــ‗__‗ـــنگَم


    بَُشــــ‗__‗ــــقاب ها را نِِمی شـــ‗__‗ــــکَنَم

    شیــــ‗__‗ــــشه ها را نِمــــ‗__‗ــــی شکَنَـ_ـم

    غــــ‗__‗ـــرورَم را نِمـ_ـی شکَــــ‗__‗ــــنَم

    دِلَــــ‗__‗ـــت را نِمـ_ـی شکَـــ‗__‗ــــنَم

    دَر این دِلتَنــــ‗__‗ــــگی ها زورَم به تَنــــ‗__‗ــــها چیزی که میـــ‗__‗ــــرِسَد ،

    این بُغضِ لَعنَتـــ‗__‗ـــی استــــــ ... !!!!!            
  • مرتضی مرادی
  • خوش بودن که به همین سادگــــی نیست!
    کلی ماجرا دارد...
    باید تو باشـــی و باران
    روی مبل ِ کنار شومینه
    جامهای شـــــراب و سیگار پشتِ سیگار
    گرمای دستــــهای تو باشد
    لبخندت...
    و چشمان ِ من خیره به این همه زیبایــی...
    انگار خوش بودن به همین سادگی ست..
  • مرتضی مرادی
  • نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ
    نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی
    میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ
    خواســـتی بــآش…
    خواســـتی نَبــآش…
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی