...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

باران....

شاید شور بود بارانی که بیرحمانه روی سر تو و او میبارید که اینچنین نمکگیر دستهایش شدی!

یادت مرا فراموش !

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۱)

لُطفَـاً دَســـتــــگـاه شـوکـــــــ را خـامـوش کـُن

و لــَبـانتــــــ را ببنـــد....

جُملـــه هـای عاشِقـــانـه دیگــَر فـایـده نـدارد !

عِـــشـــق ، دَرونـَم مُــــرد دیگــَـر. . . . .

----------------------------------------------------

هنوز هم برای آمدنتـ فال میگیرم
بیچاره حافظ !
نمیداند که تو با کس دیگری رفته ای...
مدام دلداری ام می دهد...

----------------------------------------------------

بــــا مــــن آن طــــور کــــه ,
بـــــا دیگــــران حــــرف میزنــــی ...
حــــرف نــــزن ... !
مــــن بــــا همــــه فــــرق دارم ...
آنهــــا بــــرای خودشــــان دیوانــــه اَنــــد ...
مــــن !!!!
دیوانــــه ی تــــو اَم ...!!!

----------------------------------------------------

زنــدگی نوشتـن ندارد
وقتی
تمـام روزهـــای خـــدا
" مـــن " دارد
" تـــــــــــــــــو " ندارد.

----------------------------------------------------

شــایــد گـوشـم بـدهـکــار نــباشــد...
ولــی ...
قــلـبـم تــا دلـت بـخـواهـد ...
ور شکـستــه ســت ... !!!


شاید.....
هیچ وقت قرص هایی که حال آدم را خوب می کنند جای خوب هایی که دل آدم را قرص می کنند نمی گیرند...
کاش همه چیز را . . .
آن گونه که آغاز می شد . . .
همان گونه می ماند . . .
و همانگونه هم تمام می شد . . .
کاش و کاش . . .
یک بار می فهمید . . .
افسوس و افسوس . . .
سلام داش رضا خیلی تحت تائثیر قرار گرفتم متن های قشنگی داری
دوست دارم جیگر
متنات باب سیگارند خوشم میاد بچه های اتحادیه
یاعلی مدد داشی فدایی داری   اقایی    سروریییییییییییییی   
دوشت دارممممممممممممممم

سلامی به پاکی آسمان به شما دوست گرامی ضمن تشکر از لطفتان شما مهربان رسماً به خاطرات تنهایی من دعوتید با تشکر و آرزوی سلامتی و شادکامی ( عنایت)

چند سالیست
در اتاقم را نیمه باز گذاشته ام
مبادا بیاید
و من از انتظار مرده باشم
و او پشت دربماند،
اسفند که هیچ،
فروردین را هم برایش دود کردم
و او نیامد
چند سالیست
در اتاقم را نیمه باز گذاشته ام
مبادا بیاید
و من از انتظار مرده باشم
و او پشت دربماند،
اسفند که هیچ،
فروردین را هم برایش دود کردم
و او نیامد
صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست ،
گاهی باید توی آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه!
ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره می شوی غذایت را سرد می خوری ناهار ها نصفه شب ، صبحانه را شام! لباسهایت دیگر به تو نمی آیند، همه را قیچی می زنی! ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت آهنگ را حفظ نمی شوی! شبها علامت سوالهای فکرت را می شمری تا خوابت ببرد! تنهائی از تو آدمی میسازد که دیگر شبیه آدم نیست .
این است زندگی ما....
سلام داش متن باحال بود یک بسته ونستون رو میتونم خاک کنم دمت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی