...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

گوش کن

کاش بعد از همه ی دلقک بازی هایم...یک نفر می آمد ماسک را از روی صورتم بر می داشت!

می گفت...حالا از درد های بگو...من گوش می کنم!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۳)

به اندازه دلتنگی ام به من بدهکاری
قرار ما باشد
روزی که دلتنگم شدی
بیا با پنجه راه برویم
روی تن این دنیا
بگذار خواب بماند
نفهمد از قانونش گریخته ایم و ...
دل باخته ایم!
درگوشه ای ازاتاق چنگ بردیوار میزنم...
بیخود شده ازخود...
ونگاهم به آسمانی است که خدا ازآن محبت به دلم میبارد بی وقفه...
من میدانم دوباره سبز خواهم شد وگل میدهم و همه مردم این شهر ازعطرگل هایم مست من خواهند شد...
وتو میگویی:ای کاش این درخت درباغچه ی دل من میرویید..!
.
.
سیاوش اکبــری صفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی