...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

ترک میکنم...

مرا به تختم ببندید و سیگاری برایم روشن کنید و تنهایم بگذارید...
هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیاید...
من دارم او را ترک میکنم
  • REZA ABEDINI

sigar

نظرات  (۵۷)

گاهی،
واقعا خیال میکنم،
روی دست خدا مانده ام،
خسته اش کرده ام...!
گاهی زمستان هم سردش میشود
وقتی
لرزش تنم را از سردی حرفها میبیند.
من به شیطنتهای دخترانه ام ادامه میدهم....
کسی لیاقت"خانوم" بودن مرا ندارد...
بلند شو و همراه کلاغ قصه ها به خانه ام بیا



اینجا “یکی از بودهای قصه” سالهاست چشم انتظار
آن


“یکی نبود” نشسته است


چه بد است
سرنوشت ماهی که به هوای جفت خود سر به اقیانوس میزند
ولی نهنگ ها عاشقش میشوند
کاش میشد...
ادم
گاهی
به اندازه ی نیاز بمیرد...
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • شبی در کنج میخانه گرفتم ، تیغ در دستم بگفتم :

    خالقا !!! یا رب...

    تو فکر کردی که من مستم ؟؟؟

    خدایا گر عزیزت را کسی دیگر به مستی در بغل گیرد...

    تو آیا همچنان از صبر ایوبت در آن قرآن جاویدت سخن آری میان ؟؟

    بی پرده خواهی گفت ؟؟ نخواهی گفت...

    خداوندا غرورم را قفس داران شکستند و جوانی ام گرفتند و هنوزم پای میکوبند و می رقصند!!

    عجب دنیای بی رحمی عطا کردی ، خداوندا بی پرده میگویم خطا کردی...

    خــطـایــت را نمـی بـخـشـم

    نمیخوام به جزمن دوست دار دیگری باشی نمیخواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی نمیخواهم صفای خنده ات را دیگری ببیند نمیخواهم کسی نامش،برلبهای توبنشیند نمیخواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی نمیخواهم کسی یارت شوددرراه این هستی
    راهش راتقسیم کرد...
    رفتنش به من رسید...
    رسدنش به دیگری...
  • ♥پریــــــــــ ♥ آ ♥
  • ممنون که اومدی :)
    اپ کردیم :)
  • اوای باران
  • مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن 

             نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

    زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست 

             بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...


  • اتاقی برای تنهایی
  • سلام عزیز.. ممنون از حضورتون
    ________________________
    سرویس دهنده ی بلاگت جالبه.. اولین باره دارم می بینم!ولی چرا شکلک کامنت گذاری نداره؟!
  • ندای مهربون
  • یک سال نقش فاصله هامان سکوت بود
    شاید برای حرف زدن از عشق زود بود
    ای کاش قفل سخت سکوت تو میشکست
    یا در نگاه سرد تو خورشید می نشست
    من موج خسته بودم و تو ساحلم شدی
    با یک نگاه ساکن شهر دلم شدی
    اکنون ولی به ساحل باور رسیده ام
    دیگر گذشت فصل و به آخر رسیده ام
    آری کویر تشنه به باران نمی رسد
    این قصه تا ابد به پایان نمی رسد

     

     

    سلام ممنون از حضورتون...

    سـَــرم را شایـــــَد بتواننـــْـــد گـَـــرم کننــــد دیگـــــَـران...
    امــــا وقتــــی تـــ♥ــو نیستــــی...
    هیــــچ کس نیســــت دلــــَم را گـَــــرم کنــــَد...!!



    انـــــسان های مــــــوفق


    همواره به دنبال فرصتی


    برای کـــــــمـــــــک به


    دیــــگران می گــردند.


    انسان های ناکام همیشه می پرسند،


    "چــــــــــــی بــــه مـــــن میـرســـــه؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    آدَمه دیگه...



    دِلِش میخواد برای یکی تَـــــــــک باشه



    دِلِش میخواد یکی فقط نِوِشتِه هایِ اون رو بِخونه



    دِلِش میخواد یکی فَقَط به اون اِس اِم اِس بِده



    دِلِش میخواد یکی فَقَط نِگَرانِ حالِ اون بِشه



    دِلِش میخواد اون یِکی تـــــ♥ـــــــو باشی
    یا تو با زندگی حال کن ...
    یا یکم شل کن بذا زندگی باهات حال کنه .. 
    مرگت درست از زمانی شروع میشود

    ک دربرابر انچه برایت مهم است

    باید سکوت کنی
  • عسلی وامیرش
  • خدایا اهل معامله هستی
    ندیده
    جهنمت را با زندگیم عوض میکنم
  • عسلی وامیرش
  • انصاف نیس
    تو در قلب من باشی و من
    دردستان تو
  • فاطمه - آوای بیکسی
  • امروز دیدمت خسته بودی اگه اشتباه نکنم دل شکسته
    بودی دیگه دوستم نداری می دونم حتما به دیگری دل بسته بودی

    ----

    ممنون بخاطر لینک ...

    بازم منتظر نظراتت هستم...

  • اثـــــــــــمر
  • پیدا کردنت ساده است

    دنیا کوچک است

    و تو بزرگ …
  • اثـــــــــــــمر
  • رودها در جاری شدن و علف ها در سبز شدن معنی پیدا می کنند
    کوه ها با قله ها و دریاها با موجها زندگی پیدا می کنند
    وانسان ها همه ی انسان ها با عشق،
    فقط با عشق پس بار خدایا بر من رحم کن
    بر من که می دانم ناتوانم رحم کن
    باشد که خانه ای نداشته باشم
    باشد که لباس فاخری بر تن نداشته باشم
    اما نباشد، هرگز نباشد
    که در قلبم عشق نباشد، هرگز نباشد
  • اثـــــــــــمر
  • سلـــــــــــام
    خوشحال شدم که اومدی، ممنون از تعریفت
    وب تو هم خیلی قشنگه فقط یکم غمگینه!
    بازم بیا
  • اثــــــــــــمر
  • خوش بودن که به همین سادگــــی نیست!
    کلی ماجرا دارد...
    باید تو باشـــی و باران
    روی مبل ِ کنار شومینه
    جامهای شـــــراب و سیگار پشتِ سیگار
    گرمای دستــــهای تو باشد
    لبخندت...
    و چشمان ِ من خیره به این همه زیبایــی...
    انگار خوش بودن به همین سادگی ست!
    انصافا صدای خواننده های خانوم ظریف و نازه آدم وقتی گوش می کنه

     کلی حال می کنه ولی همه خواننده های پسر صداشون کلفته

       آدم اصلا وحشت می کنه باید یه عالمه عسل بخورن

       بعد بیان بخونن بهتره هرچه زودتر خوانندگی رو هم جمع کنین 

    بذارین لبه کوزه آبشو بخورین

        محسن چاووشی که انگار تو گلوش دمپایی گیر کرده واه واه.... :|

       مجید خراطها خوندنی انقد گریه می کنه آدم نمی فهمه چی میخونه:|

       صدای جنیفر لوپزو شکیرا و هایده و .........که سروره:)

     انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را
    روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد
    که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی  . . .
    مگه نه؟؟؟:(
    سلام

    این جمعه ها که ختم به مختار میشود

    بدجور دل ، طالب دیدار می شود

    ای منتقم بیا که به عالم نشان دهیم

    شیعه عزیز است و جز او خوار می شود . . .

    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام داداش
    به افتخار مطالبت همه رو ی دورلایک کردم
    موفق باشی

    (:

  • خسرو از ساوه
  • ۞۩۩▬►♥۩۩▬► مهربون من اومدم تو هم بیا نظر بده منتظرتم ۩۩▬►♥*•۩

     


    سرت را …

    تکیه به دیوار نــده عمرم …

    به غیرت …

    شانه هایم برمی خورد …

     

     

    ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬► شعر عاشقانه و عکس عاشقانه ♥ ساوه ♥ ۩۩▬►♥*•۩



    روبــراه نیستـــم...
    شــیرین میــــزنــم!
    مثــل یــک فنجـــان سیگــار...
    مثـــل یــک نــخ قــهــوه!
    آمدنت را حیران بنگرم یا رفتنت را مات بمانم

    باد آورده را باد می برد قبول

    اما دلم را که باد نیاورده بود
    می خواهم نباشم
    کاش سرم را بردارم و برای یک هفته
    در گنجه ای بگذارم و قفل کنم!
    در تاریکی یک گنجه خالی
    و روی شانه هایم در جای خالی سرم چناری بکارم
    و برای یک هفته در سایه اش آرام بگیرم

    بچـــه کـــه بـــاشی
    از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم
    مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،
    بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی
    از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر است....

  • مرتضی مرادی
  • من خیلی گذشته ام

     گذشتم از تو گذشتم از خاطراتمان گذشتم از بی احساسی هایت گذشتم از بی توجهیت 

    من کسی نبودم که از چیزی بگذرم.

    اما  سیگار یادم داد

     تا چگونه بگذرم و بی صدا بسوزم و قلبم را چطور مثل ته سیگار بیندازم دور

    دیگر آرزویی ندارم!

    اگر خودم نـه

    حداقــل

    موهایــم سپیــد بختی شدند عاقبت !

    گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشود که می خواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم آرام و آسوده مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است !


    سلام با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟
    سلام ممنون که اومدی بازم بیا
    وقتی که همه وجودت شد . . .
    بود و نبودش دیگر فرقی ندارد . . .
    هست و همیشه هست . . .
    سلام . . .
    جالب و زیباست مطالبتون . . .
    با افتخار لینک شدید . . .
    اگه خواستی من را هم لینک کن . . .
    موفق و ماندگار باشید . . .
    انشاا... .
    نیــازی بـه انتــقام نیـست

    فـقط مـنتظر بـمان

    آنـها کـه آزارت مـی دهند

    سرانـجام بـه خـود آسیـب مـی زنند

    و اگـر بـخت مـدد کنـد

    خــداوند اجـازه مـی دهد تماشاگرشان باشــی
    چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی 

    یکی که بهش اعتماد داری 

    بهت اعتماد داره 

    از دلتنگی هاش برات میگه 

    از دلتنگی هات براش میگی 

    آروم میشه 

    آروم میشی 

    حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ...!
    سلام درد همیشه بد نیست بعضی مواقع شروع یک بهبوده یک پیروزی یک انقلاب
    سلام درد همیشه بد نیست بعضی مواقع شروع یک بهبوده یک پیروزی یک انقلاب

    وبت خییییلی قشنگه

    وبه جدیدمه بهم سربزن عزیزمglasstears.persianblog.ir

    درود.مرسی بهم سرزدید.وب زیبایی دارید

    سلام

    ممنونم که بهم سر زدی

    از این سیگار چه ها که نمیکشی

    ترک کن دوست ناباب رو

    امیدوارم یه روز وبت رو با رنگ شاد ببینم

    در دل من چیزی است ،

    مثل یک بیشه نور،

    مثل خواب دم صبح و چنان بی تابم ،

    که دلم می خواهد بدوم تا ته دشت ،

    بروم تا سر کوه ،

    دورها آوایی است ،

    که مرا می خواند.

    " سهراب سپهری "


    باید پاچه هارو بالا زد و

    بعضیا رو تو جوب شست

    تا لجنا بفهمن که کثیف تر از خودشون هم هست!

    هر تنی شاید لذت بخش باشه !!!
    اما هرشونه ای
    هر آغوشی
    عمرا بتونه آرامش بخش باشه... 
    لینک شدید دوست عزیز
    سلام صبح زیبای بهاریتون به خیر 
    دلـم گـرفـتـه بـاشـد و نـبـاشـی . .
    و مـن..
    جـایـی مـیـان سـطـرهـای ایـن شـعــر..
    مـُ ـرده بـاشـم . .
    دلـت کـه گـرفـت ایـن شـعـر را بـخـوان . .
    مـن..
    جـایـی مـیـان سـطـرهـای ایـن شـعـر..
    مـ ـرده ام . . .
    ...
    امان از این او ها.... آدم این جور مواقع بیشتر دلش می خواد خودشو ترک کنه
     سلام دوست عزیز
    انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود
    به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند
    تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند
    و آن دنیای درونی وجود خود است . . .
    موفق باشید
    یاعلی
    آرام بر گونه هایم میلغزد تاوان بی فکری های دیروز...
    کاش بیهوده نمی تاختم...

    +مرسی ک سر زدین...[گل]

    این روزها ، تلخم

    دست برداشته‌ام از توجهِ بی‌ وقفه به حضور آدم ها

    پرهیز می‌‌کنم از ثبتِ

    وجود‌هایی‌ که ماندگاری ندارند…

    این روزها ، تلخ تر از همیشه

    از همه ی آدم‌ها بریده ام !

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی