...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

شکستم...!

میترسم از روزی ک دخترم ازم بپرسه؟؟؟

بابا اسمه عشقت چی بووود؟؟؟ ؟؟!!؟؟

 منم اسمشو بگم!!!!!!!

بگه إإ بابا اینکه اسمه منــــه!!!! 

آخ اگه بگیری چی گفتم!!!!!

⇜...اگِہ ےِ روز صُب پآشُدے دیدےھَمہ چے رَدیفہ...⇝


خوبہ

نَہ غَمے

نَہ دردے


۞ ¡! روحِت شآد یآدِٹ گرآمے ¡! ۞

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۷)

سلام وبلاگ قشنگی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید

وای عالی بوووود

ستش که در دستت باشد خود به خود کلمه ای به نام سرما از لغت نامه ی مغزت پاک میشود+وبت زیباست
 او هیچ وقت نرفت !
فقط پایش لغزید !
سرش به اتفاق تازه ای خورد !
و آلزایمر گرفت !
همین
سلام
ممنون که سر میزدید :))))
مثل همیشه پست های غم در غم :((((((

Heh

Avali Bahal BOod

رو ایـن جمــله قسم میخورم: وقتـی یـکی باهـات سـ ـ ــرد میشـه

از جـای دیگ داره گــ ـ ـــرم میشـه

  • آزاده روحانی
  • رود
    دوستان عزیزم
    لطفا این فیلم را کامل و چندین بار ببینید، و بعد از هر بار دیدن ، حداقل ٥ دقیقه به آن فکر کنید.

    همین فیلم برای پیدا کردن روش زندگی ای که بشر قرن هاست در جستجوی آن است کفایت می کند.

    ببینیم و بدانیم و پس از آن درست تَر و با لذت هر چه بیشتر  زندگی کنیم و باور کنیم خدای ما خیلی مهربان تَر از آن  است که در تصورمان بگنجد.
    ا



     خیلی نارحت کننده
    سلام
    نمیخوای یه دفعه مثبت وشادنوشتن روامتحان کنین؟

    •••بِهْتَرینْ مُکالِمِه ى ما وَقْتی بود•••"کِه مَنْ راجِبِ عِشقِه یِ طَرَفَمْ حَرفْ میزَدَم،و --> تو ••• مَنو دِلْداری میدادی ~~ و --> ••• نمیدونِستی مُخاطَبِ مَنْ... : ' ( ••• خودِ -----> توووویی ~~

    من میبخشمت× ?? ????
    اما بالشی که هرشب خیسه از اشکام• • • هرگز ??
    من میبخشمت× ?? ????
    اما دلی که از همه دنیا سیرش کردی • • • هرگز ??
    من میبخشمت× ?? ????
    اما مادری که صدای هق هقمو میشنوه و نمیتونه کمک کنه • • • هرگز ??
    من میبخشمت× ?? ????
    اما خدایی که شاهده روزایی که حرامم کردی • • • هرگز ??
    من میبخشمت× ?? ????
    اما خیابونایی که تا تهش کنار هم قدم زدیم و خندیدیم ??
    و الان باعث بغض منن• • • هرگز ??
    ?? اخـــــــ ـــــــــــلاقم ¿ ??
    ×※× حکم میکــــــ ـــــــنه ×※× ??
     ×بهت چیزی نگـــــــم¿¿ ??
    ×وگــرنـــــه • • • ??
    ×دلم خیــــــ ــــــــــلی پرهـــــــــــ• • • ¿¿ ¿¿
    سلام
    عیدتون مبارک

    یکم امیدوارانه و شاد بنویسید خوب تره

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    دیشب خدا را دیدم!
    آن گوشه می گریست...من نیز می گریستم...هردو یک درد داشتیم...آدما...!
    می ترسم...
    دیگه حالم به هم می خوره از این پست ها 
    ان شاءالله روزهای شاد بیاد توی زندگیت
    ولی من دیگه اینجا نمیام!
    :|

    fekr nkonam oon moghe ham dard nadashte basham..

    :(

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی