...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

M@N

واسه ما ایـنجوریا که غیر از نیــکوتین و مشتقات وابـستـگی دیـگه ای نداریم

جـا گذاشتن فنـدک در نوع خودش خیلی غم انگیزه...

 

 

 

 

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۱)

سلام وب خیلی خیلی خوبی داری
ازهمه ی وبای دیگم به روزتره
به منم حتمایه سری بزن
  • مهلا اقاکاظم
  • افتضااااح بود ....مرسی :|
    'گفتن دوستت دارم نظر لطفم نبود



    نظر دلم بود
    راستی پیشاپیش عیدتون مبارک باشه...خوش باشید

    زندگی بهم ثابت کرد، آدم ها درست مثل یه رهگذرهستند!

    وارد زندگیت میشن

    و بدون هیچ دلیلی می رن!

    تنها کسی همیشه بوده، هست و در کنارم خواهد ماند، خداست!

    خدایی که هیچ چیزی بر او کارگر نیست

    نه زمان

    نه مکان

    و نه حرفها و افکار نابجای دیگران

    و با تلنگر خطاهایم از من ناامید نمی گردد....

    و همچنان این راه تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت...

    دنبال کسی نباشید که همه مشکلات شما را حل کند دنبال کسی باشید که نگذارد به تنهایی با آن مشکلات روبرو شوید

    لایک

    دیگه اون روزا نمیان روزایی که یه روزش یه دنیا می ارزید...
    خخ
    خواستم نظر بدم برق خونه رفت :)))

    دلبسنگی یعنی اسارت
    هر چی میخواد باشه
    با هر کسی میشه خندید..
    ولی فقــــــــــــــــط
    در آغوش یک نفر
    میشه گریه کرد...
    ...................................
    هر جای دنیا میخواهی باش!!!
    مـــــــــــــــن!!!
    احساســــــــــــــــم را!!!
    با همین
    دست نوشته ها....!!!
    به قلبت
    میرسانـــــــــــــــم!!!
    ...................
    چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای
    از این فاصله
    تو حتی صدایم را نمیشنوی
    چه برسد به دلتنگی....
    لایــــــــــــــــــــــک

    سلامتی اونایی ک صدای خنده هاشون تا آسمون میره...

    .

    .

    .

    .

    اینا همونایین که صدای گریه های آرمشونو....حتی بالشتشونم نمیشنوه!!!

    سلاااااام داداشی رضاااااااااااا 
    منو یادته؟:)
    راستی مبارکه نامزدیت خوشبخت شی:)
    امشب تمام آینه ها را صدا کنیدگاه اجابت است رو به سوی خداکنیدای دوستان آبرودار در نزد حق،درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنیدالتماس دعا
  • ی بنده خدا
  • سلام

    خوبید؟

    تشکر از حضورتون

    من چند ماهی نبودم الان امدم خوشال میشم سر بزنید

    یا حق
    ببخش خودت را
    برایِ تمامِ راه های نرفته
    برایِ تمامِ بی راه های رفته
    ببخش ،بگذار احساست
    قدری هوایی بخورد …
    گاهی بدترین اتفاق ها
    هدیه ی زمانه و روزگارند
    تنها کافیست خودمان باشیم !
    که خود را برای تمامی ِ این بی راه ِ رفتنمان ببخشیم
    و به خودمان بیائیم...



    زیبابودکاش به هیچی وابسته نمیشدیم..
    دلبستگی چیز خوبیه ولی وابستگی نه، وابستگی به هر چیزی یا هر کسی بالاخره یه روزی داغونت میکنه...
    آره خب...
    دلبستگی ها
    وابستگی های آدما متفاوته
    برقرار باشی دوست خوبم
  • مهدی شریفی
  • عجب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی