...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

بوسه های تیغ...

تیغ هست...

رگ هست و یک دنیا هوای خون بازی!

هوس بوسه های تیغ را کرده ام،چشمانم را می بندم!

تیزی اش را روی رگم حس میکنم..موزیک را بلندتر میکنم!

سیگار!

پکی محکم!

و یکبار برای همیشه تیغ میکشم!

روی رگ احساسم!

روی تمام خاطراتم!

روی تمام آرزوهایم!

مــیــمــیــرم تــا فــرامــوش کــنـــم تـــو را....

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۷)

سلام به وبت خیلی خوبه یادت نره به منم سر بزنی
  • سید محمد میرهاشمی

  • سلام دوستای گلم 
    از اینکه به در این مدت به وب من اومدیدممنونم 
    گاهی همه میروند و تنهایمان میگذارند اما تو ،همچنان همیشه میمانی ؛ آرام، مهربان، زلال، روشن، بنازم بر خدایی ات.... 
    امیدوارم از مطالب وبم خوشتون اومده باشه،راستش سرم خیلی شولوغه... 

    تصمیم گرفتم این وبلاگ رو حذف کنم... و فقط در یک یه جبهه فعالیت داشته باشم... و خوشحال میشم از وبلاگ جدیدم هم دیدن کنید. 

    وبت عالیییییییییییه تونستی بهم سربزن اگه لینکم کردی بگو لینکت کنم دوست عزیزم
     گاهی باید راست را دروغ پنداشت وگاهی باید دروغ را راست ...
    بی فریب خوردن. .
    زندگی دشوار است . . .

    عششششششششقم تولدت مبارک...!

    با این که نمیدونم الان کجایی 

    و امروز تولدت هست یا نه...!

    و اصلا کی هستی 

    ولی به هر حال یه روزی حتمن تولدته 

    منم برم قرصامو بخورم  

     :))


    سلام و عرض ارادت دادا رضا ،زیبا بود
    سخت است برای کسی که اتش گرفته توضیح بدی که نباید بدود...
    میمیرم تافراموش کنم تورا:(
  • علی غلامرضاپور
  • سکوت شمشیری است که من همیشه از آن بهره جسته ام.   نادر شاه افشار
  • آزاده روحانی
  • بیدل دهلوی:


    به چمن زخون بسمل همه جا بهـار ناز است
    دم تیــغ آن تبسّم، رگ گــل بــــریــده بــاشد


    چــه بلندی و چه پستی، چه عــدم چه ملک هستی
    نشنیده ایــم  جــایی کـــه کس آرمیـده باشـد

    خیاط خوبی است خدا

    اما

    دل مرا

    به عمد یا سهو ، نمی دانم

    شاید بی هوا

    تنگ به سینه ام کوک زد ... !


    +این دیگه چ پُستییه آدم غمباد میگیره... :(

    اوج تنهـــــاییم را وقتــــــی فهمیــــــــدم که جز بلیط فروش ترمینال کسی نگفت «سفــرت به خیـر»
    ﺗﻨـﻬﺎﯾــــﯽ ﯾﻌﻨــــﯽ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﭼﻬﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﻫﻤﺶ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺖ ﺭﻭ ﺗﺎﯾــﭗ ﮐﻨﯽ
    معبد خداوند فقط به روی دلی شاد و آواز خوان و رقصان باز است .
    دل گرفته را به این معبد راهی نیست ،
    پس ، از اندوه اجتناب کن.
    ***و..
    زندگی همان معنایی را دارد که
    ما خود به زندگی مان میدهیم…
     سلام
    دعوتیدبه"جدیدترین روش برای توهین به مقدسات!"
    یاعلی
    بلاگ.اهورا
    کم نیستند شادی ها، حتی اگر بزرگ نباشند...

    چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان می خندیم

    چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم

    و چه ارزان می فروشیم لذت با هم بودن را

    چه زود دیر می شود و نمیدانیم که:

    فردا می آید شاید ما نباشیم!
    مــن کــــــه در تنـــگ بــــرای تــو تـمـــاشــا دارم
    بــــا چـــــه رویـــــی بنــــویـســم غــم دریا دارم؟
    دل پر از شوق رهایی سـت ،ولی ممکن نیست
    بـــــــه زبــــــان اورم ان را کـــــــــه تــمــنـــا دارم
    چــیســـــتم؟! خــــاطــره زخـــم فرامــوش شده
    لـــب اگــــر بــاز کـــنم بـا تــو ســخن هـــــا دارم
    بـا دلــت حســـرت هم صحبتی ام هست ،ولی
    ســنگ را بــا چـــه زبانــــی بــه ســـخن وادارم؟
    چیـــزی از عمــر نمانده ست ،ولی می خواهم
    خــانــه ای را کــــه فــــروریــختـــه بــر پــا دارم...
    فاضل نظری
  • ناب موزیک
  • زیباست...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی