...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

فراموشی...

رفتن راحت است...فقط باید چند قدم برداشت و دور شد!!!

ولی برای فراموش کردن...باید چند قرن بگذرد!!!

ولی باز هم ممکن است یک عطر تمام خاطراتــت را یکجا زنده کند!!!



تقریـــبا همه را متقاعد کرده ام

که فراموشت کردم...

فقط مانــده

خودم!!!

 

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۰)

سلام عزیزم به تو هم سر زدم
  • آزاده روحانی
  • سلام
    این پیامی از طرف خداست:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    «فاذکرونی اذکرکم و اشکرولی و لا تکفرون»

    به یاد من باشید تا به یاد شما باشم و (فراموشتون نکنم)
    شاکر باشید و ناسپاسی نکنید!




  • آزاده روحانی
  • سلام
    در این مورد بهت حق می دم!
    تو بازی زندگی موقع یارکشی چه خوبه آدم بگه :
    منو خدا، شما همه...!!!

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست

    منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تـار است و ره وادی ایمـــن در پیش

    آتش طــور کـــجا موعــــد دیــدار کــــجاست

    هــر کــــه آمـــد به جهان نقش خرابـــــی دارد

    در خـــرابات بگــــویید کــــه هشیـــار کـــجاست

    آن کــــس است اهـــل بشارت کــــــه اشارت داند

    نکــــته‌ها هست بســـی محـــرم اســـرار کــجاست

    هـــــر ســــر مـــوی مــــرا بـا تـــو هـــزاران کــــار است

    مـــا کـــجاییـــم و مـــلامـــت گـــر بـــی‌کـــار کـــجاست…

    حافظ

    سلام عزیز 
    معلومه دلت خیلی تنگه . برایت آرزوی شادی می کنم 
    اونم میتونی
  • گلبرگ دانلود
  • سلام منتظر حضور گرمتون هستیم ...
    اربعین حسینی در راه است ...
    اصل کاری باقی مانده است....
    من ماندم و 16 جلد
    لغت نامه که هیچ کدام از واژهایش
    مترادف “دلتنگی” نمیشود…
    کاش دهخدا میدانست دلتنگی معنا ندارد!!
    درد دارد…
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی