...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

هر شب...

هر شب که هوا تاریک میشود به اسمان زل میزنم...

و سیگار به دست!!!!

در شهر خاطراتمان قدم میزنم...

نمیدانم خاطرات  دلم را میسوزاند...یا... این پُک های عمیق!!!

خسته ام از همهِ ی ادم ها...

خدایا زمین نمیای؟

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۳)


سلام 

وب زیبایی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنی ممنون

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن ممنون
وبلاگ قشنگی ذاری خوشحال میشم بهم سر بزنی و راجب اهنگام نظر بدی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم  کن مرسی[لبخند][لبخند]

 

همین مسیر را مستقیم برو

میرسی به یک دو راهی

یکی به من ختم میشود

و دیگری به ختم من

 

  • محسن حسین نیا
  • خیلی یأس آوره! آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    به همین خاطر من یه وبلاگ باحال رو به شما معرفی میکنم:
    http://hesss.blog.ir
    البته این وبلاگ من نیست اما وبلاگ خوبی هست!!
    برید یه خورده روحیه تون عوض بشه
    البته اگه وبلاگ من هم خواستید بیاید با کمال میل استقبال میکنیم اما فکر پشیمون بشید چون یه خورده فضا تخصصیه.. اصلا تفریحی و حرف دلی نیست.. خب .. بگید خب..
    وبلاگی که ادرسش رو گذاشتم حتما برید خیلی براتون خوبه.. فاز داره.. فاز..
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    خدایا به فرشتگانت بسپار در لحظه لحظه نیایش خویش
    “دوستان مرا از یاد نبرند . . .”
    امشب ختم حدیث کسا فراموش نشه [گل]
    http://whoisgod.persianblog.ir/
    هنوز هم از بین کارهای دنیا دل بستن به دلت بیشتر به دلم میچسبد . . .
    نگران نباش نمی شود دوستت نداشت لجم هم که بگیرد از دستت دفترچه ی خاطراتم پر از فحش های عاشقانه میشود !
    سلام....
    سلام. رضا جون 
    من دست بی نمکم
    خوش حال میشم به من بسری
    منتظرما

    بــکی رو Add کـــردم , پـــیــام داده :

    " از بــرقراری ارتــــباط بـــا شـــما خوشحــــالم

    امیـــدوارم لحـــظات خوبـــی را در کنار هــم سپـــری کنیم...!"

    فــک کنــم طرف مهـــماندار هواپیمایـــی چیزیـــه...!!


    هـــرزگی مــُـد

    بی آبرویـــی کـــلاس

    مستی و دود تفریـــح

    دزد بودن و لاشخوری  زرنگی

    وقتی به اینا فکر می کنم می بینم جهنم همچین جای بدیم نیست

    هیچکدوم فقط می سوزاند
    گاهی اشتباهمان در زندگی این است
    که به برخی آدم ها جایگاهی می بخشیم که هرگز لیاقت آن را ندارند....
     خو خوبه بازم بعدِ قرنی رضایت دادی به لینک ،عروس برای گرفتن زیر لفظی اینقد ناز نمیکنه که تو واسه لینک ناز کردی :)
     یه سوال ؟
    از خود راضی که نیستی؟؟؟

    اگه میگم بلینکیم واسه اینکه پیدا کردن آدرست از توی کامنتا سخته 
    آرام بگیر دلم … تنگ نشو برایش … مگر نشنیدی جمله ی آخرش را ! “چیزی بینمان نبوده”
    عشق عشق پاک است و زلال   باشکوه است و جلال عشق آن صوت دل انگیز بلال    معنی اشک و وصال عشق معنای امید وزندگی     رمزوراز بندگی عشق پرواز دل و بالندگی    عشق یعنی دوری از هر خستگی عشق زیباومقدس چون بهار     عشق یعنی دیدنِ روی زیبای نگار عشق یعنی رفتن از هر بیکسی بر آن دیار     عشق معنای وصال و انتظار عشق آبی رنگ دریای خدا      عشق بر درد بی درمان دل همچون دوا عشق مانند شفا       عشق از هرنوع سیاهی ها جدا عشق را باور نما         عشق لبخند دل است و بی ریا پس بخند وشاد باش         عشق باران امید است و وصال عشق آن صوت نفسهای تو بر   ساعت این زندگیست          عشق پاک است و زلال باشکوه است و جلال
    دوباره با خودم نشستم و حساب کتاب کردم حال و روزم چی میشه میگم زیر لب یارم از یک طرف بهم فشار میاره دوستام از طرف دیگه نه از تو میگذرم نه از دوستانم بلکه من از جانم به ستوه امده ام به چه چیز هایی رو آوردم از آتش لباسی به تنم کردم ذاتا من خیلی وقت پیش باید دیوانه میشدم عصیان و سرکشی نکن صبر بده صبر خدا هر روز تلخی و جدایی میبینم از جانم به ستوه امده ام صبر بیشتری بده خدا
  • بهزاد توفیق فر
  • ناامید نباش برادر...
    وقتی سرتون درد میگره با نوک انگشت دو طرف شقیقه هاتونو بمالید.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    شاید خوب نشید ولی کلاً کلاس داره
    تو فیلما پولدارا سردرد که میگیرن اینکار میکنن !!


    سلام داداش ،مثه همیشه قشنگ بود لایک :))
    سلام دوست خوب
    ممنون که از وبمون دیدن کردید
    اما
    چرا انقدررررررررررر وبتون غمگینه؟
    حیف نیست؟ حیف آدمی مثل من، مثل شما، مثل خیلیای دیگه نیست که انقدر غمگین باشه؟از مطالب وبتون خوندم و شاید یه چیزهایی بتونم حدس بزنم که شما شاید دچار یک جدایی شدید. اما هر چقدر هم سخت، که میدونم واقعا سخته اما من هنوز مطمئن نیستم که ایا حدسم درسته یا نه انشالله که غلط باشه اما خوشحال میشیم که من و محسن کمکتون کنیم.

    جالب بود... ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی