...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

اخرین...

طعم تلخ سیگار را دوست دارم!!!

تلخ مثل اخرین بوسه ی لعنتی ما...

تلخ مثل اخرین دروغ تو...که باز هم همو میبینیم

تلخ مثل نبودنت!!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۴)

  • یه دلشکسته
  • اسباب بازی هایش را جمع کردم...ماتم برد وقتی دلم را میان آنها دیدم...!

    وبلاگ عالیی داری.لینک شدی.
    واقعا وبلاگ زیبایی داری

    سلا م دوست من دراین شب عزیز . شب رحمت . شب بخشش . شب استجابت  دعا از خدا میخواهم تقدیری خوش برای شما  و خانواده محترمتان رقم بخوره و هر حاجتی دارید برآورده شود آمین 

    با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید

    التماس دعا

    اخر و عاقبت هممون اینه 
    سلام 
    نمیشه گفت مطلب زیبایی بود . ولی خیلی نگران کنندست . زیاد سخت نگیر 
  • دلسوختگان
  • زندگی . . .
    یعنی نوسان . . .
    یعنی بالا و پایین بسیار . . .
    مشکل زندگی نیست . . .
    مشکل ماییم که با این همه سال زندگی . . .
    هنوز هم مفهوم آن را ندانسته ایم . . .

    سلام . . .
    شاد و همیشه موفق باشید . . .
    انشاا... .
    Apam
    سر میزنم اتفاقا
    راسسی پایه هستی برای برنامم؟
    عجب طعم گسی دارددروغ هایش!
    وقتی به خورد گوش هایم میرودتمام ذهنم را جمع میکند..
    آرام می آیم همانجای همیشگی ، سر همان ساعت همیشگی با همان شوق که می شناسیَش با خودم حرف می زنم ، برای خودم خاطره تعریف می کنم و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی !
    سلام جناب عابدینی خوبید ؟
    دو سه باری اومدم اما توانایی دسترسی به کد امنیتی پایین کامنت رو نداشتم نشد پیغام بدم اینبار اگر خدا بخواد ارسال بشه براتون
    مادری دست در دست کودکش و چشم در نگاه مرد غریبه..
    پدری پا به پای همسرش و دل در گرو اندام زن همسایه..
    آری این بود که کودک یاد گرفت با تو ازدواج کند
    اما....!
    به او فکر کند....
    .......................
    بیخیال
    خدایا
    ماه میهمانیت رسید،
    چقدر سخت است بر سر سفره خدایی چون تو نشستن،
    وقتی سر سفره ات می نشینم،
    خجالت می کشم، این همه گناهان رنگارنگ
    را کنار گذاشته ای و از من دعوت کرده ای،
    آنهم چه دعوتی، دعوتی بی نظیر،
    عطر گلاب و یاس همه جا پیچیده است،
    صدای علی مرتضایت در فضا طنین انداز است،فزت و رب الکعبه
    نمی دانم عرق شرم بریزم از کرم بی انتهایت،
    یا امید و شوق به عفوت ببندم،
    اگر این رمضان مثل سالهای قبل باشد؟

    خدایا امسال روزه میگیرم و ۲دقیقه مونده به اذان روزه مو میخورم تا متوجه بشی گل دقیقه آخر خوردن یعنی چی!


    ***************

    یه چی بگم ناراحت نمیشی؟ 

  • دلسوختگان
  • رمضان . . .
    ماه مهمانی خداوند . . .
    بر همه ی عاشقان دین . . . 
    مبارک باد . . .
    با آرزوی قبولی . . .
    طاعات و عبادات شما عزیزان . . .
    در این ماه مبارک . . .
    دعایتان مستجاب . . . 
    حاجاتتان روا . . . 
    انشاا... .
    دیگر نمیتوانم متن های طولانی را بخوانم!...
    تقصیر خودت بود...
    آمدی و رفتی و به کوتاهی عادتم دادی

  • آزاده روحانی
  • سلام
    یادش به خیر قدیما یه شعری با صدای محمد اصفهانی تلویزیون پخش می کرد ..

    دخترم دلخوشی بابا همیشه
    به گل افشونی لبخند تو بوده
    خودش آشنای پاییزه و اما
    واسه دلخوشی تو از بهار سروده
    نازنین من اگه تاریکم غمی نیست
    تو به فرداها به روشنی بیندیش
    همه پنجره ها ارزونی تو
    به جهانی خوب و دیدنی بیندیش
    دوست داشتن بهترین شکل مالکیت

    و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . ..
  • عشق رویایی
  • چقدر فــرق داشـــتیم مــن و تو !!

    همه را کنار زدم تا به تــــــو برسم ..

    مرا کنار زدی تا به همـــــــه برسی !!

    چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا
    عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی
    و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی 
  • دلسوختگان
  • شناخت خود است . . .
    که باعث می شود . . .
    دیگران را . . .
    راحت تر بشناسیم . . .
    خود را در خود بجوییم . . .
    نه در غیر خود . . . 
    . . . . . . .
    ما می توانیم . . .
    خودمان باشیم . . .
    ولی دیگران را نه . . !؟

    باران که می بارد. . .

    تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است. . .

    که می گویم:من تنها نیستم. . .

    تنها منتظرم. . .

    به سلامتی زمونه. . .

    که ادم ها ساده میان. . .

    ساده میرن. . .

    ولی حق خیلی ها ساده رفتن نبود. . .
    ای بـــــــــــــابـــــــــــــا ،تلخ مثه این پستات 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی