...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

پوسید...

خدا را چه دیدی شاید دوام اوردم!

هر تمام شدنی که مرگ نیست...

گاهی میتوان کنار یک پنجره سیگار بدست و منتظر،پوسید....

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۷۷)


very good

امام علی (ع)
راضی بودن به سخت ترین مقدرات الهی از عالی ترین مراتب ایمان ویقین خواهد بود!



پاسخ:
ممنون از حضورت زیبا بود
وقتی تونیستی هیچ دری به رو ی من بازنیست تنها در پاکت سیگار!
پاسخ:
ممنون از حضورت زیبا بود
سلام دوست من.ممنون از حضورت.وب جالبی داری.با لینک موافق بودی خبر بده.
  • عشق بزرگترین دروغ دنیاست
  • لعنتی سهم "مــــــــن" از"تــــــــو"
    عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست ...!!!
    هـــــمان ...
    دلتــــنگی ِ بـی پایانی ست
    که روزها دیوانه ام می*کند ،
    شب ها شاعر ...........!!!
    گــرچه ،...
    من شــعر نمی گویم !
    آنــــچه می خـــوانی ،
    شکوه هایی ست که تاب را از دلــــم ربوده استلعنتی سهم "مــــــــن" از"تــــــــو"
    عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست ...!!!
    هـــــمان ...
    دلتــــنگی ِ بـی پایانی ست
    که روزها دیوانه ام می*کند ،
    شب ها شاعر ...........!!!
    گــرچه ،...
    من شــعر نمی گویم !
    آنــــچه می خـــوانی ،
    شکوه هایی ست که تاب را از دلــــم ربوده است

    چقدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیزی به جز سلام نتونی بگی ! چقدر سخته

    وقتی پشتت بهشه دونه های اشک ، گونه هات رو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوز هم دوسش داری

    تو که میدانستی با چه اشتیاقی...خودم را قسمت میکنم

    پس چرا ...زودتر از تکه تکه شدنم...جوابم نکردی...برای

    خداحافظی ...خیلی دیر بود...خیلی دیر !!

    در وزق زمان نوشته ام: به یادت میمانم حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم
    حس خوبیه ...

    یکیو داشته باشی حتی
    زمانیکه سرش شلوغه ، یهو
    برگرده بهت بگه :
    محض اطلاع حواسم بهت هستا ..
  • اتاقی برای تنهایی
  • کل عمرمون دِپرس بودیم

    ولی تو اعلامیه مون میزنن

    شآدروان ..!!
    خدایا من را چه طعمی افریدی
    که همه از من سیر میشوند؟؟؟
    سلام ایام به کام
    ------------------------------------------------------------

    ضربه اش کاری بود

    سینه را ، سخت شکست

    استخوان را قلمی ساختم و بی پرده نوشتم

    گله ای نیست آشنا بود که شکست


    تصور کن روزی بهم پیام بدی و جواب ندم! زنگ بزنی و تعجب کنی چرا جواب نمیدم! و روزی دیگه زنگ بزنی و یکی از خانواده ام جواب بده بگه بفرمایید؟ و تو بگی کجایی؟؟!... بگه منظورت اون مرحومه؟ چیکار میکنی؟ داد میزنی؟ گریه میکنی؟ اونوقت میگه امروز 4 روزه دفنش کردیم... اون لحظه چی میگی؟ تا وقتی امروز کنارتم سعی کن دوستم داشته باشی چون ممکنه روزی بیاد و من نباشم... دیروز یکی رو دفن کردن امروز یکی و فردا هم من ....

    زیبایی تو مانند ماه است
    برای دیدنت
    باید
    شب را زنده داشت ..


    (علیرضا روشن)


    دیگر به دنبالِ همراهِ “اوّل” نیستم !❤

    این روزها اولِ راه ، همه همراهند ،❤

    باید به دنبالِ همراهِ “آخر” گشت.❤

    همراهی تا آخرین قدمها❤
  • دل سوختگان
  • وقتی که در زندگیها . . .
    چیزی بنام خاطره و خاطرات هست . . .
    پس روزی . . .
    هر آنچه هست و نیست . . .
    خاطرات یا خاطره ها می شوند . . .
    حتی .. خود آدمها . . !؟
    خسته ام ، نه از راهی که آمده ام یا انتظاری که گاه امانم را میبرد !

    خسته ام از تکرار ندیدنت …
    تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند


    گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..


    عاشق که شدی کوچ میکنند
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆نمیگـویـــد بیــا . .
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆نمیگـویــد بــاش !
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆نمیگـویــد به مــن حتــی بـرو و راحتــم بگذار !
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆میـــآیــد ،
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆حـرف هـای عـاشقـانـه میشنــــود !
    … ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆لبخنـــد میــزنـد . . .
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆و میــرود . . ..
    لـــــــــــــــــــــایک
    ziba booooooooooooooooooood
    کسی هست شانه هایش را به من قرض دهدتا یک دل سیر گریه کنم؟بدون هیچ حرف وسوال وجواب ودلداری و نصیحتی؟؟؟

    ایــــن روز ها ...

     

    نبضم کنـــد می زند ...

     

    قلبم تــیــر می کشد ...

     

    دارم صدای خـــرد شدن احساسم را

     

    لـــابـــ لـــای

     

    چرخ دنده های زنــدگــی می شنوم ...

     

    [قلب شکسته]

    قــــــرن هاست

    جستجوگـــر آدم هستــم

    تا لــذت خـــوردن یک سیب ســرخ را با او تجــربه کنــــــــــم

    قرن هاست

    مشکل از مـــ ـــن نیست

    نه مــــن نه سیب ســرخ نه شیــــطان

    تـــــــ ـــــو نایاب شـــده

  • ✮ یگـــــ♥ــــانــه ✮ دوقلوها
  • هرکسی از این دنیا چیزی برداشت
    من از این دنیا دست برداشتم!
    •*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•* قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ۩۞ اللَّهُ الصَّمَدُ ۞لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ۞وَ لَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ۞ ۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞ *•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•* ۞ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ ۞ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ ۞وَ مِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ ۞وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ ۞ وَ مِنْ شَرِّحَاسِدٍ إِذَا حَسَد ۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞ *•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•* قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاس مَلِکِ النَّاس إِلَهِ النَّاس مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاس الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاس ۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞ ۲۳خرداد تولدعشقمون امام زمانه،آرزوکن ۵ صلوات بفرست،هدیه کن به آقامون واین پیاموبه ۵نفربفرست تامیلیون هاصلوات نثارآقامون بشه،آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست،عوضش تاروزتولدش بهت کادومیده،بسم الله نیت کن

    دل تـنگی ... حـاضـر

    غــم ... حـاضـر

    درد ... حـاضـر

    دوری ... حـاضـر

    عــشـق ...؟ بـلنـدتـر می خـوانـم ... عــشـق؟

    بـاز هم نـیامـده؟ غیبـت هـایش از حـد مجاز گـذشـته،اخـراجـش می کـنم

    چقد سخته حس خواستن کسی که

    به تو هیچ حسی ندارد

    بازم پیشم بیا خوش حال میشم
  • مهندس عادل
  • خداوند هیچ موقع از تو سوال نمی کنه چه نوع ماشینی روندی

    ؟ اما حتماً از تو خواهد پرسید چند نفر پیاده را به مقصد رساندی..

    . قابل توجه دخترها که هر چی بوق میزنی ناز می کنن... نمیدونن هدف پسرها الهیه  

    سلام دوست عزیز
    ممنونم از حضور گرمتون...
    یادمان رفت شقایق دل داغی دارد
    شابرک در بغل شمع چه حالی دارد
    آنقدر محو تماشای قفس ها شده ایم
    یادمان رفت که یاد دوست چه صفایی دارد...
    میان هزاران دیروز و میلیونها فردا فقط یک امروز هست...

    امروزت شاد....
    طولانی ترین سفرها نیز ی; روز با گامی کوچ; آغاز میشوند !
    انسان تا وقتی فکر میکند نارس است ، به رشد و کمال خود ادامه می‌دهد و به محض آنکه گمان کرد رسیده شده است دچار آفت می شود
    ممنونم که سر زدید وب شما هم خیلی جالبه ولی کمی غمگینه
    می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … ! از همان زمانی

     که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “ فهمیدم پای

    ” او ” در میان است . .

    baharak60.blogfa.com
    چون دوستم می‌داری و تنگ در آغوش می‌کشی

    هیجان‌زده تسلیم می‌شوم
    تا توفان‌ها و هراس‌هایم را آرام کنم
    عشق من با من سخن بگو

    باید شب‌های ناخوشایند را
    از فریاد‌های شوق‌مان لبریز کنیم
     
    شب‌های آرام را افسون کنیم
    عشق من با من سخن بگو

    در شبی که قربانی سرنوشت‌های شوم است
    اشباه دلهره می‌آفرینند
    و تو مگر مرده‌ای هستی!؟
    عشق من با من سخن بگو

    دوستم اگر داری
    باید بگویی
    هیجانت را باید ثابت کنی
    شور و شوقت را
    عشق من با من سخن بگو

    دروغ هم حتی گفته باشی
    حتی وانمود به شور و هیجان هم کرده باشی
    برای این‌که رؤیا ادامه یابد
    عشق من با من سخن بگو



  • مرتضی مرادی
  • غصه نخور کنار آمده ام با نبودنت...

    خیلی که دلم بگیرد ،

    گریه می کنم...
    مرسی از اینک ب ما سر زدید ..بازم سربزنین خوشحال میشیمخیلی قشنگه بود
    موفق باشی
    linki



  • مرتضی مرادی
  • تنهانشسته ام
    اماتنهانیستم
    یادت...
    مجال تنهایی نمی دهد
  • مرتضی مرادی
  • آنقدر آرزوهایم را به گور بردم..

    که دیگر جایی برای جسدم نیست...
    آسمان بارانیست...

    همگی میگذرند...

    چتردارند به دست...

    تانباردباران"برسروصورتشان...

    اما...........

    من تنها و رها

    زیراین سقف سیاه

    مینشینم بی تو...

    وبه تو....

    می اندیشم...
    baharak60.blogfa.com
    تنهایی را دوست دارم زیرا دروغی در آن نیست....
    تنهای را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست....

    تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست....

    تنهایی را دوستد دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست....

    تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کرده ام......

    تنهایی را دوست دارم زیرا دلهای شکسته همیشه تنهایند.....

     baharak60.blogfa.com
    هنوز زنده ام...

    نفس میکشم.

    مرگ تدریجی...

    هیچی نپرسین

    بعضی حرفارو نمیشه زد

    مثه درد سرطان کسی نمیفهمه...

    این نیز...نه نمیگذرد.

    خداوندا..

    این یکی دعا نیست..

    یه خواهشه..

    یه التماس..

    مهربانی را به قلب ما بازگردان..

  • ✮ یگـــــ♥ــــانــه ✮ دوقلوها
  • آنقدر جای تو خالیست
    که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد.
    زمان
    برای انهایی ک درانتظارند اهسته است
    برای انهایی ک نگرانندسریع است
    برای انهایی که غمگیند طولانیست
    برای انهایی ک شادندکوتاه است...!
    ولی برای انهایی ک عاشقند وجود ندارد
    سلام عزیزم اسم عشق منم رضاست دارم دیونه میشم ان... تو به کسی نامردی نکرده باشی فداتشم خیلی وب جالبی داری به منم سر بزن

      سلام دادا ، وب شیکو قشنگی داری هم عکسا هم قالبت ،قالبت ساده و شیکه




    ب بعضیا باید گفت زیاد باخودت حال نکن

    جامله میشی
    چه بگویم که ضربه ى آخر را
    "خدایم" زد!!!
    آن زمان که براى رفتنت استخاره کردى و "خوب "آمد ...
     
    شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند.

     عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.

    دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند

    و بخند که خدا هنوز آن بالا با توست..
    بعضی ها مال یک نفرنیستن...
    بیت المال هستن...
     خدایا!
    میوه ی کدام درخت باغت را گاز بزنم
    که از زمین رانده شوم؟!
     خدایا کفر نمیگویم
    پریشانم
    چه میخواهی تو از جانم
    مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی
    خداوندا تو مسئولی
    خداوندا تو تنهایی و من تنها
    تو یکتایی و بی همتا
    ولیکن من
    نه یکتایم نه بی همتا
    فقط تنهای تنهایم
  • فاطمه-آوای بیکسی
  • تو را به خاطر خواهم آورد
    چونان لرزش شن ها در باد
    چونان سبزناکی دستهای زیر خاک
    تو را به خاطر خواهم آورد
    چونان گرده های معلق معابد
    در گنگی راه
    چونان صلحی در میان رنگ ها
    و مرزها
    تو را به خاطر خواهم آورد
    چونان خمیدگی شانه های گمگشته در یاد
    چونان تطهیر پریچه های* همیشه پریشان
    در اشیانه های زنان دشت
    تورا به خاطر خواهم آورد
    چونان برگی که مرگ را به اهتزاز در می اورد
    چونان نابینایی که شب را روشنی میبخشد .
    تورا به خاطر خواهم آورد !
    دلتنگ که باشی ، آدم دیگری می‌شوی

    خشن‌تر.. عصبی‌تر.. کلافه‌ تر و تلخ‌ تر

    و جالبتر اینکه ، با اطرافیان هم کاری نداری

    همه اش را نگه میداری

    و دقیقا سر کسی خالی میکنی ، که دلـتنگ اش هستی ...
  • لحظه های سرد
  • مرسی از حضورت دوست عزیز
  • سجاد امامی
  • بخیال زندگی و هرچی که...
  • فاطمه - آوای بیکسی
  • در دفتر شعر من صدا پنهان است

    یک رود پر از ستاره در جریان است

    من در سر خود ابر زیادی دارم

    جیب کلمات من پر از باران است

    ------

    سلام ،،، ممنون که به وبم سرزدید ....

    وبتون عالیه یعنی فوق العادس ....

    با اجازه لینکتون کردم ،،،، تو هم منو لینک کن البته اگه میخوای ...

    خوشحال میشم بازم به وبم سربزنی ونظر بدی ....


    گفتم دل و جان بر سر کارت کردم

    هر چیز که داشتم نثارت کردم

    گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

    این من بودم که بی‌قرارت کردم

    ★تنهایـــــــــــــــــ ــــے یعنے...
    یـــــــــــــــــ ــــادت باشه
    وقتـــــــــــــــــ ــــے داری میرے بیرون
    دستـــــــــــــــــ ــــکشت رو هم ببرے،
    چـــــــــــــــــ ــــون کسے نیست
    که دستـــــــــــــــــ ــــت رو تو دستاش بگیره
    و هـــــــــــــــــ ــــا کنه...!‬

     

     

    .

    .

    .

    .

    .

    .


    ★★★
    (¯`v´¯)
    `*.¸.*´
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•¸¸.•
    ☻ ♥☻
    \█/\█/
    .||. ||.

    -♥
    --♥
    ---♥
    -----♥
    -------♥
    --------♥
    ---------♥
    -----------♥
    -------------♥
    ,•’``’•,•’``’•,
    .’•,`’•,*,•’`,•’
    ....`’•,,•’`
    ,•’``’•,•’``’•,
    .’•,`’•,*,•’`,•’
    ....`’•,,•’`

     


     

    هر انسانی عطری خاص دارد !

    گاهی ...

    برخی ؛ عجیب بوی خدا می دهند ...


    مثل " مادر "


    عالییییییی
    خیلی قشنگه بود
    موفق باشی
    عزیزان به وب منم سر بزنینtopogh24.blogfa.com

    از بس الکی لبخند زدیم و آرووم بودیم

    همه تا به ما میرسن ادا گرگا رو درمیارن !

    مـــــن به عشق تو صبح ها چشم باز میکنم به عشق تو نفس میکشم به عشق تو راه میـــــــروم به عشق و با یاد تو شب ها به خواب میروم به عشق تو زنـــــــده ام ... مــــن بی تــــو و عشـــــقت .. هیــــــچـم .. هیــــــچ .. !!
    گاهی ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﮕﺎﻫﺶ میکنی ﺍﺷﮑﺎﺕ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ میشه ﺗﻮی ﺩلت میگی ﻧﺒﺎشی ﻣﯿﻤﯿـــــﺮﻡ همیشه باش
    "تنها" بمان..

    تنهایی پاک است..

    اینجا آدم ها "تن"ها داده اند تا تنها نمانند....
    گاهی باید به فاصله ها خوش آمد گفت شاید آمده اند،تا بخشی از حماقت هایمان را جبران کنند...
    جای خالی دستانش برایم پر شده است ...
    با آهی که هر ثانیه از نهادم برآید ...
    مانده ام چگونه پاسخ تواند گفت و چگونه تواند پرداخت بهای دل شکسته و احساس به بازی گرفته ام را
    بار خدایا تو خواهی دید
    مگر نه ...!
    ادعای بی تفاوتی سخت است آن هم نسبت به کسی که...تمام حس های زیبای دنیا را با او تجربه کرده ای!
    مرسی از اینک ب ما سر زدید ..بازم سربزنین خوشحال میشیم
    TnQs for comming
    راست می گویند! مرد که گریه نمی کند...! گاهی، در میان لحظه های پر از درد، فقط، سکوت می کند، می شکند و می میرد !
    زنـدگـی بـ ـی تـُـو تـلـ ـخ نـیـسـت..
    فـقـط خـیـلـی وَقـت اسـت از دهــان اُفـتـادهـ...
    ...
    ___________________--------
    _________________.-'.....&.....'-.
    ________________\.................../
    _______________:.....o.....o........;
    ______________(.........(_............)
    _______________:.....................:
    ________________/......__........\
    _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون 
    ___________________\`"""`'/
    __________________\......,...../
    _________________\_|\/\/\/..__/
    ________________(___|\/\/\//.___)
    __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت 
    ___________________)_ |_ (__
    ________________(_____|_____)
    ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی