...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

یک نفر...

 تنها نشسته ام...چای می نوشم و بغض میکنم!

هیچکس مرا به یاد نمی اورد!

این همه ادم،روی کهکشان به این بزرگی، من حتی ارزوی یک نفر هم نبودم!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۲)

  • ! Σ ∀ Ɽ ¥ Δ ᴟ
  • چرا دل شکسته؟

    میلاد مولی الکونین حضرت علی علیه السلام برشما دوست عزیز و خانوداده محترمتان مبارک باد

    سلام.
    ممنونم از لطفتون.
    در عجبم از سیب خوردنمان
    که از آن فقط "چوبش" باقی می ماند.
    مگر این همه چوب که خوردیم، از یک سیب شروع نشد؟؟!!!!
    ایـــن روزهـــا آنـــقــدر شــکــســتــه ام ،
    کــه عـصـــا بــه دســتــ راه میـــرود دلـــم !
    محبت را به هیچ چیز تشبیه نتوان کرد زیرا که هیچ چیز دقیق تر و لطیف تر از محبت نیست.[قلب]
    آنکه در طلب کمال است باید خردور و با دانش باشد.
    بزرگمهر
  • دختری از جنس پاییز
  • :(
    چند وقت دیگه از پزشکی قانونی باهات نماس می گیرن میگن ما اینجا یه جسد داریم که تو قلبش اسم شما حک شده نسبتتون با ایشون چیه؟!
    نذار کدورت ها دوستی ها رو لکه دار کنه   چون کسی به خاطر نیش زنبور برداشت عسل رو بی خیال نمیشه
    صبر کن برگرد  چمدونامون اشتباه شدن دلم را بجای خاطره هات بردی!
    تراشکار ماهری شدم بسکه تو نیومدی و من برای دلم بهانه تراشیدم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی