...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

بیا..

نه آغوشت را می خواهـــم ،

نه یک بوســـه

نه حتـــی بودنت را 

همیـــن که بیایــی و از کنـــارم رد شوی کافی است

مرا به آرامش می رسانــد

اصطکــاک سایه هایمـــان  حتــی

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۶)

سلام ممنون که بهم سر زدی ؛ عالی بود 
آسمان را مرخص می کنم...
دیگر....
به هوا هم نیازی ندارم ..
تو خودت را ...
مثل هوا ...
مثل نور ...
مثل اسمان ...
پهن کرده ای روی تمام لحظه هایم...
...
واقعا زیبا بود. این متن های زیبا رو خودت می نویسی؟؟
پاسخ:
سلام.وممنون دوست عزیز.
بعضی از متن ها نوشته ی خودمه
سلام
خلاصه بود و مفید . دست مریزاد 

اگر مشکلات شما در زندگی به بزرگی یک کشتی

است ، هرگــــــــــــــز فراموش نکنید که نعمتهایتان

به وسعت یک اقیانــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس است

. . .

سلام

با اجازه وب شما رو به لینک دوستان اضافه کردم

موفق باشید

 گاه دلتنگ میشوم
دلتنگترازهمه دلتنگی ها
گوشه ای مینشینم وحسرت هارامیشمارم
باختن ها وصدای شکستن ها را
کدامین امید را ناامیدکرده ام
کدامین خواهش را نشنیدم
به کدام دلتنگی خندیده ام
که این چنین دلتنگم…………
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی