...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

لاس

هی لاس باسیگار،در خا نه ای تاریک

فرقی ندارد «کنت» یا «بهمنی» باریک...


وقتی تجاوز شد شبها بر افکارت

تا صبح بیداری با دود سیگارت...


یک اسم در مغزت هی می شود تکرار

لعنت به نامی که...لعنت به این نشخوار...


هی چای میریزی...هی کام میگیری

این مرگ تدریجیست،ارام میـمـیـری...


از وحشت کابوس از شام بیداری

از خانه میترسی،از خواب بیزاری...

کــــی فکرشو میــکرد؟؟؟

بـــویی که قبلا حالـمـــو 

بـــــــد میـکرد...

حالا بهـــــم

آرامـــــــش بده!!!!

گرفتی مطلبـــو؟؟؟؟؟؟

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۷)

سلام چقد قشنگ اما غم انگیز نوشتی...

به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم

ممنون

ای دیوانه

مثل خودم!

راستی آدرسم عوض شده...

چرا سیگار حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشید

تنها ادامه میدهم در زیر باران

حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم

میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم

ببار باران من نه چتر دارم نه یار .

گاهی با خود می اندیشم
که انسان ها حقیقتاً در غم ِ یکدیگر سهیم هستند ؟
در می یابم که هیچ کس
براستی
نمی تواند در اندوه ِ کسی شریک شود
و هیچ کس
حاضر نیست شادی اش را با کسی تقسیم کند
و تظاهر
جنینِ میلیون ساله ایست که در رحم ِ دنیایمان
مُدام لگد می پراند
“بانو نسیـــم صحراپور”


می خندم!
تظاهر به شادی می کنم!
حرف میزنم مثل همه…
اما…
خیلی وقت است مرده ام!
خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیرم!
دلم می خواهد ببارم…


دنیای من…
“مجازیش” هم
غمگین بود!

+چی میتونم بگم...؟؟؟همیشه تو ی رابطه اونی ک عاشقتره آسیب میبینه...
دلی داشته باش که هیچ گاه سنگ نمی شود، چهره ای که هیچ گاه خسته نمی شود و لمسی که هیچ گاه آسیب نمی زند … چارلز دیکنز
وقتی می گوید: "دوســـــــتــــــتـــــــــــــ دارم "،
زل زل در چشمهایش نگاه نکن!!
بی هیچ حرفی،
بی هیچ عکس العملی!
تنها با گفتنِ "من هم دوستت دارم"،
این لحظه را تمامش نکن!!!


جیغ بزن ... 
محکم در آغوشش بگیر ...
بوسه بارانش کن ...! 
بگذار آنقدر از گفتنِ این کلمات
به شوق بیاید
که اگر فردا باز هم خواست بگوید
جورِ دیگر بگوید ...
یا اصلا نگوید ...!!!
دستت را بگیرد ببرد،
تمامِ دوست داشتن را نشانت بدهد

مثلا رو به رویِ آینه بایستد کنارِ تو...
بگوید :
" چه می بینی ؟؟! "
بگویی : "خودمان را... "

بگوید :



اما من ...
تنها تو را می بینم ...
" دنــــــــــیـــــــایــــمــــــــــ " را می بینم ...
سلام
دیروز ترجمه ای آزاد از سوره ی کوثر نوشتم
امروز از تسبیحات حضرت زهرا
فردا از خدمتگزاری برترین بانوان عالم به مادر
پس فردا از کج فهمی دنیا
و بعد اون هم از معبد فاطیما در پرتغال

ابجد فاطمه 135
ساعت پدیدار شدن مطالب 01:35 بامداد
التماس دعا
آره داداش گرفتم...
سلام
یکمش شبیه آهنگای شاهین نجفی بود،قشنگ بود

رضا تو باس عنوان وبتو میذاشتی پسر سیگاری ،اینجوری به پستات بیشتر میاد 
،هرچند از اینجور پستا خوشم نمیاد ولی قشنگ بود 
  • آزاده روحانی
  • پرسیدم..... ،
    چطور ، بهتر زندگی کنم ؟
    با کمی مکث جواب داد :
    گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،
    با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،
    وبدون ترس برای آینده آماده شو .
    ایمان را نگهدار وترس را به گوشه ای انداز .
    شک هایت را باور نکن ،
    وهیچگاه به باورهایت شک نکن .
    زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیکه بدانی چطور زندگی کنی ...

    دنیا دو روز است:
    یک روز با تو و یک روز علیه تو
    روزی که با توست مغرور مشو و روزی که علیه توست مایوس نشو. چرا که هر دو پایان پذیرند.
    چقدر پر غم
    ولی فارغ از غم اتفاقی جالب توی شعر بود
    دلت بی غصه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی