...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

تــنهــایی....

مردمانی هستند که میخواهند بدانند

تو چه مرگــــتـــــ است!!!


و وقتی بفهمند چه

مرگـــــتـــــــــــــــ است!!!


میگویند:بس کن!


انرژیـ منفی نفرست!


دلیل مسخره ایـ داریـ...


اینجاســتـــ که

سکوتــــــــــــ معنا پیدا میکند...


و تــنــهـــــــــــــایی میـشود

تنهــا چـــاره...


دلم یــــک جای «دنــج» میـخـواهد

مثــل سینه-ی

قبـرستــان

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۴)

هه...
چرا آخهههههه ؟؟؟
  • مهدی شریفی
  • سلام.
    وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شویم
    خودت بیا و ببین...
    مؤمن با سلاح بیا
    (سلاح مؤمن اشک اوست)
    (سلاح مؤمن دعای اوست)

    مو هایش سپید گشت 

    کودکی که دفترخاطراتم را میخواند…

     

     

     

     

     

     

     

    چون با سر کردمش تو گونی آرد که بفهمه 

    دفتر خاطرات شخصیه ……کاملا شخصی


    :))

    بیا رضا جون آپم

     اووف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف  جیگرشووووووووووووووووووووووو

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    عکس العمل ملائکه پس از آفریده شدن من...!!

     

     ▔\▁(ヅ )▁/▔

    هر گونه کپی برداری پیگردقانونی دارد!!! :))


    اومدم
    سلام 
    خبریه؟؟؟
    در ضمن بی خیال ولش 
    فکر می کنی خدای ِ بالا سر نمی بینتت؟ 
    دوره اش رو فقط خودت می تونی تموم کنی...
    فقط ِ فقط 

  • کمی بودن ...
  • آدمهاازپیری نمیمیرن 
    آدمهازمانی می میرن 
    که از همه چیز خسته میشن... 
  • شیـــــــدا
  • وقتی با یه نفر خوشحالی نیاز به دومیش نیست بفهم
  • شیـــــــدا
  • هـــــــــه شلوغی اطرافم رو نبین رفیق پشتم خیلی خـــالیه
  • شیـــــــدا
  • بهم گفت عـــشقمو تنها نمیذارم ....
    طفلی راس میگفت....
    من که عشقش نبودم دروغ نگفت......
  • شیـــــــدا
  • رفتی سفر تا عاشق ترم کنی؟؟؟
    کارم از عشق گذشت مجنونم برگرد.........

    لایک...مثل همیشه عالی بود...

    اقا رضا وب نفس عشقم فیلتر شد متاسفانه

    ای داد
    لایک 
    سر ساعت قرار بیقراری را نمیفهمی

    دری وامانده و چشم انتظاری را نمیفهمی

    شده یک ثانیه یک قرن بر تو بگذرد؟ هرگز

    تو اصلن معنی لحظه شماری را نمیفهمی

    هزارن حرف دارد خاطره با هر نگاه خود

    سکوت عکس های یادگاری را نمی فهمی

    سرم بر شانه ی دیوار مثل هر شب دیگر

    دلیل گریه ی بی اختیاری را نمیفهمی

    همیشه سنگ هستی شور دریا در تو پیدا نیست

    صدای شر شر یک رود جاری را نمیفهمی

    صدای "آی آدمها" میاید "یک نفر در آب.."

    تو بر ساحل نشسته دست یاری را نمیفهمی

    زمین خورده ترک برداشته دلتنگی محضم

    هق و هق های یک بغض اناری را نمیفهمی

    تمام روح و جانم درد دارد... درد یعنی چه؟!

    به خود پیچیدن از یک زخم کاری را نمیفهمی

    به خود یک بمب خاهم بست در پایان شعر اما

    تو این بیت سراپا انفجاری را نمیفهمی
  • کمی بودن ...
  • یک جای دنج .....:'(
    سلام 
    واقعا!سکوت معناپیدامیکند
    دورازجونتون

    یاعلی
  • شیـــــــدا
  • به کدامین بهانه از بهشت آغوشت رانده شدم ..من که حتی بهانه چیدنه سیب را هم نداشتم.......
  • شیـــــــدا
  • سهراب گفتی چشم ها را باید شست شستم ولی...
    گفتی جور دیگری بایددید دیدم ولی ....
    گفتی زیر باران باید رفت....رفتم ولی....
    او نه چشمان شسته ام را دید و نه نگاه دیگرم را...
    فقط زیر باران در ان کوچه تاریک طعنه ای زدو گفت دیوانه ی باران ندیده...
  • شیـــــــدا
  • نفرینت نمیکنم .....
    همین که دیگر جایت درد دعاهایم خالیست کفافت را میدهد......
  • شیـــــــدا
  • به بدحالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم تقاص رفتنت رومن دارم تنهایی پس میدم

     تو که پای قسم خوردن همیشه اسمم رو آوردی کسی که عاشقت بود و خودت از پا دراوردی شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه؟؟؟
     برات فرقی نداشت انگار غرورم بی توزخمی شه......
    گاهی باران همه دغدغه اش باران نیست !
    گاهی از غصه تنها شدنش میبارد . . .
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  • آوریــــــن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی