...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

پُـــــکـ به پُــــــک..

بــــوی سیگار گرفتـــــــ

تـــــــمام زندگـــــیـــــــــم

تــــــویــی کـــه بخــــــاطــــر کشیــــــدن یک سیگار

آســــــمان را بـــــــه زمیــــــن میــــــدوختـــی

نیستــــــی ببــینی

پُـــــکــ به پُــــکــ به سینــــــه ام شلــــیک میکنم!!!

شایــــد

بیــــای و بگــــویی جـــــان مــــــــن دیگــــه نـــــکش!!!


انقدر خسته ام از زندگی...!!!

که اگر بگویی فردا میمیری...!!!

جـــشــــن میگیرمـ...

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۲)

اینقدر خسته ام از این زندگی که
اگر بگویی فردا میمیری جشن میگیرم
واقعا خیلی عالی بود
سلام وبت خوبه ولی اینوبدون اگه عاشق شدی به عشقت نرسیدی.حق میدم دردسختیه.ولی چارش سیگاروخودکشی نیست.خودتونابودکنی.بایددلتوبه روش ببندی وسعی کنی زندگی جدیدشروع کنی.من نیومدم نصیحتت کنم.ولی سیگاردلیل خوبی نیست

هرگز چیزی رابه زبان نیاورکه قلبت آن راباورنکرده است...ممنونم سرمیزنید

  • نجمه محروقی
  • و نمیاد بگه 
    هرگز نمیاد....
    و دیگر هیچ
    سلام....چه تلخ....
    از اینکه امروز مورد توجهی اصلا خوشحال نباش......تیتر روزنامه امروز کاغذ باطله فرداست
  • شیـــــــدا
  • رســــــم عجـیبـیست  همان که بخاطرش قصد پرواز داری
    بالت را مــــیشکــــــند
  • شیـــــــدا
  • شاید نمیدونی بی عشق تو میمیرم من از تو و رفتارت از فاصله دلگیرم......تقدیر منم این شد بازنده ی این بازی.....تو اول خوشبختی آیندتو میسازی.......

    هر کسی برای خودش خیابانی دارد، کوچه ای، کافی شاپی و شاید عطریکه بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چنگ می زند . . .


    خدایا
    آینده پنهان است و من هیچ راهی نمیبینم
    اما مهم نیست
    خوب است که من تو را میبینم و تو راه را . . .
  • کمی بودن ...
  • برای آنکه بدانی
    چه می کشم ای کاش
    خداتورابه یکی
    چون تومبتلاکند...
  • علی غلامرضاپور
  • اگه سوال می کرد بهش میگفتم :

     

    فقط کسانی که دوستشون داری

     

    بهت خیانت می کنند ...!

    خط فقر چیست؟
    وقتی یک پراید کنار یک لندکروز می ایستد،
    .
    .
    .
    سر راننده پراید با خشتک راننده لندکروز در یک "خط" قرار می گیرند.
    این خط فرضی را خط فقر گویند.


    لایک 
    به پایان فکر نکن...

    اندیشیدن به هر پایانه شیرینی...حضورش را تلخ می کند...

    بگذار پایان تو را غافلگیر کند...

    درست مثل اغاز....
    گاهی دیدن یک عکس دونفره تو رو یاد اون نمی ندازه !

    تورو یاد خودت می ندازه …

    که چقدر شاد بودی ، که چقدر خندون بودی ، که چقدر جوون بودی !

    گاهی آدم ها دلشون فقط برای خودشون تنگ می شه …

    دلم واسه خودم تنگه …
    درونم غوغاست ساده میشکنم بایک تلنگر کوچک . . .
    اینگونه نبودم . . .
    شدم . . .
    ارزومند ارزوهای سزتون هستم.
    سلاااااااااااااام
    ممنون از حضور سبز شما :)

    دوست داشته باتش وزندگی کن،زمان برای همیشه ازان تونیست...
    امشب اگر ساقی شوم تا صبح غوغا میکنم ...
    تا بی نهایت عشق را با عشق معنا می کنم ...
    از عشق پر شور جهان گر ذره ای سهم من است ...
    این عشق را با عاشقان ،با عشق احیا می کنم ...
    از جام های عاشقی گر قطره ای بر لب رسد ...
    من نیز گرد شعله ای امروز و فردا میکنم ...
    با یک نظر پروانه ام ،او من شد و من او شدم ...
    در گرد شمع سوزد پر و نورش تماشا می کنم ...
    صد بار می سوزد پرم ،صد بار می سوزد نفس ...
    اما برای عاشقی صد دل مهیا می کنم ...
    پروانه رو نزدیک تر تا شعله ای پر نورتر ...
    با سوزشی پر سوزتر با خویش سودا می کنم ...
    امشب ولی پروانه ام در حسرت عاشق شدن ...
    دل را به دور شعله ام تا صبح شیدا می کنم ...

    لینک شدین
    سلام
    :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی