...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

عـــروســـم...

امشب عروسم راهــــی حجله گاه دامـــادش شــــد...

ســـخت بود...درد داشت طعم رقـــــیب را چشـــیدن!!!

اســـم تو باید هـــم ردیف اســـم من می امد...

چه شـــد که همه چیز بهــــم خورد؟!

چه شــد مال «او» شـــدی؟!

چه شــد «من» برایـــت تـــمام شـــدم؟!

در لابلای جمعیـــت پنهـــان شــــدم..!!

مرا نـــدیــــدی!

امــــا من تـــو را در لــــباس سفیـــد عروسی ات دیـــدم!

چقـــدر خواستنی شـــده بودی...

روزی زن رویای مــــن بودی..یـــــادت هست؟؟؟

اما حـــالا عروس دیگری شدی...!

دامــــادت چقدر به تو می بالیـــد

چقـــدر خندان دستان مردانه اش را دور گردنت می انداخت...!

.....و چقدر لبخند هایتان عمیق بود....

من زیر مهـــر دســـت های بهـــم قفـــل شده

و قلب های ملتهـــب تو و دامـــادت یخ بستم!

برق حــــلقه اتــ 

هنوز هـــم تن یخـــی و زمســـتانی مرا مــی سوزاند...

برق حلقـــه طلایی دســـت چپت

تمـــام زندگی ام را ســـوزاند...

..........مــــــــــــن را تمام کرد...........

ارام تر برو مســـافر مـــــن...

ارام تـــر گام بـــردار...

بگـــذار دلــــم باور کنـــد...

کــه دیگر تـــو مال دیگرانی...

بگــــذار دلم بـــاور کند که

فکر کردن به عروس دیگران حــــرام است...!

امشـــب صدای اشــــک ها و ضجــــه های مـــن

در صــــدای فنر تخت تو و دامـــادت گم میشود...!

امشــــب تو به حجله گاه معشوقت می روی و....

من دلــــــمــــــ  را به قربانـــــگاه می برم...!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۶)

سلام
عیدتون مبارک
بهترین هاروواستون آرزومیکنم:)
  • نجمه محروقی
  • حسش کردم 
    درکش کردم 
    با گوشت و خونم آمیخته شد 
    و منو قرصی کرد!
    نمی بخشمشون 
    هرگز...

    سلام ممنون سرزدید وب شماهم نایس بودپستاتون عالی بود اگرمایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید
  • کمی بودن ...
  • حضرت علی علیه السلام:

    هرکه بداند خداعوض می دهد

    سخاوتمندانه می بخشد.
  • شیـــــــدا
  • سلام خیلی از پست هاتون خوشم اومد فوقالعاده بود.....
    اگر وقت کردید به منم سر بزنین و اگر موافق تبادل لینک هسین اطلاع بدین 
  • شیـــــــدا
  • خوش به حالت فاحشه مردم با تنت بازی میکنند نه با دلت.....
  • شیـــــــدا
  • آدمی که غرق میشود میمیر چه در دریا ....چه در رویا.....
     سلام
    الوعده وفا
    ب روزیم
    یاعلی
  • کمی بودن ...
  • یاسریع الرضا

    ای خدایی که سریع ازمامی شوی

    ممکن است خداهمین الان بایک سجده ی عاشقانه وبایک تصمیم شجاعانه ی ما

    برای دل کندن ازگناه سریع ماازماراضی شود.

    چراتاعمری باقی ست  ازاین فرصت استفاده نکنیم؟

    کسی چه میداند؟شایداین لحظه آخرین مهلت برای بازگشت مابه درگاه اوباشد...
    سلام
    اینااتفاق افتاده یانه همینجوری مینویسین؟!
    چقدربد اگه واقعیه:(
    کـاش به خودمان قــول بدهیــم وقتی عاشق شویــم که  آماده ایم نــه وقتی کــه  تنهــائیـم
  • کمی بودن ...
  • گاه انسان به علت گناهی ازرزقی محروم میشود

    پیامبراکرم صلی الله علیه واله

    وسایل الشیعه

    باید قاب گرفت حرف هایش را...
    همه شان عکس شدند ...


    +حتی فکرشم سخته...چ برسه ب تحملش... :( هر وقت میام اینجا گریم میگیره...

    وقتی کنارمی ، جایی برای هیچ شتابی نیست مقصد همین حضور من و توست !
    نه سرما اثر کردنی ست نه باران خیس کردنی اگر تو با من قدم بزنی !
  • ** فرکانس **
  • تجربه می گوید...هر عشقی جز عشق خدا مکافات لاعلاج دارد...مثل بی وفایی...مثل عروس شدن عشق اهورایی...مثل رفتن...مثل خیانت...مثل مردن...و ....
  • کمی بودن ...
  • اوه چه دردناک
  • کمی بودن ...
  • واقعی بود؟؟؟
    پاسخ:
    yes
    زمان چیز عجیبست.....
    می دود.....
    جلو میرود.....
    و دوست داشتنى ترین آدم هاى زندگیت را یا کهنه می کند یا عوض....
    بعضى ها یا تغییر میکنند یا حقیقت درونشان مشخص می شود....
    زمان دیر یا زود به تو ثابت خواهد کرد که کدامشان ماندنى اند و کدامشان رفتنى....!
    من دعا میکنم 
    زمان بگذرد و دنیا پر شود از آدم هاى واقعى....
    آدم هایی که نه زمان آنها را عوض کند نه زمین.....
    تلخ امــــــــــا زیبا 
    وقتی کسی را دوست دارید ، در دلِ زمستان هم احساس بهاری بودن دارید …
    به راستی دوست داشتن چقدر زیباست !
    عشق پاک و واقعی تنها دلیل زندگی است !
    آدم های خاکی را دوست دارم
    آنهایی که بدون هیچ انتظاری مهربانند و بوی محبت می دهند
    آنهایی که هیچ ادعایی ندارند
    و آنهایی که دلشان به وسعت دریاست
    کم اند اما هستند
  • علی غلامرضاپور
  • چقد سخته اصلا نمیشه تصور کرد!!!
    شرمندم میکنی انقدر سر میزنی به وبم متاسفانه وقت و حسشو ندارم مطلب بذارم ... کم سر میزنم به وب
  • جناب اقای یاسرقربانی
  • عالی بود خیلی باحال بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی