...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

اینده...

ته اتوبـــــوس... صندلیـــــ آخر... کنار شیشهــــ ... بهترینـــــ جای دنیاستـــــ!

برایــــــ آنکهـــــ مچالهـــ شــــوی در خودتــــــ ... سرتـــــ را بچسبانیــــــ به شیشهـــ 
و زل بزنــــی به یک جای دور

وفکـــــر کنیــ به چیــــزهاییـــ که دوستـــ داریــــ...فکر کنــــی به خاطراتی که آزارتــــ می دهنــــد...
 و گاهـــی چشمهایتـــ خیســ شود

از حضور پر رنــــگ یک خیــــال... و یادتــــــ برود مقصدتـــــ کجاســــت...
 
دلتـــــ بخواهــــد که دنیــــا به اندازه ی 
همینـــــ گوشهــ ی اتوبوســـ کوچـــک شود...

دنج و تنهــــــا... آه بکشیــــ از یادآوری حماقــــــت های عاشــــقانهــ ات...

شیشهـــ بخار بگیــــرد و 
تو با انگشتــــ بنویسیــــ "آیـــــــنده"

و دلتــــــ بگیرد از تصورشــــ ...

و دیگر چشمهایتـــ را ببنـــدی و تا
آخرینــــ ایستگـــــاه در خودتــ گریهـــ کنیـــ ... 

آه دنیــــــــا! مفتــــ هم نمی ارزیــــــــ ...
  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۵)

سلام رضا واقعا وب زیبایی داری
متن هاشم جیگرسوزه بخدا ،ولی عالیه
خیلی وبتو نودوس دارم امیدوارم موفق تر پیش برید....اگه افتخار بدین بازم میام وبتون....
  • ** فرکانس **
  • سلام..

    تجربه ایی زیباست و این تجربه را دوست دارم
  • کمی بودن ...
  • مباداچون شدتی روآورد تمنای مرگ کنی...

    پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله
    ای کودک...کفش هایم را نپوش؛تلاش تو برای بزرگ شدنت غمگینم می کند؛کودک بمان؛کوچک بمان...
    من در بزرگ شدنم دردهایی دیدم که کوچک کرد بزرگ شدنم را...!

    از گابریل گارسیا مارکز میپرسند
    اگر بخوای یک کتاب صد صفحه ای در مورد امید بنویسی . . .
    چی مینویسی؟. .
    میگه 99 صفحه رو خالی میزارم
    صفحه ی آخر
    سطر آخر مینویسم . . .
    "امید آخرین چیزی است که میمیرد"
    .
    .
    یادت باشه زمین گرده
    هر وقت احساس کردی به آخر رسیدی
    شاید در نقطه شروع باشی . . .

  • مسافر88 آرام
  • انگار جاهای دنج برای تفکرات خاص افریده شده ان

    سلام
    شاد باشید
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    **
    من تا پنج سالگی فک میکردم
    خیلی پولداریم که شیش تا مسواک تو خونمون هست و
    من  با هر کدوم که دلم بخواد مسواک میزنم :))
    وقتی کسی را دوست دارید ، در دلِ زمستان هم احساس بهاری بودن دارید …
    به راستی دوست داشتن چقدر زیباست !
    عشق پاک و واقعی تنها دلیل زندگی است !
  • علی غلامرضاپور
  • آواز عاشقانه ما ... در گلو شکست..
    حق با سکوت بود ... صدا در گلو شکست..
    ان روزهای خوب که دیدیم .. خواب بود..
    خوابم پرید و .. خاطره ها در گلو شکست.
    قیصر امین پور
    لطفا فقط نخوانید !اندیشه کنید...
    از افلاطون پرسیدند:شگفت انگیزترین رفتار انسان چیست؟
    پاسخ داد:
    'از کودکی خسته می شود،برای بزرگ شدن عجله می کند و سپس دلتنگ دوران کودکی خود می شود!
    ابتدا برای کسب مال و ثروت از سلامتی خود مایه می گذارد،سپس برای بازپس گرفتن سلامتی از دست رفته پول خود را خرج می کند.
    طوری زندگی می کند که گویی هرگز نخواهد مرد و بعد طوری که گویی هرگز زندگی نکرده می میرد!
    آنچنان زمان خود را صرف آماده شدن برای زندگی می کند که برای زندگی کردن وقت پیدا نمی کند.
    آنقدر به آینده فکر می کند که متوجه ازدست رفتن امروز خود نیست ،در حالی که زندگی گذشته یا آینده نیست زندگی امروز است

    یه چیزی خیلی فکرمو مشغول کرده
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .

    .
    .
    خدایی هیشکی عاشق من نیس؟؟؟
    یا دارین مسخره بازی در میارین؟!!

    *

    ته اتوبوس ...صندلی آخر...کنار شیشه که سمت خانوماست خخخخ آرزو به دل می مونی 


    هم پستت و هم عکسی که انتخاب کردی قشنگ بود
  • کمی بودن ...
  • من هرروزکارم همینه البته خودم مچاله نمیکنم!
    آیاکسی که حادثه ای بدبرای اواتفاق می افتد نمیداند

    که کسی جزمن نمی تواند آن مشکل رابرطرف کند مگربااجازه من؟!

    حدیث قدسی

    دور و بر من پر است از کاغذ های مچاله ای که هر کدام خاطره ای ، دردی ، ناگفته ای دارد و جایش سینه ی سطل کوچکیست که بزرگترین سنگ صبور من است •
    سلام
    قشنگ بود"آه دنیا...مفت هم نمی ارزی"
  • آزاده روحانی
  • سلام
    من هم بارها و بارها سوار بر اتوبوس، اشکهایم همگام با بارش باران باریده.
    اما هم اتوبوس به انتهای مقصد رسیده و هم اشکهای من تموم شده.
    خاصیت دنیا همینه. همه چیزش تمام شدنیه.
    پس همون بهتر که دلمو به چیزی خوش کنم که تموم نمیشه!
    .
    .
    .
    امام کاظم (ع) می فرمایند: خدای عظیم به حضرت موسی (ع) وحی کرد: من شش چیز را در شش چیز قرار دادم اما مردم در جاهای دیگر به دنبال آن می گردند:
    1) آسایش را در بهشت قرار داده ام، مردم در دنیا می جویند. کسانی که در دنیا خواهان عافیت و شخصیت هستند باید گرد خرمن دین خدا بچرخند تا به دست بیاورند.
    2) علم را در گرسنگی قرار دادم، مردم در سیری می طلبند. یعنی انسان ها باید طالب علم باشند، طالب دستورات خدا باشند تا از آنها درک و معرفت به دست بیاورند.
    3) عزت را در بیداری شب نهاده ام، مردم در دربار بزرگان می جویند. یعنی فقط انسان عزت و عظمت را از خدا می تواند بگیرد. هیچ بزرگی در مقابل خدا بزرگ نیست. کسانی که این طور فکر می کنند که دیگران بزرگ هستند مشرک اند.
    4) رفعت و عزت و آقایی را در فروتنی قرار داده ام، مردم در تکبر می جویند.
    5) مستجاب شدن دعا را در غذای حلال مقرر کردم، مردم در سر و صدا می جویند. یعنی انسان وقتی مالش حلال و کارش درست باشد دعایش مستجاب می شود، ولی کار برای خدا نباشد دعا مستجاب نمی شود.
    6) بی نیازی را در قناعت قرار دادم، مردم در زیادی مال طلب می کند. یعنی انسان هر چند مال زیاد به دست بیاورد و مسرف باشد و قناعت نکند همیشه فقیر است.
    عـــــاشق” را کـــه بــرعکــــس کنـــی , می شــــود : “ قـــشاع ” دهخــــدا را می شــناسی ؟! لــــغت نــامه اش را کــــه بــاز کـــردم نـــوشته بود: قــــشاع : " دردی که آدم را از درمـــــان مایــــوس میکند " ...!
    خوشحالم کرد
    مرگ پرنده ای
    که در برفــ ...
    آشیانه نداشت

    بالاخره
    خدا او را دید...


    (حسین پناهی)

    +چقدر دلگیره...پر از غم...اما درک میکنم...گاهی آدم لازمه ک بره تو خودش...
    اما گذشته ک رفته حال رو هم ک میبینیم باید ب آینده ک نیومده و ندیدیم امیدوار باشیم...حداقل اینطور بهتر میشه زندگی کرد... :)
    وایسو دنیا ....
    بذار من پیاده  شم....
  • علی غلامرضاپور
  • سلام خیلی حال میده مخصوصا با بچه های دانشگامون!!! یادش بخیر دوره ای بود واسه خودش...
     

    فراموش کن چیزی را که نمیتوانی بدست بیاوری!

    وبه دست بیاور چیزی را که نمیتوانی فراموش کنی!!

    سلام
    خیلی هایمان این حس رو جربه کردیم
    سرمان را به شیشته ماشین یا اتوبوس تکیه دادیم وبی خبر از همه جا خودمان را به دست ارزوهای وخاطراتی که درگذشته داشتیم می سپاریم
    عجیب حالیست غرق شدن درگذشته ها
    اهورا....
    ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺩﻗﺖ ﮐﻦ
    ﺁﺭﺍﻡ ﺭﺩ ﺷﻮ ، ﺣﺲ ﮐﻦ ، ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺶ
    ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﻧﻌﻤﺖ ﺍﺳﺖ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی