...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

پاشو...

رضا پاشـــــــــــــو صبــــــــــح شـُـــــده هــــا... 

↩هـــیــچـــى نـــِــمـــیـــگـــــَــم↪

عــــَــصــــبــــانــــى مـــیـــشــــى

مـــــیـــاى تـــو اتـــاقــــَـــــم..

داد مـــیــزنـــى مــیـــگـــى مـــگـــِـــه بـــا تــــو نــیـــستــم؟؟

بـــازم هـــیـــچـــى نـــِــمــــیـــگـــم

بـــا عـــصــــبـــانــیـــت...مــــیــــاى بـــالاســــَــرم . . .

تــــِــکــــونـــــَــم مــــیـــــدى..

 بــــیـــخــــیـــال دیـــگـــِــه مــــامــــــانِ مــــَـــن . . . 

هــــــِـــــه آره  ایـــنـــجــــاســــت کـــِــه مـــیـــفـــــَــهــــمـــى...

پسرت شـــَــبـــِــش صــــُـــبـــح نـــَــشـــُــده...

وای کــــِـــه مـــن عــــِــاشــــق اون روزم

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۳۱)

سلامممممم

لایککککککککککککک
وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی
ﺑﻪ ﺭﺍﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺒﯿﻪﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ؛
ﻋﻄﺮﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡﻫﺎ
ﻫﺮﮐﺪﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻮﯾﯽ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ :
ﮔﺮﻡ
ﺗﻠﺦ
ﺷﯿﺮﯾﻦ
ﺳﺮﺩ
ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ ﻋﻄﺮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﻭﺭ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻮﯾﺶ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﺗﺮ ﻣﯽﺷﻮﺩ .
ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪﺍﻧﺪ
ﺁﺩﻡﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎﻧﺪﻧﯽﺗﺮﻧﺪ
ﮔﻮﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﻟﻄﻒ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ


ﺑﻪ ﺭﺍﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺒﯿﻪﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ؛
ﻋﻄﺮﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡﻫﺎ
ﻫﺮﮐﺪﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻮﯾﯽ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ :
ﮔﺮﻡ
ﺗﻠﺦ
ﺷﯿﺮﯾﻦ
ﺳﺮﺩ
ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ ﻋﻄﺮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﻭﺭ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻮﯾﺶ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﺗﺮ ﻣﯽﺷﻮﺩ .
ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪﺍﻧﺪ
ﺁﺩﻡﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎﻧﺪﻧﯽﺗﺮﻧﺪ
ﮔﻮﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﻟﻄﻒ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ


تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم و این یعنی تنهایی...

کاش فاصله ها اجازه میدادند

وقتـــــــــی قلبها به یاد هم میتپند

در کنار هم باشند...

9 دی انقلاب سوم بود...

استاد پناهیان:

ما دو انقلاب را پشت سر گذاشتیم و این شاید انقلاب سوم باشد.
 انقلاب اول ضد استبداد بود که از سال چهل و دو تا پنجاه و هفت یعنی پانزده سال طول کشید.
 انقلاب دوم ضد استکبار بود که با تسخیر لانه ی جاسوسی آغاز شد و به همان میزان طول کشید.
و انقلاب سوم مبارزه با استعلاء است. برتری جویی و اشرافی گری در زمینه های مختلف سیاسی٬ اقتصادی٬ مدیریتی و ...
مهمترین آسیب برای افراد کم ظرفیت در جریان انقلاب بوده و این برتری جویی و استعلاء مقدمه ی فساد است.
 انقلاب چهارم انشاالله٬ انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) خواهد بود.
 بعضی ها ؛ شبیه یک انجیر رسیده می مانند
که یکهو ؛ از آسمان می افتند در دامن رنگ و وارنگ زندگی ات ...
آن قدر بی هوا که اصلا نمیدانی چه شد ... چگونه شد ...
اصلا خودت را می زنی به کوچه علی چپ
و از بودنش لذت می بری ..
بعضی ها ؛ شبیه عطر بهارنارنج هستند
در کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ دلت ،
نفس می کشی ... آنقدر عمیق ؛
که عطر بودنشان را تا آخرین ثانیه ی عمرت ؛
در ریه هایت ذخیره کنی ...

بعضی ها ؛ شبیه ماهی قرمز کوچکی هستند
که افتاده اند در تنگ بلورین روزگارت
جانت را با جان و دل در هوایشان ؛
تازه می کنی ...

بعضی ها ...
اصلا چرا باید از در و دیوار مثال بزنیم !؟
بعضی ها ؛ آرامش مطلقند ؛
لبخندشان ... تلالو برق چشمانشان ؛
صدای آرامشان ...
اصلِ کار ، تپش قلبشان ...
انگار که یک دنیا آرامش را به رگ و ریشه ات تزریق می کند.
و آنقدر عزیزند ؛ آن قدر بکرند ؛
که دلت نمی آید حتی یک انگشتت هم بخورد بهشان ...
می ترسی تمام شوند و تو بمانی و یک دنیا حسرت !
بعضی ها ؛ بودنشان ... همین ساده بودنشان ...
همین نفس کشیدنشان ؛
یک عالمه لبخند می نشاند روی گوشه لبمان ...
و من چقدر دوست دارم این بعضی ها را ...

بگذار برایت چای بیاورم ،
راستی گفتم که دوستت دارم؟
گفتم که از آمدنت چقدر خوشحالم ؟
گفتم ؟
" حضورت شادی‌ بخش است مثل حضور شعر "

دییییییییییییییییییییییییییییییونهههههههههههههههههههههههههههه
دنیا نگه دار میخوام پیاده شم .... دنیا نگه دار... نگه دار
آقا دستشویی دارم  
جان مادرت نگه دار
بابا میگم یه 
لحظه....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیگه نمیخواد 
نگه داری ریخت :||
خوبت شد حالا جمع کن خخخخ
ساده پا پَس می‌کشم
هرچند
هیچوقت پای من وسط نبود . . .



+ :( ...
گفتم خدایا عاشقم کن خدا خندید و گفت:
اوکه باشد مرا از یاد میبری.....
قسم خوردم که تا ابد در یادم میمانی......
خدا او را به من داد و نظاره گر شد......
دستانش را گرفتم......
خدا دلش لرزید!!!
بوسیدمش.....
خدا گریخت!!!
در آغوش گرفتم.....
خدا دور شد!!!
حالا من نه خدا را پیدا میکنم نه او را.....
خدا در میان گناهانم گم شده و او در آغوش دیگری ......


بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد …

دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست …

با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود 

حتی از دل گره خورده من … !
🎭🌷

سلام اقا رضا..خدای اینا چیه مینویسی شما؟! بخدا تازه اول جوونیتونه توروخدا اینقدر ناامید نباشید بخدا وقتی خوندم اصلا یه جوری شدم..خیلی هم ناراحت شدم..میدونم حرفای مثل منو زیاد شنیدید ولی بدونید توی این دنیا هیچکس به اندازه ی خود آدم نمیتونه به خودش کمک کنه و هیچکس اندازه ی خود ادم به فکر خودش نیست.اگه شما خودت الان به فکر خودت و سلامتی روحیت نباشی هیچکس دیگه هم نیست چون تنها خودت میدونی که الان چه حالی داری...میدونم سخته ولی یکم خودتو به بیخیالی بزن .اگه بخوای زیاد فکر کنی از همه کس و همه چیز ناامید میشی.بخدا واسه منم پیش اومده.خواهش میکنم کمی به فکر خودت باش.تنها به خاطر خودت.

ببخشید فوضولی کردم ولی بخدا منم احساس دارم ناراحت میشم وقتی نوشته هاتونو میخونم.حرف دل خیلی هاس ولی بخوای اینقدر سخت بگیری زندگی برات جهنم میشه.

مواظب خودتون باشید...

شاد بودن تو آرزوی من است...

مـــــن نـــه نـــــــــابـــم

نـــه خــــــاصـــــ

کــامــلا عـــــادی ام

شــــــــــــــــــاید

آرزوی کـــــسی نـــبــاشم

امـــــــــــــــــــــا

آویــــــــــزون کــــــسی هـــم نـــیســــتــمـــــ ...
مـغـــرور نـیستـــم ! فـقــط نیــازی بــه حــرف زدن بــا هــر کـسی را نـمیبـیــنم از مـن نــَرنــج ، مـن نــه مـغـرورم و نــه بــی احــســاس . . . فقـط دل خســتـ ـــه ام. . . مــرا کـه میشــناســی؟! خودخواهم ، پر توقع نیستم ! رُکــم ، دروغــگو نیســتم ! ســاکتــم ، لــال نیســتم ! اگر بــرایــت سنگــینـم؛ بــا یــک خــداحــافــظـی خــوشــحــالــم کــن . . . ایـــن روزهــا شـــیشــه شـدم . . . زود مــی شکــنم امــا ، نــاجــور مــی بُــرم ! مــن آدم ســـخت گیـــری نیـســتـم فـقــط، آدم, ســـخت گـــیر مــی آورم . . .
ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــــــــﯽ ﺍﺻـلن ﻧـﮕـﺬﺷــــــــــــــــﺖ
ﺍﻣـﺎ ﻣـﺎ ﺍﺯﺵ
ﮔـﺬﺷــــــــــــــــﺘـﯿـﻢ ...
ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــــــــﯽ ﻫـﻢ ﺑـﺪ ﮔـﺬﺷـﺖ ... ﺳـﺨــــــــــــــــﺖ ﮔـﺬﺷـﺖ ...ﺑـﺎ ﺩﺭﺩ ﮔـﺬﺷـــــــــــــــــﺖ ...
ﯾـﻪ ﺷــــــــــــــــﺒـﺎﯾـﯽ ﺩﺍﺩ ﺯﺩﯾـﻢ ﺍﻣـﺎ ﺟــــــــــــــــﺰ ﺩﻟـﻤـﻮﻥ ﻫـﯿـﭻ ﮐــــــــــــــــﺲﺻــــــــــــــــﺪﺍﻣـﻮﻧـﻮ ﻧـﺸــــــــــــــــﻨـﯿـﺪ ...
ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــــــــﯽ ﻫـﻤـﻪ ﭼــــــــــــــــﯽ ﺑـﻮﺩ ﺍﻟـﺎ ،ﺍﻭﻧـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎﯾـﺪ ﻣـﯿـﺒــــــــــــــــﻮﺩ ...
ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾــــــــــﯽ ﻫـﻮﺍ ﻋـﺠـــــــﯿـﺐ ﺩﻭﻧـﻔـﺮﻩ ﺑـﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﻫـﻤــــــــﻮﻥ
ﺷـﺒـﺎ ﻣـﺎ ﺑـﻮﺩﯾـﻤـــــــــﻮ ﺗـﻨـﻬـﺎﯾـــــــــﯿﻤﻮﻥ ...
ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـــــــﯽ ﻧـﻔـﺴـــــــﻤـﻮﻥ ﺑـﺮﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﯾـﻦ ﻫـﻤـــــــﻪ ﺑـﻐــــــــﺾ ...
ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﻧـﻔــــــــﺲ ﮐـﻢ ﺍﻭﺭﺩﯾـﻢ ... ﺍﻣــﺎ ﺩﻭﻭﻡ
ﺍﻭﺭﺩﯾــﻢ ...
ﯾـﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾــــﯽ ﻓـﻘـــــــﻂ ﺯﻧـﺪﻩ ﺑـﻮﺩﯾـﻢ ... ﺯﻧـﺪﮔـﯽ ﻧـﮑـــــــﺮﺩﯾـﻢ ...
ﯾـﻪ ﺷﺒـﺎﯾـﯽ ﺯﻧــﺪﻩ ﻫـﻢ ﻧـﺒـﻮﺩﯾـﻢ
ﻓـﻘــــــﻂ
ﺑـﻮﺩﯾــــــﻢ
...ﻫـﻤﯿﻦ
  • علی غلامرضاپور
  • ای زندگی ای زندگی ای زندگی

    تنها شدم بی کس شدم به سادگی

    او رفت و رفت و رفت و رفت و برنگشت

    قسمت شده چشمهای من روز و شب اشک

    یادته که میگفتی بی تو هیچم

    بمون ای عشق من همیشه پیشم

    اما اون بی وفا خودت بودی

    این تو بودی که عهدو شکوندی

    تنهایی و بی کس شدن سهم منه

    هرجاکه میرم غم به من زل میزنه

    دنیا به من رحمی بکن من بی کسم

    او رفته و دیگه بریده نفسم...

     دلم می خواست
    وقتی می آمدی خواب باشی
    بعد من در چشمهایت نگاه می کردم و خودم را می دیدم
    می خواستم وقتی بیایی
    هوا خوب باشد
    شب اگر بود ماه داشته باشد
    و روز اگر بود ، روزیش هم ، همراه خودش بود
    و آفتابش ناز تابیده بود
    وقتی می آمدی دلم می خواست
    بهار شده باشد
    یا پاییز یا زمستان یا ...
    هر چی !
    وقتی می آمدی
    دلم میخواست
    بیایی ...
    زندگی به من آموخت همیشه منتظر حمله ی احتمالی کسی باشم که به او محبت فراوان کرده ام .

    ایـن روزهــا....

    دروغ گفتــــن را خــــــوب یـاد گرفتــــــــــه ام

    حــال مـ ــن خــــــــوب است خــوبِ خــوب

    فقـط زیــــاد تا قسمتــی هــــوای دلــ ــم طوفــــانی

    همــراه با غبـــارهـای خستگـــــــــــــی ست و فکـر مـی کنـــم ایـن روزهـــا...

    سلام
    دورازجونتون
    گاهی وقتا

    یه نفر ، فقط یه نفر

    باعث می شه که حس کنی

    چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته

    جاذبه ی زمین نیست . . .

    بدتـــرین حالـــت ماجــرا این اســـت که طاقــتمـــان تمـــام شـــود

    و بـــه روی خـــودمـــان نیــاوریـــم و تـــا زمــان مـــرگ ادامـــه دهیـــم

    خیلی ها اینـــطور زنـــدگی می کنند

    دســـت اندازِ کــم طاقتـــی را رد کرده انـــد و افتاده اند تـــوی ســَرازیری عــــادت !

    “حالا چی بپوشیمِ” دخترا
    با “حالا چی بخوریمِ” پسرا رقابت میکنه 

     تو اگه اینقد خیال مردن داری خودم میام اجازه شو از مامانت میگیرم بعد دَخلِتو میارم تا بری اون دنیاه هه هه هه

    قشنگ بود مثه همیشه
    احمد شاملو:

    سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
    که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی
    قصه عشق ، انسان بودن ماست
    اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست
    سرت را بالا بگیر ولبخند بزن

    فهمیدن احســاس
    کار هر آدمی نیست...
    سلام.....
    واااای خدا نکنه...این چه حرفیه که تو میگیییییی؟؟؟؟خدا شما و مامانتو سالیان سال کنار هم نگه داره وبا خوشبختی و شادی زندگی کنین.
    راستش هر وقت من این جور نوشته هارو میخونم تنم میلرزه......
    کنار دریا باشی
    عاشق باشی
    عاشق تر می شوی
    و اگر دیوانه
    دیوانه تر
    این خاصیت دریاست
    به همه چیز
    وسعتی از جنون می بخشد
    شاعران
    از شهرهای ساحلی
    جان سالم به در نمی برند ...

    «رسول یونان»
  • مهدی شریفی
  • به مناسبت ولادت حضرت عیسی با مطالبی از ایشان ظاهراً به روزم
    سلام داش رضا
    عکس کار خودته!؟
    نوشته هات خیلی غمگینن  ولی چون که خودت دوسشون داری ماهم دوس داریم وهمیشه میخونیمشون
    سربلندباشی+عمرباعزت داداش گل
    پاسخ:
    سلام داداش.نه عکس کپیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی