...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

پاییز...

میروی ﭘﺎﯾﯿـــــﺰ ؟؟؟ ﻣــــﻦ ﻫﻨــــــﻮﺯ ﺩﻟﺘﻨﮕـــــﻢ 

ﻫﻨـــــﻮﺯ ﺩﺳﺘﻬـــﺎﯾـﺶ ﺭﺍ ﻧﮕــــﺮﻓﺘــﻪ ﺍﻡ ... ﭘﺎﯾﯿــــﺰ ﺑﻤـــﺎﻥ ...

ﻗـــــﻮﻝ ﺩﺍﺩﻩ ﺑـــــﻮﺩ ﺗــــﺎ ﺗــــﻮ

ﻧـــــﺮﻓﺘـــــﻪ ﺍﯼ ﺑــــﺮﮔـــــﺮﺩﺩ 

ﭘـــﺎﯾﯿـــــﺰ ﺑﻤـــــﺎﻥ ﻭﻗـــــﺖ

ﺭﻓﺘــــﻦ ﻧﯿﺴـــﺖ 

ﻣــــﻦ ﻫﻨـــﻮﺯ ﻧﮕﻔﺘـــﻪ ﺍﻡ ﺩﻭﺳﺘــﺶ ﺩﺍﺭﻡ ... ﭘﺎﯾﯿــــﺰ

ﺑﻤـــــﺎﻥ ... ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ ﮐـــﻪ ﺑﯿـــﺎﯾــــﺪ ﻭ

ﮔـــــﺮﻡِ ﺩﺳﺘــــﺎﻧــﺶ ﻧﺒـــﺎﺷـــﺪ .... ﺳــﺮﻣﺎ ﺍﻣــــﺎﻧﻢ ﻧﻤﯿــﺪﻫـــﺪ

ﭘـــﺎﯾﯿـــــﺰ ﺑﻤـــﺎﻥ ... ﻫﻨــﻮﺯ ﺑــﺮﻧﮕﺸﺘــــﻪ ﺍﺳــﺖ ...

ﻫﻨـــﻮﺯ ﺟـــﺎﯾــﺶ ﺧـــــﺎﻟﯿـﺴـــﺖ

ﻫﻨــــﻮﺯ ﻣﻨﺘﻈـــــﺮﻡ ... ﭘـــﺎﯾﯿـــــﺰ ﺑﻤــــﺎﻥ 

ﻣﯿﺘــــﺮﺳـــﻢ ﺗـــــﺎ ﺍﺑــــﺪ ﺩﺭ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ ﺩﻓـــﻦ ﺷـــﻮم !!!!!!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۷)

سلاااااااااااااااااااااااام.متنت قشنگ بود
  • مسافر88 آرام
  • و روزی به آرزویت خواهی رسید
    شک نکن

    سلام
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمد وال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    سلام آقا رضا ببخشید دیر سر زدم..

    خوش بر احوالتون...التماس دعا..

    تو آسمان همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره، پس هر وقت آسمون دلت ابری شد با ابرها نجنگ، فقط اوج بگیر...
    سلام

    ؟؟؟؟؟

    منتظرپاسخ شما هستیم...

    یا علی
    سلام
    زیارت قبول:)
    یک روز......... دلت چنان هوای دستانم را خواهد کردکه چشمانت را ببندی و خالی از هر فکر دیگری ... زیر آوازی بزنی که هیچگاه فرصت نشد با هم بخوانیمش.....!!! یک روز....... .به هر دلیلی اشک از چشمانت جاری خواهد شد... ودستی برای پاک کردنش از دستانت سبقت نخواهد گرفت.....!!! آن روز است که دلتنگم می شوی.. چیزی نیست.
     چشمانت را ببندوبخواب...... تو عادت داری......... زود فراموش خواهی کرد....!!!.... 
           ﺗﻮ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ... ﺍﻣﺎ... ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺸﯽ ﺩﺍﺭﻡ... ﻫﺮ ﮐﺠﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯼ... ﻫﺮ ﮐﺠﺎ... ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﻋﺸﻘﺖ... ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﻮﺩﯼ ﻭ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪﯼ... ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ... ﮐﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ... ﻣﺪﺗﻬﺎﺳﺖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﺗﻪ دل بخندد....
    امروز را به باد سپردم

    امشب کنار پنجره بیدار مانده ام

    دانم که بامداد

    امروز دیگری را با خود می آورد

    تا من دوباره

    آن را بسپارمش به باد...


    فریدون مشیری



    سلام.....ممنون از حضورتون......طلوع ماه ربیع رو به شما دوست عزیز تبریک میگمو ارزوهای خوب دارم براتون....دوست عزیز من پست جدیدتونو ندیدم.شرمنده


    معمولا وقتى میخاى یه چیز خصوصى رو توى جمع شلوغ به دوستت بگى
    همه خفه میشن 

    سلام ودرود به آقا رضا دوست عزیز وبلاگی
    خوشا به سعادتتون
     زیارت قبول بزرگوار
    سلام
    خوش بسعادتتون
    دعامون کنین لطفا
    سلام

    شهادت حضرتش بر شما تسلیت....

    ***
    عیون أخبار الرضا علیه السلام ـ به نقل از حسن بن جَهْم ـ :

     از امام رضا علیه السلام پرسیدم : فدایت گردم ! خوش دارم بدانم که نزدت چه جایگاهى دارم . 
    حضرت فرمود : «نگاه کن که من چه جایگاهى نزدت دارم [که جایگاه تو در نزد من نیز مانند آن است]» .

    عیون أخبار الرضا علیه السلام : 2 / 50 / 192و...
    سلام...زیارت قبول باشه...خوشا به حالتون...در دعاهاتون منو هم فراموش نکنید دوست عزیز
    ان شا....بسلامتی برگردین...ارزوهای خوب و سبز دارم براتون
     سلام
    التماس دعا رضای عزیز
    یاعلی بن موسی الرضا
    سلاااااام :))
    *********

    یلدا، مجالى است براى تکرار هر آنچه روزگارى سرمشق خوبى هایمان بوده اند
    و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار مى گیرند . . .


    سلام
    قشنگ بود

    گـــاهی باید نَـبَـخشیـد...!

    کَـسی را که بـــآرها و بـــآرها او را بَخشیـده ای…!

    باید ســَرد شد

    باید رَهـآ کرد و رَفــت!

    تا بداند اگر مـآنـدِه ای رَفــتَن را هم بلد بودی!....

  • ناب موزیک
  • BIG LIKE
    سلام
    ایام تسلیت....

    پیامبرصلی الله علیه و آله:

    خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین، یاور توست
    بحارالانوار ج68 ص279
    ***
    امام حسن مجتبی علیه السلام:

    خـویشاونـد کسـى است کـه دوستـى و محبّت، او را نـزدیک کرده باشد و اگـر چـه نـژادش دور بـاشد.و بیـگانـه کسـى است کـه از دوستـى و محبّت به دور است و گرچه نژادش نزدیک باشد.
    کافی(ط-الاسلامیه) ج 2 ، ص 643 ،
     ح 7 - تحف العقول ص 234
    ***
    امام رضا علیه السلام:
    از نشانه های فهم عمیق و درست، بردباری، دانش و سکوت است. سکوت دری از درهای حکمت است. سکوت محبت می آورد و راهنمای هر خیری است.
    اصول کافی، ج2، ص113، باب الصمت و حفظ اللسان، حدیث1

    تلنگر میزند امشب
    کسی بر سقف این خانه
    تویی باران؟
    تویی مهمان ناخوانده
    بزن باران !
    تو هم زخمی بزن بر زخم این خانه .
    بزن آهنگ زیبایت
    صدای چک چکه سازت
    میان کاسه خالی
    شکنجه میکند امشب
    من تنهای زندانی
    تو ای باران
    از این ویرانه دل بگذر
    یقین بیرون این خانه

    هزاران دل هوای عاشقی دارد
    بَعضی دوستیآ شوخی شوخی میآن وَ جآگیر میشَن توی ِ دِلت !
    تَبدیل به یه عِشق ِ عَمیق میشَن …
    تَه نِشین میشَن توی ِ قَلبِت …
    وَلی یه روز خِیلی رآحَت تو سکُوت میرَن !
    اونجآ بآوَرش سَخته ،
    اونوَقته که بآیَد بَلَد بآشی چِطور بآ یه خآطره کِنآر بیآی@
    به درخت نگاه کن...
    قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند
    ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...
    گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...
  • آزاده روحانی


  • در این روزهای سرد آخر پاییز 
    کلبه زندگیتان  گرم از عشق و امید


    این روزها ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺷﺒﻴﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎﻳﺸﺎﻥ و وآرزوهاشون ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ..
    ﻋﻼﻗﻪ ﯼ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺑﻪ ﻫﻢ ، ﺍﺯ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﺸﻮﺩ، ﻧﻴﺎﺯﻫﺎیی ﻛﻪ
    ﺷﺎﻳﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﺁﺩﻡ ﺩﻳﮕﺮﯼ، ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﺑﺮﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ!!!!!
    پس مراقب قلب هایمان باشیم .....
    بگذار ابر سرنوشت هر چه می خواهد ببارد ما چترمان خداست.
    سرنوشتشان مبهم است
    آنها که دل به دریا می زنند
    به اجبار تقدیر …


    +مرسی ک همیشه سر میزنی...وبت مث وب من غمناکه...اما قشنگه...
    چشمه ها در جاری شدن و علف ها در سبز شدن معنی پیدا میکنند
    کوه ها با قله ها و دریا ها با موج ها زندگی پیدا میکنند
    و همه ی انسان ها با عشق …
    پس بار خدایا بر من رحم کن
    بر من که میدانم ناتوانم رحم کن
    باشد که لباس فاخری بر تن نداشته باشم
    باشد که حتی دست و پایی نداشته باشم
    و حتی من نباشد …
    اما نباشد لحظه ای که در قلبم”عشق” نباشد !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی