...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

سیاه،سفید...

ای "غسال" با نـــاز بشـــور که نــــازکش نـــــداشتم . . .

با اشک بشور میدانم انانکه میگفتند دوستت دارم حتی یه بارهم برایم اشک نمیریزند ....

غسال...!!

 ناخنهایت راکوتاه کن, بدنم زخمیست اوکه رحم نکرد تومداراکن...

وقتی نیستی هم من وهم دنیا نقاشی میکنیم...

من با مداد سیاه،دنیا با مداد سفید!!!

من روز های دنیا رو رنگ میزنم...

دنیا مو های منو...

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۸)

سلام ......پرنده ای که بال و پرش ریخته باشد مظلومیت خاصی دارد باز گذاشتن در قفسش توهینی است به او در قفس را ببند تا زندان دلیل زمینگیر شدنش باشد نه پر و بال ریخته اش

های دوست نه از زیبایی اوست و نه از دارایی اوست

فقط از وفای اوست…

ﻣـــــﻦِ ﺍﺯ ﺩﺭﯾـــــﺎ ﯾـــﺎﺩ ﮔـــﺮﻓـــﺘــﻢ ... ﻏـــﺮﻗـــﺶ ﮐـــﻨﻢ .. ﻫـــﺮ ﮐـــســـﯽ ﺭو ﮐﻪ ﺍﺯ ﺣـــــﺪﺵ ﮔــــــﺫﺷــــﺖ
کاروان می آید ازشهر دمشق.
برسرخاک شه سلطان عشق.
کاروان باخود رباب آورده است.
بهر اصغرشیروآب آورده است.
کاروان آمدولی اکبرنداشت.
ام لیلا شبه پیغمبرنداشت.
کاروان آمد ولی شاهی نبود.
بربنی هاشم دگرماهی نبود. اربعین حسینی تسلیت باد.
التماس دعا

دلم کـــــــــــمی خدا میخواهد…
کمی سکـــــــــــوت­…
کمی دل بریدن میخواهد…
کمی اشک…
کمی بهت…
کمی آغوش آسمانی…
کمی دور شدن از این آدمها…
کمی رسیدن به خدا…

سلام
کاش انقدر غمناک نبودی.....
زندگی چ ب روزمان آورد!
راه کاروان عشق از میان تاریخ می‌گذرد و هر کسی در هر زمان بدین صلا لبیک گوید، از ملازمان کاروان کربلاست

شهید سید مرتضی آوینی


  لبیک یا حسین.....

اصلا هیچ وقت بر نگرد 

در این خانه نه گلی مانده

که بوی روز های گذشته را بدهد

نه آینه ای

که تو را به روی خودش بیاورد

برای کسی که میفهمه هیچ توضیحی لازم نیست 

برای کسی هم که نمیفهمه هر توضیحی اضافست

همیشه یاد گرفته ام در برابر کسانی که دوستشان دارم سکوت کنم و با نگاهی ساکن به آنها بنگرم... 

.. وقتی در جواب ابراز احساس قلبم پاسخ بیهوده می شنوم...

سلام و درود بر داداش رضای همیشه غمگین :))
.
چه لذتی داره صبح بلند بشی
ببینی یه نامه به آینه اتاق چسبیده شده با این مضمون:
سلام دلیلِ زندگی
صبحِ قشنگت بخیر …
امروز نمی خواد بری سرِ کار
چمدون جمع کن می خوایم بریم سفر
چمدون نبستم که به سلیقه خودت برام لباس بذاری
شب پرواز داریم…
نمی گم کجا که غافلگیر شی!
راستی …
قربونِ چشمات برم که الان متعجبه و می دونم اگه اونجا بودم
جیغ می زدی و بغلم می کردی
پس لطقا جیغ و بغل و یه بوس کنار بذار
تا رسیدم تحویلم بدی!
دوست دارم همسفرِ زندگیم
.
فقط خواستم یاد آوری کنم لذت داره!
وگرنه همچین شریک زندگی حتی در حد افسانه هم وجود نداره!
به زندگیتون برسید 



ای بابا علیرضااااااااااااااااااااااااا چقد دیگه غمممممممممممممممم ؟:(
من اینقد میگم یه بار گوش کن دیگه یه پست شاد بزااااار
راسی سلام:))
سنگ ، کآغـَذ ، قیچی بازی میکردیم ، منو اون . . . !
من سنگ آوردَم ، کآغد آورد مچآلـَم کرد !
من کآغـَذ آوردَم ، قیچی آورد بریـدَم !
قیچی آوردَم ، سنگ آورد منو شکست !
واین گونه منو له کرد ، برید و شکست و درتمـآم ِ بازی نگآه ِ من به ِ او بود کِه چطور برای خورد کردَنم تلآش میکـُنه . . .
بآشه تو بردی . . . !


چه موجود عجیبی است این انسان !
وقتی صدایش می کنی ، نمی شنود !
وقتی به دنبالش می روی ، نمی بیند !
وقتی دوستش داری ، به فکرت نیست !
اما . . .
وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته !
وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای !
وقتی به فکرت هست، که دیگر نیستی . . .

+دلم گرفت... :'(

انسان ها به ناگهان شکسته نمی شوند

این ماییم که دیر به دیر نگاهشان میکنیم . . .

وقتی می خواهی موفقیت خود را ارزیابی کنی

ببین چه چیز را از دست داده ای که چنین موفقیتی را به دست آورده ای . . .

امواج زندگی را با آغوش باز پذیرا باش

حتی اگر تو را به قعر دریا ببرد

آن ماهی که همیشه بر سطح آب می بینی مرده است . . .

شکسته های دلت را به بازار خدا ببر

خدا ، خود بهای شکسته دلان است . . .

دوستان پاک چوبهای خیسی هستند که با آتش زندگی

نه میسوزند و نه خاکستر می شوند . . .

ماها نیازی به کتاب‌های «تعبیر خواب» نداریم

یا ترس‌های‌مان را خواب می‌بینیم

یا نداشته‌های‌مان را . . . !





♒ با زندگی قهر نکن ، چون دنیا منّتِ هیچ کس رو نمی کشه !
??همیشه یادمان باشد، که نگفته ها را، می توان گفت . ولى ....     
 گفته ها را، نمی توان پس گرفت !??
سلام
افسردگی گرفتم...!
چقدغم دارن پستاتون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی