...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

پنجشنبه های من...

کاش بـــــودی...

پنجشنبه است ودلم برای آن هایی که دیگرندارمشان تنگ است...

پنجشنبه وبوی حلوای خیرات ...

یاد آدم های رفته ...

طعم تلخ یک فنجان قهوه فوری و تنهایی لاکردار ...

پنجشنبه وپرسه های بی هدف...پنجشنبه واندوه آدم ها اندوه مرده ها...

گزگزکردن زخم حماقت ها...شوری اشک ها...

پنجشنبه ودوست داشتن های زیادی ودوست نداشتن های زیادی و پادرهوا ماندن میان این همه خاطره...

پنجشنبه است و دلم گرررررفته...

پنجشنبه وخاطرات جاودانه ی تو...

دوباره پنجشنبه و هق هق های من...دوباره پنجشنبه و سردرد های مزمن...

دوباره پنجشنبه و سیگاری که با سیگار بعدی روشن میشود...

پنجشنبه است و من باز تنهایم...

کاش بودی لعنتی... 


  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۷)

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگـــــــران,تو به اندازه تنهایی من شاد بمان
سلام
مامنتظرآپاتون هستیما!چرابروزنمیکنین؟!
  1. پاک ترین هوای دنیا متعلق به لحظه ایست که دلمان هوای همدیگرمیکند
  1. خوابیدن میان دستان تو
    بیدار شدن روبه روی چشمان تو
    دیدن لبخند هر روزه ی تو
    گرفتن دستان گرم تو
    سر بر بازوی تو نهادن
    سرت را به سینه فشردن
    راه رفتن بازو به بازو کنار نگاه تو
    این است تنها آرزوی من , رویای همه ی شبهای من
سلام شرمنده ازین ک دیر بهتون سر زدم:)

قشنگ  بود و دلگیر خیلی دلگیر:(
  • آزاده روحانی
  • اگر با آمدن «آفتاب» از «خواب» بیدار شویم، نمازمان قضاست.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    از خدا پرسید 
    زندگی چیست؟
    پاسخ داد: گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر
    حال را به آرامی و با امید بگذران
    آینده ات را به من بسپار
    شک هایت را باور نکن
    به باورهایت شک نکن
  • ناب موزیک
  • عالی بود

    ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ …
    ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﻓﺮﯾﺰﺭ، ﻫﻤﯿﺸﻪ
    ﯾﻪ ﮐﯿﮏ ﺷﮑﻼﺗﯽ ﺧﻔﻦ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ
    ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻟﻪ !
    ﺍﺻﻼ ﻣﮕﻪ ﻣﻤﮑﻨﻪ؟!

     

    پنجشنبه است برا شادی اموات صلـــــــــــــــوات :||


    لایـــــــــــــــــــــــــــــک
    کاغـذهـای بی جـان نمی نویسنـد!
    بعضـی از عهدهـا را…!
    روی قلـب هـا هـم مـی نویسیـم…!
    حـواست به ایـن عهـدهـای…!
    غیـر کاغـذی بـاشـد…!
    شـکـسـتَنـشـان
    یـک آدم را مـی شـکند…!

    آدم گاهی پیچیده می شود…

    گاهی هم خودش را گره می زند گوشه ی دنیا؛

    و آنقدر چوب سادگی هایش را می خورد ،

    که دهان عقلش از تعجب باز بماند…!!!سلام.....ممنون از حضور سبزتون

    سلام
    وچقدرناامیدی!!!!

    انگار همیشه روبروی دری ایستاده‌ام
    که کلیدش را نداشتم
    اگرچه می‌دانستم
    هدیه‌ای  نهانی
    پشت در دارم.

    تا وقتی یک روز
    چشم‌هایم را برای دمی بستم
    و یک بار دیگر نگاه کردم
    و حیرت نکردم
    برایم مهم نبود
    وقتی غژاغژ لولا و در را می‌شنیدم
    و می‌خندیدم
    مرگ
    دست‌هایش را به سوی من دراز کرده بود.

     

    لیزل مولر


    +مرسی ک سر میزنی... :)

    سلام
    ممنون از توجهتون به وب سایت رزمنده ی مجازی
    یاعلی
    سلام صبح زیبای اخر هفتتون بخیر
    امیدوارم آخر هفته خوبی پر از شادی و نشاط و پر از انرژی مثبت داشته باشید
    و در کنار خانواده به همتون خوش بگذره
    ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﺎﻧﻮﻣﯽ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺍﺯ
    ﺳﺮﮐﺎﺭ، ﺩﺭ ﻧﺎﻣﻪ
    ﺍﯼ ﻧﻮﺷﺖ : ﻣﻦ ﺧﻮﻧﻪ رو ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ
    ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎ
    ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ ...
    ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻓﺖ ﺯﯾﺮ
    ﺗﺨﺘﺨﻮﺍﺏ ﻗﺎﯾﻢ
    ﺷﺪ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺭﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ
    ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ !!!
    ﺷﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕ
    ﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶ
    ﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭ
    ﺧﻮﻧﺪ،،،
    ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﺭﻭﯼﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ،
    ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ هنگام ﺯﻧﮓ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺼﺪﺍ ﺩﺭ
    ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺟﻮﺍﺏ
    ﻣﯿﺪﻩ :ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ
    ﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ
    ﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،،
    ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ
    ترکم ﮐﺮدﻩ، ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘﺶ ﻭﻧﺒﯿﻨﻢ
    ﺍﺻﻸ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻢ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ
    ﺑﻮﺩ،،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞﺍﺯ ﺍﯾن ﺑﺎ ﺗﻮ
    ﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﺍﻟﻬﯽ ﮐﻪ
    ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﯼ ﻣﺎﻫﺖ ﺑﺮﻡ، ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ
    ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢ
    ﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ.
    ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪ
    ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ
    ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖمیمرد ﻭ ﭘﺮﭘﺮ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭ
    ﺭﻓﺖ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﭼﯽﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﻧﻮﺷﺘﻪ .
    .
    ﺩﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ،،؛
    ﺧﻨﮕﻮﻝ ﮐﻒ ﭘﺎت ﻣﻌﻠﻮمه
    من میرم نون بگیرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی