...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

سلامتی...

سلامتے روزے کہ خلاصہ شم تو دو کلمہ:

¤ ●جـوون● ●نـاکـام● ¤

 سلامتے روزے کہ خلاصہ شم تو سہ کلمہ:

¤ ■قـطعہ■ ■ردیـف■ ■شماره■ ¤ 

سلامتے روزے کہ خلاصہ شم تو پنج کلمہ:

¤ ↯ پشت↯ ↯ســر↯ ↯مرده↯ ↯حرف↯ ↯نزنید↯ ¤

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۶)

دوست داشتنت اندازه ندارد حجم نمی خواهد وقتی تمام کشور وجودم سرزمین حکمرانی توست . . .
مست مستم ساقیا دستم بگیر تا نیفتادم ز پا دستم بگیر بر در میخانه با زنجیر عشق بسته ای پای مرا دستم بگیر دردمندم عاشقم افسرده ام ای به دردم آشنا دستم بگیر اوفتادم سخت در گرداب عشق این دم آخر بیا دستم بگیر من که بر این سینه چون آینه می زنم سنگ تو را دستم بگیر

نیمکت با هم بودنمان تنهاست

من دل نشستن ندارم

تو دلیل نشستن..    

ﺯﻣﯿـــﻦ ﻗﺎﻧـﻮﻥ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺩﺍﺭﺩ ...
ﻫــﻔﺖ ﻣﯿﻠﯿـــﺎﺭﺩ ﺁﺩﻡ!
ﻭ ﻓﻘـﻂ ﺑـﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬــﺎ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺗﻨﻬـﺎﯾﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯽ
ﻭ ﺧﺪﺍ ﻧﮑـــﻨﻪ ﮐـﻪ ﺁﻥ ﯾـﮏ ﻧﻔـــﺮ
ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﺑﮕــــﺬﺍﺭﺩ،
ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻫـــﻢ
ﻏﺮﯾﺒـﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ . . . 
.
.
حسین پناهی
کسی که واقعا شما را دوست دارد می بیند که چقدر می توانید نامنظم و بهم ریخته باشید چقدر می توانید بد اخلاق باشید چقدر سخت می توان با شما کنار آمد اما هنوز هم می خواهد در زندگیش بمانید
 تلاش برای زنده کردن یک رابطه از دست رفته
مثل اینه که بخوای یه چای سردشده رو با ریختن آب جوش گرم کنی
نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش!!!
وقتی به نظر می‌رسد زندگی به زمینت می‌زند،

جرأت کن و با زندگی بستیز…

وقتی احساس خستگی می‌کنی، جرأت کن و به راهت ادامه بده…

وقتی زمانه سخت می‌شود، جرأت کن و از آن سخت‌تر شو…

وقتی عشق آزارت می‌دهد، جرأت کن و دوباره عاشق شو…

وقتی کسی را در رنج دیدی، جرأت کن و او را التیام بده…
وقتی کسی را دیدی که گم شده است، جرأت کن و

راه را به او نشان بده…

وقتی دوستی به زمین افتاد، جرأت کن و اولین کسی باش

که دستش را بسویش دراز می‌کند…

وقتی احساس شادمانی می‌کنی جرأت کن ودل کسی راشادکن

وقتی روز به انتها می‌رسدجرأت کن وبه این احساس برس که

یشترین تلاشت را کرده‌ای…

جرأت کن و به بهترین کسی که می‌توانی تبدیل شو…

همیشه جرأت کن!
آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم !
جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده ..
پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده ؟!!
بدک نیستم خوبم مرسی دادا
ما که قول نمیدیم وقتی مردی پشتت حرف نزنیم :))

لایک باحال بود
سلاااااام
خدا نکنه.ارزومند ارزوهای زیباتون هستم و براتون سلامتی و خوشبختی ارزو میکنم
دلی که شکسته است به خدا نزدیکتر است...
این جمله رو خیلی دوست دارم . . .
شما اینو چه جوری میخونین؟
"LIFEISNOWHERE"










اگر شما اونو life is no where خوندین ، یعنی: زندگی هیچ کجا وجود ندارد
اگر شما اونو life is now here خوندین، یعنی: زندگی در همین لحظه جاریست 

پس میشه گفت زندگی در واقع نحوه دید و نگرش ما به هر چیزیه
بیاین به زندگی از زاویه قشنگش نگاه کنیم.
:(
خدا نکنه.....
سلام
خدانکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی