...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

تو که نباشی...

از لَج تو

 امشــــب بــــا چنــــد نفـــــر بــــــودم …

چنــــدتـایـــــی کــــه حَتّی تـــــا حــــالا ، کســـــی لَبــــ بـــه لَبـــــ آنهـــــــا هــــم نشـــــده بــــــود …

تـــــا رمــــق داشتـــــم با آنهــــــا عشقبـــــــازی کـــــردم ‌..

 تــــــــا سیــــــر شـــــــوم .. اینگــــــونــــه استــــــ ..!!

تـــــو کــــه نبــــاشـــــــی کســـی دیگـــــر ارضــــایــــم میکنـــــد ..!! 

هِـــــــــﻪ … 

حـــــِــرص نــــــخور ‌! پاکتــــــ سیــگــــــارم را گُفتـــــــــــــم ‌…




  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۰)

امیدوارم مصرف سیگار در کشور ممنوع بشه خداییش اون موقع میخوام ببینم آقایون چی کار می کنند؟!
همه چیز را می شود حاشا کرد

جز عطــــر آن که دوستــــش داری…
سلام فدامدا خوبم،شرمنده این کم پیدایی رو روی حساب بی مرامی مون نذار،حس اومدن به نتو نداشتم فقط جواب کاکنتارو میدادم
 شما چطوری؟
.
ﻫﺮﭼﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﺸﻨﮕﻪ , ﻗﺴﻤﺖ ﭘﺴﺮ ﻗﺸﻨﮕﻪ …
ﻫﺮﭼﯽ ﭘﺴﺮ ﻣﺸﻨﮕﻪ , ﻗﺴﻤﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻗﺸﻨﮕﻪ …
ﺧﻮﺏ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻭﺿﯿﻪ ؟؟
ﭼﺮﺍ ﻣﺎ ﻗﺸﻨﮕﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ؟؟!!
.خخخ
دلی که اندوه دارد
نیاز به شانه دارد نه نصیحت
کاش همه این را می فهمیدند!!...

من اگر اشک به دادم نرسد

می شکنم اگر از یاد تو یادی نکنم

می شکنم بر لب کلبه محصور وجود

من در این خلوت خاموش سکوت اگر از یاد تو یادی نکنم

می شکنم اگر از هجر تو آهی نکشم

تک و تنها می شکنم، به خدا می شکنم

هزار بار هم که
از این شانه به آن شانه بغلتی...
باز هم این شب صبح نخواهـــــــد شد
وقتی ...
دلتنـــــــــــگ باشی...!

بعداز مدت ها اپــــــــــــــم
دلم تنگه تنگ چشم هایی که روزی از نگاه دزدکی اش پر از ذوق می شدم …

خداوندا!

تو میدانی که من

دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبت هایت

دلم بین امید و نا امیدی میزند پر

میکند فریاد: خداوندا مرا مگذار تنها،

لحظه ای حتی

...صفای تو اما گلی پایدار است بهشتی همیشه بهار است گلِ مهرِ تو در دل و جان گلِ بی خـــــزان گلِ تا که من زنده ام ماندگــار است
لایک داشت نوشتتون..ولی امیدوارم واقعا سیگار نکشید.
بازم سیگار؟
 

چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان می خندیم
چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم
و چه ارزان به اخمی می فروشیم لذت با هم بودن را
چه زود دیر می شود و نمی دانیم که فردا می آید و شاید نباشیم !

دلتنگ که میشوم
به آسمان نگاه میکنم
دلم خوش میشود
که تو هم زیر همین سقفی
 مرسی خوبم ،اکشال نداره
کامنت فیلتر میکنی؟؟؟!!!

عاقو بهمون بر میخوره هاا ،گِل که لگد نکردیم سوال پرسیدماا

خدا دماغ بزرگو استکان کوچیکوباهم قسمت نکنه صلوات :))


عههههه آپ کردی خبر ندادی،باحال بود 

میگم این اهوراهه تویی؟؟؟
سلام
اخه من چقد به شما بگم اینقد زندگیو سخت نگیرین:))))

بروزم:)))
 برخی رابطه ها ظریفند به طوری که به کوچکترین نسیمی می شکنند
و برخی رابطه ها چنان زُمختند که ما را زخمی می کنند
و تو آهسته آهسته بلند می شوی
به راه می افتی و می روی
و در این راه رفتن قلبت بارها زخمی می شود
از همین رو ، آبداده می شوی
و می آموزی
هر دوست داشتنی تو را غمگین خواهد کرد
زیرا به یادت خواهد آورد
که هیچ تضمینی برای هیچ رابطه ای نیست
اما شاید قوی ترین جذابیت وصال همین باشد
که آدمی در هنگام وصال هرگز گمان نمی برد
که روزی تنها خواهد ماند!
سلام
باپست های جدید ب روزم
یاعلی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی