...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

لعنتی....

آهای لعنتی!!!

خط خامــــــــــوشــــــــت...

«««سیگـــــار بعـــدیــــمو روشــــن کـــــرد»»»

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۴)

غم عشق را مرهمی نباشد...
چه شاعرانه است فریادشان زیر پاهایمان!
برگ هایی که روزی برای آرامش،به سکوتشان پناه میبردیم …
این سیگارا تا حالا فایده ای هم داشته براتون؟
سلام 
وبلاگت جالبه نشون میده آدم نباید راحت دلشو به یکی بسپاره تا ولش کنه و درد عمیقی جاش بذاره..
میگن شیطان با بنده ای همسفرشد موقع نمازصبح بنده نماز نخوند موقع ظهر وعصرهم نمازنخوند موقع مغرب وعشاء رسید بازم بنده نماز بجای نیاورد
 موقع خواب شیطان به بنده گفت من باتو زیریک سقف نمیخوابم چون پنج وقت موقع نماز شد وتویک نماز نخوندی میترسم غضبی از آسمان براین سقف نازل بشه که من هم باتو شامل بشم
 بنده گفت توشیطانی ومن بنده خدا .چطور غضب برمن نازل بشه؟
  شیطان درجواب گفت من فقط یک سجده اونم به بنده خدانکردم ازبهشت رانده شدم وتاروز قیامت لعن شدم درصورتیکه تو از صبح تاحالا بایدچندسجده به خالق میکردی ونکردی وای به حال تو که ازمن بدتری؟؟؟؟


ببینمت…
گونه هایت خیس است…
باز با این رفیق ناباب…
نامش چه بود؟
هان!
باران…
باز با باران قدم زده ای؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها…
همدم خوبی نیست برای دردها…
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیستر میکند…
سلام بر دوست عزیزم...خوبین شماااااا؟؟؟؟؟
  • دلسوختگان
  • نیا باران زمین جای قشنگی نیست . . !

    من از جنس زمینم . . .

    خوب می دانم که گل در عقد زنبور است . . .

    اما یک طرف سودای بلبل .. یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست می دارد . . .

    نیا باران پشیمان می شوی از  آمدن .. زمین جای قشنگی نیست . . .

    در ناودانها گیر خواهی کرد . . .

    من از جنس زمینم  خوب می دانم . . .

    که اینجا جمعه بازار است . . .

    و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه می دادند . . .

    در اینجا قدر مردم را به جو اندازه می گیرند . . .

    در اینجا فال حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرند . . .

    نیــــــــــا باران زمین جای قشنگی نیست . . !؟

    فکر کنم به بوی عطر تو حساسیت دارم

    همین که در ذهنم می پیچد از چشم اشک می آید

    تا بال و پر عشق به جانم دادند / در وادی عاشقان مکانم دادند گفتم که کجاست کعبه اهل ولا / درگاه حسین را نشانم دادند ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
    گاهی از خیال من گذر می کنی … بعد اشک می شوی … رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …
    راستی اون واقعا ارزش اینها رو داره ؟؟؟؟؟ امیدوارم داشته باشه 
    سلام رضا جان 
    خیلی غمگین بود . 
    سلام و درود خدا بر کسانی که به خاطر پاکیشون دوستی آغاز میشود بخاطر صداقتشان دوستی ادامه میابد و بخاطر نجابتشان دوستی پایان ندارد! •
  • آزاده روحانی
  • سلام
    اگر بغضی هست
    چه خوب ... که نذر گلوی بغض گرفته سید الشهدا کنی
    نذرت قبول
    السلام علی شیب الخضیب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی