...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

«عشقم»

یادته بهم گفتی سیگار نکش؟؟؟؟

الان...سیگار...کـــه هیچ...

اِی...تـــــک و توکی نفس میکشم!!!!

«بهت قول میدم»

این رو هم «کِنــــــــــار بزارم»


  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۸)

سلام وبت خیلی قشنگه معلومه حرفات از ته دله
اما چرا انقدر خسته و ناامید؟چرا مرگ؟
فاصله را نمیشناسم... بغض را رها می کنم... شکست را نمیشناسم... دست نمیکشم...
اگر هزار بار با دیگری بروی... یا تو مال منی یا نیستی...
آنقدر تو را آزار میدهم تا عشقم را باور کنی تا بپذیری تا بفهمی دلی برای تو میتپد...
آری سپیده جز ایمان به عاشق کردن تو نیست...
.
می پسـندم پاییـز را
که معافـم می کنـد
از پنـهان کردن
دردی که در صـدایم می پیچـد ُ
اشکی که در نگاهـم می چرخـد
آخر همه مـی داننـد
سـرما خورده ام . . . !
پاییز برای بعضی ها دل انگیز است و برای بعضی ها غم انگیز…
برای من فصل سردی دلهاست…
فصل باریدن اشکها…
فصل تنهایی قدم زدن روی برگهای نارنجی…
فصل رقصاندن آتش سیگار در سیاهی و سکوت شب…
اینروزها هوای دلم هم پاییزیست…

قصه رفاقت،قصه سنگ های کناره ساحله-یکی یکی اونارو جمع می کنی...بعدش یکی یکی پرتشون می کنی توی دریا..

اما بعضی وقتا سنگای قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمیتونی پرتشون کنی و برای خودت همیشه نگهش میداری!!

 

شاید روزی دستهایم را به باد بسپارم

شاید زمای باز گلهای شمعدانی لبخند بزنند

شاید دیگر رنگی برای بودن نباشید

نمی دانم چرا دیگر رمقی برای ماهی های حوض نمانده

نمی دانم چرا دیگر گنجشکها روی دیوار همسایه نمی نشینند

نمی دانم چرا ثانیه ها منتظره حضور تو در خواب مانده اند

فقط می دانم بخاطره نبوده تو همه سکوت می کنند

امروز دوستم داشت میزد تو باطری موبایلش 

گفتم:چیکار داری میکنی؟!؟ 

گفت: غذایpou رو دادم میزنم که عاروقه شو بزنه بخوابه...

ببین باکیاشدیم 75میلیون نفر:|:|

اوف خدا این داداشِ ما میخاد دارفانی رو وداع بگه خودش که راضی عزرائیلم که آماده توام رضایت بده بلکه این بچه آرام بگیره ببینه خبری نی اون دنیا :))

لایییک
ناراحت شدم خیلی غمناک بود
نمیدونم چی بگم ولی نا امیدی خیلی بده
ایشالا همیشه خوب باشین
عیده گدشتتونم مبارک
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ…
ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ
ﺗــــــــــﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ…
ﺑﯿﺸـــﺘﺮ ﺍﺯ ﺗــــــــﻮ…
ﻫﯿـــــــــــﭻ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ..
ﺗــــــــــﻮ ...
ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗـــــــﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﺷﯽ....
  • آزاده روحانی
  • سلام
    عیدتون مبارک
    شاد باشید ...

    خوب است بدانیم

    که گاهی آنچه می کشیم درد بی او بودن نیست

    تاوان با او بودن است . ..

  • گلبرگ دانلود
  • سلام بر شما دوست گرامی ،
    به جهت حمایت از ما، از شما دوست عزیز تقاضا داریم جهت دانلود فایل (هر فایلی که اگر در سایت ما نبود می توانید در خواست دهید تا در سایت قرار داده شود) می توانید از سایت ما یعنی گلبرگ دانلود ، دانلود نمایید. و این کلیک رنجه شما باعث دلگرمی و پیشرفت ما خواهد شد ...
    یامهدی (عج)
    همچوآبی همچودریا.همچوابری همچوباران.صافی وزلالی آسمانی یاکه آب.هرچه هستی کهکشان پیش توهست نقطه
    سلااااااام
    عید بر شما مباااااااااااارک.ارزومند ارزوهاتون هستم.

    لایک...عالی بود..

    نمی دانم خوشبختی برای تو در چه معنا می شود فقط می دانم خوشبختی وسیعتر از آنست که در ذهنت بگنجد و زیباترین لحظه ایست که می توانی در زندگی درک کنی و من برای تو خوشبختی ات را آرزومندم . . . عیدت شما مبارک [گل][هورا]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی