...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

اخرین دیدار...

به سلامتیه روزی که تو بیمارستان دست میکشن رو چشام ..

 روزی که دو نفر میرن دنبال گذاشتن خط سیاه رو عکسم ..

 روزی که دوتا مرده شور با کافور جنازمو میشورن و غسل میدن ..

 روزی که دیگه صدای زجــــه های خانوادمو نمیشنوم ..

 روزی که شبش شب اول قبرمه

روزی که دردی تو تنم نیست ..

روزی که کفنم سفید و پنبه تو بینیم و توی دهنم ..

روزی که خنده رو لب رفیقامه...

 روزی که جسدم زیر خاک دفن میشه ...

 اون روز نزدیکه ...

اخرین دردم ..

 اخرین غم .. اخرین دیدار ..

 اخرین خدافظی بی جواب .. 

اخرین روز زندگیم بهم می چسبه ..

 سلامتی اون روز


  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۵)

سلااااام
شادی رو دنیا دنیا برات ارزومندم
سلام عزیز 
این چه آپی بود آخه .................
واقعا نگرانم کردی امیدوارم افکارت اینقدر ناامیدانه نباشه 
باید رفت؛ حتی با ترس؛ وقتی از ماندن مطمئن نیستی؛ رفتن یقین است ...

♥ کنارم نیستی ♥

♥ اما ♥

♥ دائم در کوچه های ذهنم ♥

♥ قدم میزنی ♥

♥ عزیز بودن یعنی همین ♥

 

ﻫﻤﯿﺸﻪ
ﺑﺎﯾﺪ ﯾﮏ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﺳﻪ ﻧﻘﻄﻪﻫﺎﯼ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺟﻤﻠﻪﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻔﻬﻤﺪ…
ﻫﻤﯿﺸﻪ
ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﺎ ﺑﻐﺾﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻟﺮﺯﯾﺪﻥ ﭼﺎﻧﻪﺍﺕ ﺑﻔﻬﻤﺪ…
ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ…
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﯼ، ﺑﻔﻬﻤﺪ…
ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﻬﺎﻧﻪﮔﯿﺮ ﺷﺪﯼ ﺑﻔﻬﻤﺪ…
ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ…
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﺭﺍ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﺘﻦ و ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺑﻔﻬﻤﺪ…
ﺑﻔﻬﻤﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ…
ﺑﻔﻬﻤﺪ ﮐﻪ زندگی ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ…
ﺑﻔﻬﻤﺪ ﮐﻪ ﺩﻟﮕﯿﺮﯼ…
ﺑﻔﻬﻤﺪ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ…
ﺑﻔﻬﻤﺪ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻦ،ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﯾﺪﻥ،ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ…
ﺁﺭﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ…
ولی…
ولی…
افسوس

مُردن که انگیزه نمیخاد!!،دستِ من بود همین الان عزرائیلو میفرستادم سراغت تا قبض روحت کنه :))
بابا دم شما گرم ما که از گرزهای آتشین میترسیم ،من از بهشت بهت سلام میرسونم خخخ
قشنگ بود، اینقد مشتاق اون دنیا نباش ،که گرزهای آتشین در انتظارته خخخخ

لایک
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خدایا !
خدایاچگونه تورابخوانم درحالی که من، من هستم
(بااین همه گناه ومعصیت)
وچگونه ازرحمت توناامیدشوم درحالی که تو، توهستی
(باآن همه لطف ورحمت)
خدایا توآنچنانی که من می خواهم
مرانیزچنان کن که تومی خواهی
http://whoisgod.persianblog.ir/
 

خدایم را دوست دارم....

همان خدایی که:

دغدغه ای برای از دست دادنش را ندارم

همان خدایی که مرا در آغوش گرفته

و از مسیر گل و لای عبور می دهد

خدایم را عاشقانه دوست دارم و می پرستم

نه ترسی دارم برای نابودی اش و نه غمگینم در نبود حضورش

او همیشه به من لبخند میزند و مرا عاشقانه دوست دارد

و همیشه میگویم:

که من تنها خدا برایم کافیست....

آقا رضا خیلی قشنگ نوشته بودی ولی غم انگیز بود...خدانکنه...امیدوارم زندگی بر وفق مرادت بشه...امین
هیچ چیز بیشتر و بدتر از این ... مغز استخوان آدمو نمی سوزونه که... اطرافیانت بهت بگن: اگه ...دوستت داشت نمیرفت...!!!

آقا رضا قشنگ نوشتی ولی خیلی غم انگیز بود...خدانکنه..انشاا... زندگیت بروفق مرادت بشه.آمین

امشب تمام عظمت هستی در برابر عشق تعظیم می کند زیرا می خواهد اولین برگی که از بلندی افتاد را نظاره کند . . .
دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیزه قشنگیش به خاطر تو و غم انگیزیش به خاطر دوری تو . . .

وصف عجیبی بود با یه حس مبهم اما حقیقت داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی