...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

استعمال دخانیــــــات الزامیست...

...پِــسَـر روـےِ دیـوار اُتـاقـش نــوشـــتـہ بــود:


✘اِسـتِـعـمالِ دُخـانـیـات✘ ✘اِلـــزامــیـــســـت✘


✧✧چون پَـنـجِـره‌ےِ اتـاقِـش رو بـہ خـانہ اـے بـاز مــےشُـد کـہ ✧✧

 "" عَـــــروسِ "" آن خـانــِہ زَمـانــے با گِـــریـِہ و الــتِــمـاس بـہ پِــسَــر مـےگـفـت : 


عِــشـقَـم! تـو رو خـُـــدا دیـگـِہ نَـکِـش


  • REZA ABEDINI

نظرات  (۶)

  • محمد محمدیان رباطی
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ پر محتوا وخوبی دارید
    اما متاسفانه قالب ونوشته ها تون خیلی ریزه و نتونستم خوب بخونم

    خوشحال میشم نظر سازنده ی شما را در مورد وبلاگم بشنوم
  • دلسوختگان
  • ذکـــــرهـــــای آرامــش دهنــــده

    برای هر ترسی « لا اله الا الله »

    برای هر غم و اندوهی « ما شاء الله »

    برای هر نعمتی « الحمد لله »

    برای هر آسایشی « الشکر لله »

    برای هر چیز شگفت آوری « سبحان الله »

    برای هر گناهی « استغفر الله »

    برای هر مصیبتی « انا لله و انا الیه راجعون »

    برای هر سختی و دشواری « حسبی الله »

    برای هر قضا و قدر « توکلت علی الله »

    برای هر دشمنی « اعتَصمتُ بالله »

    سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج مبارک باد . . .
    سلام 
    تبریم میگم تولدت رو البته با کمی تاخیر 

    مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد

       روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .

    تنهایی

    نامِ دیگر پاییز است

    هرچه عمیق‌تر

    برگ‌ریزانِ خاطره‌هات بیش‌تر . . .

     برای همه خوب باش…
    اونیکه فهمید،
    همیشه کنارت هست و به یادته…
    اونیم که نفهمید،
    روزی دلش برای تمام خوبیهایت تنگ میشه…
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    خداوندا ، بلندای دعایت را عطایم کن
    تو ای معشوقه عالم
    از این پس عاشقی را پیشه ام فرما
    خدایا راستش من آدمیزادم
    گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !
    کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !
    بگو آیا امید بخششم بیجاست ؟
    خودت گفتی بخوان ، می خوانمت اینک مرا دریاب
    به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن
    دو دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما …
    دوست خوبم دعوت شدی واسه ختم حدیث کسا
    خوشحال میشیم که بیای.[گل]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی