...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

شب تولدم...

شب تولدم همه گفتن آرزو بکن شمعتو فوت کن .....

چشمامو بستمو آرزو کردمو شمع فوت کردم ......

مامانم گفت من میدونم چی آرزو کردی پول .....

خواهرم گفت ماشین ....

دوستام گفتن یه عشق پولدار و خوب.....

من به همشون فقط خندیدمو نگاه کردمو تو دلم گفتم.....

آرزو کردم شمع تولدسال دیگه ام رو سنگ قبرم روشن کنید و جای من باد شمعو خاموش کنه

هیسسسسسسسس فقط بگو آمین

  به سلامتی اون شب


❤ ❤ 14 شهریور...



  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۸)

سلام
ای بابا ای بابا چقدسخت میگیرین
تکراریه بگم خدانکنه ولی خدانکنه
منم شهریوری ام شما3روزوکلی سال ازمن بزرگترین
هه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

طول زندگی که دست خودمون نیست

عرضش هست... پس؛

إن شاءالله ادامه زندگی بدون سیگار :)

سلام
 تولدت مبارک داداشی گلم..
 به منم سر بزن دوست داشتی بگو لینکت کنم اما قبلش لینکم کنیااااااااااا
اینطور نگو گل پسر
درست همون موقعی که ناامیدیم ودست ازدنیا میکشیم موفقیت به ما نزدیک تر ازهمیشه است...
مرگ وزندگی دست خداست
کاریش نمیشه کرد
تولدتم مبارک
خوشبخت زندگی کنی
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فواید آیة الکرسی:
خواندن آن هنگام خروج از منزل،
هفتاد هزار فرشته نگهبان شما میشوند/
هنگام ورود به منزل، قحطی و فقرهرگز به منزلتان نمی آید/
خواندن بعد از وضو،شخصیت شما را70درجه بلند مرتبه تر می سازد/
خواندن قبل ازاستراحت، فرشته هاتمام شب رامحافظتان خواهندبود/
خواندن بعد ازنمازواجب، فاصله شما تابهشت فقط مرگ است/
پخش این پیام زیباصدقه جاریه است التماس دعا

بدا به حال اشخاصی که آوازها و جوکها روپخش میکنند واز نشر آیات قرآن خجالت میکشند.



اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّه ُلاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُو الْحَیُّ الْقَیُّوم
لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ
لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْض
مَن ذَاالَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ
یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِم ْوَمَا خَلْفَهُمْ
وَلاَ یُحِیطُون بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَاشَاء
وَسِع کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَات وَالأَرْض
وَلا یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوالْعَلِی ُّ الْعَظِیمُ )
.خدایاکسی که ارسالش کند روزیش را بیشتر کن.گل
راستی امشب تو وبلاگ ما ختم حدیث کسا برگزار میشه دوست داشتین تشریف بیارین.
سلام
آپم:)
تولدتم مبارک باشه. آرزوهای قشنگ بکن زندگی همیشه اونی نیست که آدم میخاد اما اجباره باید زندگی کرد.
  • آزاده روحانی
  • سلام
    تبریک

    بی خیال 
    شاد باش و خنده کن
    عجب ....این چه حرفی بود ؟!!!؟

    امیدوارم همه به آرامشه قلبی تو این دنیا برسن و شاد باشن..صدالبته شما دوست خوب

    خواهش میکنم.

    موفق باشید و همینطور شاد.

    خواهش میشود

    اگه یه وقتایی زندگی قشنگ نیست اشکال نداره...! 
    .
    .
    .
    سعی کن به چیزای قشنگ نگاه کنی ...
    .
    .
    .
    .
    میخوای عکس منو داشته باشید لازمتون میشه ؟ ^__^


    به به پ تولدت بوده مبارکا باشه عاقا ،تو واسه پست تولدتم فاز غم نوشتی تو دیگه کی هستی

    به گمونم کفاشتو کادو گرفتی خخخخخ تا از جعبه درنیاوورده کردی پاهات خخخخخ


    سلام داداش.اینقد ناراحت نباشید خواهش می کنم.زندگی ارزش اینقد ناراحتیو نداره بخدا.اینقد زندگیو سخت نگیرین واسه خودتون میگم.داداش خیلی ناراخت میشم ازپست هات
    این چه پستی بود؟؟؟!!!!شکلکم که نداری{عصبانی}
    انشالله خدا حفظت کنه واسه خونوادت الهی120 ساله شی
    مطمئنم سال دیگه به این آرزوت میخندی گل پسر

    ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﻭﺍﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻋﺎﺷـــﻘﺖ ﺑﺎﺷـــﻢ . . .

     

    ﭘـــﺎﯼ ﻏﺮﻭﺭزنانه ام ﺑﯿﺎﯾﺪ ﻭﺳــــﻂ . . .

     

    ﻓــﻘﻂ ﯾﻪ ﮐـــﻠﻤﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ :

     

    " مــــــهم نیست !!.. "

    گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی...!! گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ... گاهی..!! پشیمانی از کرده و ناکرده ات... گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که... گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری وگوشه ای گوشه ترین گوشه ای...! که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی... گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود

    لایک

    بالم شکسته بودوهوایی نداشتم ازدست روزگار رهایی نداشتم بیهوده نیست عاشق گنبد طلا شدن مشهد اگر نبود که جایی نداشتم دردم زیاد بود و طبیبی مرا ندید دردم زیاد بودو دوایی نداشتم گفتم مگر امام رضا چاره ای کند ای وای اگر امام رضایی نداشتم ... عیدتون مبارک
    زندگی تکرار لحظات تلخ و شیرین ست
    نه تلخیش ماندگار ست و نه شیرینیش
    هه هه سخت میگیرین به خدا
    دنیارو جدی بگیرین پرووووووووووووووووو میشه:)
    بعد از رکوع و سجده و بعد از قیام از دور
    هر شب دو زانو می زنم با احترام از دور
    دستی به روی سینه و دستی به سوی تو
    روی لبم گُل می کند : آقا سلام از دور
    +سلااااااااااااام میلاد بر شما و خانواده ی محترم مباااااااااااااااااااارک باشه[گل][گل][گل][گل][گل]
    خدا نکنه عزیزم.ان شا....با کمک خدای مهربون همیشه شاد باشیو به همه ی ارزوهای قشنگت برسی.+سلام.......ممنون از حضور سبزت.بهترین هارو برات ارزومندم
    خواهش میکنم
    موق باشین
    و کمی شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادتر:)
    سلام آپم :)
    الهمصل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری
    دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .
    ما را از گناه سبکبار کن
    و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .
    آمین
    http://whoisgod.persianblog.ir/
    سلام
    با خوندن این ارزو در شب تولد راستش شاخ دراوردم که چرا یه جوون با این سن و سال این ارزو رو باید بکنه
    اگه دوست داشتی خوشحال میشم بدونم چرا این ارزو رو کردی
    خوشحال میشم دلیلت رو بدونم البته اگه قابل بدونی واسه صحبت.
    ای وای
    نزنین این حرفارو
    ایشالا هرسال خودتون شمعتونو فوت کنین:)
    موفق باشین
    لینکتونکردم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی