...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

بی میلی...

دلم یک اتفاق می خواهد!!!!

یک تلفن نا آشنا...

با بی میلی تمام جواب دهم...و صدای...

<<<تو>>>


غم ها هجوم اوردند

و من فقط

ارتش بیست نفره سیگارم را دارم!!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۴)

سیگار نکش بده
عمر دست خداست دوست من
پس سعی کن از روزای عمرت به بهترین نحو استفاده کنی
زندگی شاد برات آرزو دارم
تف تو روح کسایی که بعضیارو واس خودشون میخوان . . . نه واسه خودشون!
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خدایا!

تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت
شدم،

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار
شدم،

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم
بازگشتم،

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت
آمدم،

تو مرا چه دیدی که وفادار
ماندی...؟؟
http://whoisgod.persianblog.ir/
سلام علیکم...
ببین به نظر دادنت توی وبلاگ های خواهران توجه کن اینقد راحت به خانوما دوستم خطاب نکن در غیر این صورت..........................!؟بلوک میشید
پاسخ:
لطفا  بلوک کنید..
 ✽تنهــــــا چیــــــــزی که بایـد از زندگـــی آمــــوخت✽

 ✽فقــط یــک کلمـــــــه اسـت✽

✽میگـــــــــــذرد ✽

 ✽امـــــا دق میدهــد تا بگـــــــذرد✽                          

چه بگویم که ضربه ى آخر را "خدایم" زد!!! آن زمان که براى رفتنت استخاره کردى و "خوب "آمد …
هیچ وقت
" بی خداحافظ "
کسی را ترک نکن ..
نمی دانی ..
چه دردیست
پیر شدن در خم ...
کوچه های " بی خداحافظ " .......!

بعضی پسرا هم هستن:
مستـی با هستـی...
شکـار با نگـار...
نهـار با بهـار...
شمـال با نهـال...
دریـا با رویـا...
ویـلا با ژیـلا...
ماشیـن با نوشیـن...
خریـد با مهشیـد...
بازم میگن ما تنهـاییــــم!!

:|


قشنگ بود

دیروز با ی دختره دعوام شد. اعصابم خورد شد . گفتم گیره عجب خری افتادیما. گفت خودت گیر عجب خری افتادی.

:|||

نخندین...گناه داره واسش دعا کنین

ثواب داره


همه آدما فک میکنن خودشون خوشتیپ ترین و خوشگل ترین آدم دنیان

اما من در کمال فروتنی اعلام میکنم که دومین فرد خوشتیپ و خوشگل جهان هستم

اولیش یه دختریه که تو یه جایی به اسم آینه زندگی میکنه لامصب خیلی خوشتیپه!!!!!!


لایک داشکسته 
سلام
مطالبت عالیه
یه سایت منم سر بزن
راستی نظر یادت نره
منتظر نظرت هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی