...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

تنها

شبیه تنهایی مردانی شده ام،که زیر باران شبانه پاییزی...

پیاده رو هارا...

سیگار پشت سیگار...

گریه میکنند...

خاکستر سیگارم را از پنجره بیرون میتکانم...

دنیای شما...

زیر سیگاری من است!!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۲۷)

  • محمد محمدیان
  • وبلاگ خیلی قشنگی دارید
    سلاااااااااااام
    ممنون از حضور سبزتون
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    خداوندا
    تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
    مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
    مبادا گم کنم اهداف زیبا را
    مبادا جا بمانم  از قصار موهبت هایت
    خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .

    [گل]
    مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط المستقیمی”
    بگویم “یا علی” آغـاز هر کار / که “بسم الله رحمن الرحیمی”
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    ختم حدیث کسا فراموش نشه.
    http://whoisgod.persianblog.ir/

    مرد از زن خیلی تنهاتره!

    مرد لاک به ناخوناش نمیزنه که هروقت دلش یه جوری شد،دستشو باز کنه و ناخوناشو نگاه کنه و ته دلش از خودش خوشش بیاد!
    مرد موهاش بلند نیست که توی بی کَـسی کوتاهش کنه و اینجوری لج کنه با همۀ دنیا!
    مرد نمیتونه وقتی دلش گرفت زنگ بزنه به دوستش و گریه کنه و خالی شه!
    مرد حتی دردهاشو اشک که نه،یه اخـمِ خشن میکنه و میچسبونه به پیشونیش!
    یه وقتایی ، یه جاهایی ، به یه کسایی باید گفت :
    "میـــــــــــــم ... مثلِ مـــــرد

    مـوهـایــی کـه حامــل شالـت شـده انـد؛
    شـامــل حالــم نمـی شـونـد ..
    چــرا؟!
    ـــــــــــــــــــــــــــــ
    آرش ناجی
    من دست بی نمکم
    بهم سر بزت
    سلااااااااام
    چرا اینقد غمگین؟؟؟؟؟کم پیدایین؟؟

    دل اتفاقى ترین اشتباه دنیاست ،بسته میشود آنجا که نباید و کنده میشود از جایى که نباید

    دلم شور گذشته را میزند . . .

    دلم شور می زند ,

    نه شورِ آینده را ...

    برای گذشته نگرانم ...!

    برای روز های گرمی که می ترسند دیگر تکرار نشوند ...

    یه مقاله خوندم توش نوشته بود:

    بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن!
    از همینجا خدمت عمه صاب مقاله سلام عرض میکنم و میگم:

    آخه عزیز من !

    من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی میشه،که ۴ بار چاییم سرد نمیشد!! :| ^_^

    مثل بــاد
    آمدنــت
    یعنی رفتــن
    .
    .
    علیرضا روشن
  • آزاده روحانی
  • ماه من غصه چرا
    تو مرا داری و من
    هر شب و روز
    آرزویم همه خوشبختی توست
    ماه من دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن
    کار آن هایی نیست که خدا را دارند
    ماه من غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید
    یا دل شیشه ای ات از لب پنجره ی عشق، زمین خورد و شکست
    با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن
    و بگو با دل خود که خدا هست خدا هست
    او همانی است که در تارترین لحظه ی شب
    راه نورانی امید نشانم می داد
    او همانی است که دلش می خواهد
    همه زندگی ام غرق شادی باشد
    ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد
    معنی خوشبختی، بودن اندوه هست
    این همه غصه و غم این همه شادی و شور
    چه بخواهی و چه نه، میوه ی یک باغ اند
    ***
    همه را با هم و با عشق بچین
    ولی از یاد مبر پشت هر کوه بلند
    سبزه زاری است پر از یاد خدا
    و در آن باز کسی می خواند
    که خدا هست خدا هست و چرا غصه؟
          پشت هر کوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا !
    و در آن باز کسی می خواند ، که خدا هست ، خدا هست
    چرا غصه ؟! چرا؟
    خدا هست...

    ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﺍ ﻣﻨﻮﻁ ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻧﮑﻦ ...
    ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺗﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﺭﺍ ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ ﻧﯿﺎﺑﯽ ﻭ 
    ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺧﻄﺎﺏ ﻧﮑﻦ ...
    ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ
    ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﮐﻪ ﺧﻄﺎﺏ ﺷﻮﻧﺪ ﺧﯿﺎﻻﺗﯽ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ, ﻫﻮﺍ ﺑﺮﺷﺎﻥ ﻭ ﺗﻮﺭﺍ
    ﺑﻪ ﻫﺮ ﺟﻬﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻣﯿﺒﺮﻧﺪ ...
    ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﺸﺮﻭﻁ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻨﯽ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﻒ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﯿﮕﺬﺍﺭﯼ ...
    ﺁﺩﻣﻬﺎ ﮐﻪ ﻣﻬﻢ ﺗﻠﻘﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮﺕ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ ...
    ﺁﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﺎﻧﯽ ﻭ ﯾﮏ ﺩﻭﮔﺎﻧﮕﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ...ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ,
    ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺧﯿﻤﻪ ﺷﺐ ﺑﺎﺯی ﺂﻟﺖ ﺩﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺷﻮﯼ ...
    ﻣﮕﺬﺍﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﺷﺪ ..
    ﺑﺎ ﺩﻫﻦ ﮐﺠﯽ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺩﺭﻭﻧﯿﺖ, ﺣﻔﻆ ﻇﺎﻫﺮ ﮐﻦ ...
    ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺑﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷﻬﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﭘﺎ ﺍﻓﺘﺎﺩﻫ ﭙﻨﺎﻩ ﻧﺒﺮ ... 
    ﻫﺮ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﺭﻧﺠﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺳﺖ.
    ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩﻫﺎ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
    ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ...
    ﺩﺳﺖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﺕ ﺭﺍﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺩﺭﺍﺯ ﻧﮑﻦ ﺗﺎ ﻣﻨﺖ ﻫﯿﭻ
    ﺧﺎﻃﺮﻩ ﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺑﯽ ﮐﺴﯽ ﺍﺕ ﻧﺒﺎﺷﺪ ...
    ﺟﻬﺎﻥ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩ
    ﻣﺎﺩﺍﻣﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﻔﺘﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ

    باری که بر دوشمان بود . . .
    برداشتند . . . 
    تا راحت تر بالا برویم . . .
    غافل از اینکه . . .
    باری که بر دوشمان بود . . .
    همان بالهایمان بود . . !؟
     ............................
    پرواز کسی را نمی خواهد . . .
    پرواز بال و پری را می خواهد . . !؟
    زنده باش ، زندگی کن !

    روزمره گی عین مُردنه ...

    حتی اگه شب و دیر خوابیدی ، صبح زود بیدار شو..

    زیر بارون راه برو ! نترس از خیس شدن !

    هر چند وقت یه بار یه نقاشی بکش !

    توی حموم آواز بخون ! آب بازی کن ، چه اشکالی داره ؟!

    بی مناسبت کادو بخر!

    بگو اینو تو ویترین گذاشتن برای من !

    آب نبات چوبی لیس بزن !

    بستنی قیفی بخور !

    تلفن رو بردار به دوست قدیمیت زنگ بزن !

    چای بخور واسه بقیه هم چای دم کن !

    جوراب های رنگی بپوش ! خواب ببین !

    قاصدک ها رو بگیر ، آرزو کن، آرووووم فوتشون کن !

    هرکی هرچی دوست داره فکر کنه ... بیخیال ؛ تو شاد باش

    نون خامه ای بخر و با لذت بخور !

    هیچ وقت خودت رو به مُردن نزن !

    همه ی اینا رو گفتم و تو خوندی ...

    فقط خواستم یه چیزی بهت بگم ، دوستم :

    هر جا وایسی ، مُردی...!!

    زنده باش ، زندگی کن !

    بذار زندگی از اینکه تو زنده ای به خودش بباله !

    برای خسته شدن خیییییییییییلی زوده !!
    الهم صل محمد و آل محمدو عجل فرجهم
    تو اگر دلگیری
    لحظه ای چشم ببند
    اندکی اشک بریز و بخوان نام مرا
    به تو من نزدیکم
    نام من یزدان است
    لقبم ایزد پاک
    تو مرا زمزمه کن …
    خواهم آمد سویت
    بی صدا یادم کن
    یا که فریادم کن
    که منم منتظر فریادت !
    سلام
    امشب ختم حدیث کسا به نیت ازدواج همه ی جوانان عزیزمون فراموش نشه[گل]
    http://whoisgod.persianblog.ir/
    به بعضیا باس گف :
    دستگاه درازونشست میخوای چیکار؟
    اعصاب من که هس!!!!
    زیبا بود

    اپم و منتظرت دوست من
    سلام عزیز 
    تشبیه جالبی بود . واقعا دنیا همینطوره . خیلی بی ارزشه 
    چه سکــــــــوتی دنیـــــــــــا را فـــــــــــرا می گرفت !!!➹

    ➹اگــــــــر هرکســــــــــــی ➹

    ➹تنهــــا به انــــــــــدازه ی صــــــــــداقتش➹

    ➹سخـــــن میگــــــفت ..... ➹/.
    اُفتاده دِرَختی که به خود میبالید / از داغِ تَبَر به خاکِ غَم مینالید

    گُفتم چه کَسی به ریشه ات زَد گُفتا / آن کَس که به زیرِ سایه ام

    می خوابید..
    این روزهای من چیزی نیست مگر باقیمانده تقسیم احساس تــــــو بر شب های بی خاطره ام !
    مرسی از جمله قشنگی که برام گداشتین

    :)

    لینکتون کنم؟؟؟؟
  • منصوره رضاپوریان
  • اینکه دوستم داشته باشی

    مثل این است که

    عابری در پیاده رو

    ناگهان در آغوشم بگیرد.

    همین قدر بعید…

    همین قدر ممکن… !
    http://mimmeslema.blog.ir/
    دِلـَـم نـه عِشق آتَشیـن میخواهــَـد
    نـه دُروغ هـاےِ قَشَنگـــ
    نـه سُکوتِ تَلـــخِ شاعِرانـه ، نـه اِدِعاهاےِ بُزُرگــــ
    بـه بُزُرگــے هاےِ پـُر اِدِعا
    دلَـم یِک فِنجـان قَهوـه ے داغ میخواهَــد
    و یـِک دوست کـه بِشَوَد بآ او حَرف زَد...


    سلام
     با دل نوشته بروزم
    lسلام
    ممنونماز حضورتون
    وب قشنگی دارین
    سلام
    متنتون قشنگ بود
    موفق باشین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی