...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

یادم می اید...

ﻋﺮﻭﺳﯽ ﻣﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺷﺪ . . .
ﺣﺎﻻ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﯾﻢ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺷﺐ ﺁﺭﺍﻣﺶ
ﻣﺎﺳﺖ ، ﻫﻨﻮﺯ ﻟﺒﺎﺱ ﻋﺮﻭﺱ ﻭ ﮐﺖ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺩﺍﻣﺎﺩﯼ ﺑﺮ ﺗﻦ ﻣﺎﻥ
ﺍﺳﺖ ، ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯾﻢ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﭘﺲ
ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﯾﻢ . . .
ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻋﺮﻭﺱ ﺑﺮﻣﯿﺨﯿﺰﺩ ﻭ ۲ ﻧﺦ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ﻭ ﺭﻭﯼ
ﭘﺎﻫﺎﯾﻢ ﻣﯿﻨﺸﯿﻨﺪ ، ﯾﮑﯽ ﺑﺮ ﻟﺐ ﻣﻦ ﻭ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﺮ ﻟﺐ ﺍﻭ . . .
ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﻣﯿﺨﻨﺪﺩ . . .
ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﻢ ﺍﻣﺸﺐ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺩﻧﯿﺎ
ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ . . .
ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﭼﺸﻢ ، ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭼﻨﺪ ﭘﮏ ﻋﻤﯿﻖ ﻭ ﻓﻀﺎﯼ ﺧﺎﻧﻪ
ﻣﻪ ﺁﻟﻮﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ . . .
ﻧﺎﮔﺎﻩ ﻻﯼ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻧﻢ ﺩﺍﻍ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﻣﯽ ﺁﯾﻢ . . .
ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﺗﻮ ﺳﺎﻝ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ ﺑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻭ ﻣﻦ
ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺎ ﻫﺮ ﻧﺦ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻏﺮﻕ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ .

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱۴)

  • محسن عروجی

  • میان کوچه میپیچد صدای پای دلتنگی

    به جانم میزند آتش غم شبهای دلتنگی

    منم تصویر تنهایی منم معنای دلتنگی

    چه میپرسی ز حال من؟که من تفسیر اندوهم

    سرم ماوای سوداها دلم صحرای دلتنگی

    در آن ساعت که چشمانت به خوابی خوش فرو رفته

    میان کوچه های شب شدم همپای دلتنگی

    شبی تاصبح با یادت نهانی اشک باریدم

    صفایی کرده ام در آن شب زیبای دلتنگی...

  • عشق رویایی
  • ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤--------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤--------------------------¤¤¤
    ____¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
    ___ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
    __¤¤¤-------------------------------------------------------------------¤¤¤
    __¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
    __¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست-------------------------- ¤¤¤
    __¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤
    __¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی----¤¤¤
    ___¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد----¤¤¤
    ____¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
    ______¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
    ________¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
    __________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن--------¤¤¤
    ___________¤¤¤¤--------لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
    _______________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
    __________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
    _____________________¤¤عشق به خدا¤¤
    ________________________¤¤¤¤¤¤¤
    _________________________¤¤¤¤
    __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
    ________مهرت پایدار________¤
    قوی ترین حسی که یک زن میتونه به مردش بده…
    اینه که بهش افتخـــار کنه…
    حتی با تمام کمبوداش…be manam sar bezan
    سلام داداش رضا
    مثل همیشه مطالبت عالین
    نه ....نه.... خداییش خیلی عالین
    سلام...
    عید بر شما مبااااااااااارک.ارزوی قبولی طاعات و ارزوهای خوبتو دارم
    زندگی . . .
    دو نفر بودن . . .
    و یک نفر شدن . . .
    زندگی . . .
    کمال آدمیت . . .
    با خواستن دو نفر . . .
    زندگی . . .
    روزهای خوش و دل انگیز . . .
    با خواهش و تمنای وجود دو نفر . . .
    زندگی . . .
    قلبهای عاشق و تپنده . . .
    شیدای و سرگشته برای دو نفر . . . 
    زندگی . . .
    با هم بودن . . .
    برای هم بودن . . .
    در کنار هم بودن . . .
    و غیر هم نبودن . . !؟
    زندگی . . .
    صداقت . . .
    شرافت . . .
    وفاداری . . .
    حجاب . . .
    دینداری . . .
    عاشقی . . .
    دوست داشتن . . .
    یکی و یکدل شدن . . .
    رفتم....

    اما چمدانم را نبردم!!!!

    چه سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کردم.


     سلام

    توی مارپله ی زندگی

    مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه

    تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه

    همیشه سکوت نشانه تایید حرف طرف مقابل نیست ...

    گاهی نشانه قطع امید از سطح شعور اوست

    رویای زیبایی بود . ولی حیف فقط یک رویا بود حیف 

    خداوند خریدار ِ دل های شکسته است. 


    وقتی دنیایت به اندازه یک نفرکوچک میشود

    و یک نفربه اندازه خدابرایت بزرگ…

    قماربزرگی کرده ای

    اگربرود، دین و دنیایت راباخته ای..
    سلااااااااااام
    چه غم انگیز!!!!!!!!!!!!براتوت ارزوهای سبز سبز دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی