...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

زود نیست...

قلبم یکی در میان میزند...زود نیست؟

دست هر پیرزنی را گرفتم...گفت:پیر شی مادر...

دعایشان مستجاب شد!!!!

در جوانی پیرشدم!!!!

کنج گلویم قبرستانیست...

پر از احساس هایی که زنده به گور شدند به نام بغض...

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۳۰)

  • خدا کیه ؟ خدا چیه ؟ چجوری بفهمیم خدا هست ؟
  • احساس حضور خدا در همه حال

    همه مسائل را حل می کند !

    ______________0
    ______________0___-:¦:-
    _____-:¦:--_____0
    ______________0__ ___ __-:¦:-
    ______________0
    _____-:¦:-______ $
    _____________$$$___-:¦:-
    ___________$$$_$$$
    __________$$$___$$$________
    _ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
    ____$$$_______________$$$
    _____$$$______()______$$$_ __-:¦:-
    ____$$$______$$ $______$$$
    ___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$
    _________$$$_$$$_$$$
    ___________$$$_$$$ ____-:¦:-
    ___-:¦:-_______ $$$
    ______________$___-:¦:-

    ═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════

    تاهست جهان خدایارت باشد...
    چون صبح بهار روزگارت باشد....
    آن سوره که هست قل هوالله و احد
    اندرهمه جا حافظ جانت باشد.......
  • دلسوختگان
  • آرام  و راکت مانده بود . . .
    سردی بر سطح پوست احساس می کرد . . .
    و صداهای نامفهومی که خیلی ریز به گوش می رسید . . .
    آهسته چشمانش را باز کرد . . .
    نگاهی به پهنای آسمان شب . . .
    و سو سوی ستارگان دور دست . . .
    آنگار آرزوهایش به اندازه ستاره های کهکشان ازش دور بود . . .
    نیم خیزی برداشت و نگاهی به اطراف انداخت . . .
    خیلی اجسام .. رویدنیها .. موجودات در کنارش بودن . . .
    شاید آنها هم خیره به آسمان شده بودند و محو ستارگان . . .
    شاید آنها هم به آرزوهای دور دستشون .. می اندیشیدند . . .
    پس ! تنها نبود و فقط خودش نبود . . .
    تأملی کرد و در خود فرو رفت . . .
    و این شد حاصل اندیشیدنش . . .
    اگر برای من نیست .. برای خیلی ها هم نیست . . .
    و اگر برایم هست .. همان است که برای دیگران هم هست . . !؟
     گفت : فرق رویا با آرزو چیست ؟
    گفتم : آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی !
    گفت من رویا هستم یا آرزو ؟
    گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است !

    آرزویم این است :
    نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
    نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
    عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد
    و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .

     

    در دست های چه کسی اسراف می شوی تو اکنون که من به ذره ذره ات محتاجم؟
    وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ... و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛ به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر، ما بی رحم ‌تر. تقصیر از ما نیست؛ تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند...!!
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥

  • یک رفتن هایی هست

    که تمام شعرهای دنیا را به پایش بریزی برنمیگردد...
  • ! Σ ∀ Ɽ ¥ Δ ᴟ
  • هرگز نیندیشید

    که آیا با هم بودن درست است یا نه؟!

    تنها بخواهید که با هم باشید

    همین کافی است

    آسان به نظر می رسد

    نمی خواهید امتحان کنید؟

    کــاش بــه خـودمـان قــول بـدهیـــم

    وقــتـی عــاشـق شـویــم کــه ” آمــاده ایـم “ نــه وقــتـی کــه ” تـنهـــائیـم”

    خبر از من داری؟… خبر از دلتنگی های من چطور؟ و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند… خبرش رسیده که مرده اند؟ هیچ سراغ دلم را میگیری؟ کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟ مچاله ام از دلتنگی؟ آه… که هیچ کلاغی نساختیم میان هم وجدانت راحت… خبرهای من به تو نمی رسد…

    آپمممممم♥


    دنگ..،دنگ..
    ساعت گیج زمان در شب عمر
    می زند پی در پی زنگ.
    زهر این فکر که این دم گذر است
    می شود نقش به دیوار رگ هستی من...
    لحظه ها می گذرد
    آنچه بگذشت ، نمی آید باز
    قصه ای هست که هرگز دیگر
    نتواند شد آغاز... سهراب سپهری    +سلاااااااااااااااااااااااااام/ارزوی شادکامی دارم براتون عزیز
    بهترین یاد مرا قاب کن وپشت نگاهت بگذار
    تاکه تنهاییت از دیدن من جا بخورد
    وبفهمد که دل من باتوست
    درهمین یک قدمی…
    ای روزگار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    صبر کردن گاهی معجزه میکند.......

    تنهایی تان را پیش فروش نکنید....

    فصلش که بشود ...

    به قیمت گزافى میخرند

    میگم واسه گزارش بازی ایران و آرژانتین بهتر نیست بجای فردوسی پور کویتی پورو بیارن ...؟

     

    پس مرده ی متحرکی[چشمک][نیشخند]
    اهگاهی . . .
    آواز پرنده ی کوچک هم . . .
    صدای زندگی را . . .
    از لا به لای شاخه های زیبای عشق . . .
    به گوشها می رساند . . .
    طنین انداز . . .
    لحظه لحظه زندگیها . . .
    بگذار آواز خوش . . . 
    دوست داشتنی ها باشد . . .
      پنجره را باز کن و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر
    خوشبختانه باران ارث پدری هیچکس نیست . . .
    حسین پناهی
    آرام آرام و بی صدا می آید . . .
    پاورچین پاورچین و ساکت قدم بر می دارد . . .
    ساده ساده بر دل می نشیند . . .
    ذره ذره تمام قلب را تسخیر می کند . . .
    و آنگاه که وجود .. وابسته اش می شود . . .
    آنوقت . . .
    ساده و آرام . . .
    بی رحمانه و آزار دهنده می رود . . !؟
    یعنی تا چه مرحله ایه رسیدی دقیقا دوست من[نیشخند]

    یعنی امکان خودکشی هم هس[چشمک]
    آدم وقـتی یـه حـس تکرار نشدنی رو
    با یکی تجـربه مـیکـنه
    دیگه اون حــس رو با کـسِ دیگه ای
    نـمیـتونه تـجـربه کـنه
    بـعـضی حــس هـا خــاص و نــاب هـسـتـنـد
    مـثـل بــعـضـی آدم هـا !


    آدمها گاهی اوقــات گریــه میکنند نه به خاطر اینکه ضعیف هستند ، بلکه به این خاطر که بــرای مدتِ طولانی قوی بوده اند !
    سخت افسوس می خورم برای تمام روزهایی که بی تو .. گذشتند و تمام شب هایی که با تو .. نمی گذرند! می بینی دلبندم؟ هنوز رویایت تمام زندگی من است!
     

    تلخی الکل روبه جون میخرم

    تنهابرای اینکه هنگام نوشیدنش بگم میزنم به سلامتی

                           کسی ک هیچ وقت نفهمیدچقدر دوستش دارم
    انتقاد نمیدونم شایدم انتقاده ولی واسه خودتم میگم این همه پالس منفی دادن تاثیر داره روی روحیت ، خواهش میشه دوست من [نیشخند]
    دلشکسته جان ،یکم شادتر بنویس دلمون گرفت
    کُری جدید ایران برای آرژانتین :
    اگه مردی بیا والیبال بازی کنیم [نیشخند]
    سلام
    وبلاگ نویس محترم؛ 
    به شما عضویت رایگان در سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه تعلق گرفت.
    لطفا نهایتا تا پایان روز 5شنبه اقدام فرمایید.
    تکمیل اطلاعات و عضویت در Www.saamaneh.ir

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی