...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

او که رفت...

مهربانی تا کی؟؟؟؟

بگذار سخت باشم و سرد!!!!

باران که بارید...چتر بگیرم و چکمه!!!!

خورشید که تابید...پنجره ببندم و تاریک!!!!

اشک که امد...دستمالی بردارم و خشک!!!!

او که رفت...نیشخندی بزنم و سوت!!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۳۰)

وای دلم ریش شد !!

چه غمگین ؟! چرا 

موفق باشی و شاد دوست خوب 

مشکل از آنجا شروع شد که قبل از انجام هر کاری به جای آنکه بگوییم : “خدا چی میگه ؟” گفتیم : “مردم چی میگن ؟”

  • آزاده روحانی
  • سلام
    یادت نره خدا چی گفته:
    انا فی قلوبٍ منکسره
    یعنی من با دل شکسته ها هستم!

    قدر خودتو بدون
  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • به چشم سبز و آن زلف کمندت
    به قد سرو و مژگان بلندت
    به محراب دو ابروی تو سوگند
    که تا دنیاست هستم پای بندت
    سلام مهربان زندگی یه بازی مواظب میوه ممنوعه باش . تا بیرون نشوی
    از شما متشکرم دوست عزیز که با کامنتهای زیباتون یادی از این دوست
    پیر مجازیتون میکنید . خوشبختی را برایت آرزو میکنم .
    کوچک شما (عنایت)
    یادت بماند مثبت اندیش باش ٬ مثبت اندیشی آن است که٬ جابجا کردن کوه ها را ممکن بدانی.
    شماهم باعنوان دل شکسته لینک شدید.
    شقایق سوگند بهکه تو بر خواهی گشت من به این معجزه ایمان دارم منتظر باید بود تا زمستان برود غنچه ها گل بکنند.....
    فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست این نگاه را برایت آرزو میکنم
    وقتی به مرگ فکر می‌کنم
    می‌دانم
    باید به زندگی فکر کرد ..
    وقتی به زندگی فکر می‌کنم
    می‌دانم
    چیز دیگری نیست
    باید به تو فکر کنم ..
    وقتی به تو فکر می‌کنم
    نمی‌دانم
    چه کنم ..
    شهاب مقربین

    مَنو ـَ هم ـَنزَنید!

    غمآیِ تہ نِ شین ـُ شده ، مَنو شیرین نِمیکنہ ...

    [ ـَ همدَردی ، ـَ فقط مروره دَرده ]

  • منتظر بهار
  • شاید نشود به گذشته برگشت و یک آغاز زیبا ساخت.
    ولی میشود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت.

    بسم الله...

    سلام.وبت قشنگه اگه خاستی بیا تبادل لینک کنیم منو باعنوان درهم شکسته لینک کن.وبه خبرر بده تالینکت کنم.

    ایشالا که رها بشید... 

    صبر کن ای دل که صبر سیرت اهل صفاست  
    چاره عشق احتمال شرط محبت وفاست
    مالک رد و قبول هر چه کند پادشاست  
    گر بزند حاکمست ور بنوازد رواست
    گر چه بخواند هنوز دست جزع بر دعاست  
    ور چه براند هنوز روی امید از قفاست
    برق یمانی بجست باد بهاری بخاست  
    طاقت مجنون برفت خیمه لیلی کجاست
    غفلت از ایام عشق پیش محقق خطاست  
    زندگی سه چیزه:
    خنده ای که محو میشه
    اشکی که خشک میشود
    یادی که میمونه و فراموش نمیشود...
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • باید کسی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد...

    آنقدر که یکی از این شب های لعنتی آغوشش را برای من و یک دنیا خستگیم بگشاید...

    هیچ نگوید و هیچ نپرسد فقط مرا در آغوش بگیرد

    بعد همانجا بمیرم تا نبینم روزهای آینده را …

    روزی که دروغ میگوید!

    روزی که دیگر دوستم ندارد!

    روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمی گیرد...

    و روزی که عاشق دیگری می شود... :(
    بـه بودن ها ، دیـر عـادت کن
    و بــــه نبــودن هــا ، زود …!
    آدم ها ، نبودن را بهتر بلدند
    ذهنم فلج می شود ... وقتی می خوانمت 
    و تو حتی نمی گویی ...
    جانم !
    ای کــــــــاش . . .
    کــســـــــانـی کــــه دلـــــتــنــگشــــــان مــــی شویـــــــم . . .
    لیــــــاقـــــت ایـــــن دلـــتــــنگـــــی را داشتـــه بــــاشنـــــــد...!!!

    این روزها زیادى ساکــت شده ام

    نمى دانم چــرا حرف هایم به جای گلـــو

    از چشـــم هایم بیرون مى آیند …

    میترسم از بعضی آدم ها
    ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧد ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ
    ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !
    ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺧﺸﻢ ﻭ ﻗﻬﺮ و نامهربانیﺷﺎﻥ را !
    ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻗﺪﺭﺷﻨﺎﺱ ﻣﺤﺒﺘﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﻃﻠﺒﮑﺎﺭ ﻣﺤﺒﺘﺖ !
    ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﺮﺵ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺳﺨﺖ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻨﺖ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ !
  • پتانسیل ♥㋡
  • سلام منتقل شدیم به این آدرس
    با سوال همیشگی من در زندگی!
    aghoosh.blog.ir
     عمرى که اجل درعقبش مى تازد..!!

    هر کس غم بیهوده خورد مى بازد.!

    زندگى رانفسى ارزش 
غم خوردن نیست!

    انقدرسیر بخند که ندانى غم چیست

    راز نهان دل دیدنی نیست باید درکش کنی

    تا بتواند آرام بگیرد (عنایت) ...

    باز دل آسمان گرفته....

    بغضش را با تمام وجود حس میکنم

    از آن بغضهاست که اگر بشکند ویران می کند

    خوش به حال آسمان که گهگاه بغض دارد و گهگاه ویران میکند

    آسمان نمی داند که دل من تا ابد بغضی دارد که یارای شکستن ندارد...............

    من امسال با پشه های محترم به یک توافق اولیه رسیدم! تعهدات طرفین: 

    من گزینه نظامی (پشه کش ) رو از رو میز برداشتم و اونام قول دادن غنی سازی و نیش و.. متوقف کنن! :))

     البته بهشون گفتم اگه بیان دم گوشم ویز ویز کنن گزینه نظامی هنوز رو میزه! :-) 

    سایر توافقات هم محرمانه س بهتون نمیگم! 

    لایـــــــــــــــــک قشنگ بود دادا
    موفق باشید

    به هر بهانه دل را آرام میکنم که کسی صدایش را نشنود

    این دلست که صدای شکستنش را کسی نمی شنود

    (عنایت)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی