...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

تلخ...

خدایا...

امروز مهمان من باش به صرف یک فنجان قهوه تلخ!!!!

وقتش رسیده،طعم دنیایت را بچشی!!!!!

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۶۱)

سلام ملشی که بهم سر زدی وبلاگت عالیه موفق باشی
باران که می بارد تو در راهی از دشت شب تا باغ بیداری از عطر عشق و آشتی لبریز با ابر و آب و آسمان جاری تا عطرِ آهنگ تو می رقصد تا شعر باران تو می گیرد...
سلام..وب خوبی داری


غمگین و پرمحتوا 

همیشه دلت شاد باشه
گـــاهـــی میـــانِ نـــوشتـــه هـــــایـــم گُـــم میشـــــــــوم
 نمیــــــــدانــــــــم چـــــــــــرا 
شـــــایـــد دنبـــــــالِ گمشـــــده ای میگـــــــــردم 
کـــه بـــــود , یـــا شــــایــد هـــم 
 فقــط یــه خیــــــــالـــی بیــــش نبــــــــود
  • اوای باران
  • بهترین دوست، خداست، او آن قدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید
    دسته گلی تقدیم تان می کند و خوب تر از آن است که
    اگر دسته گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد . . .

     

  • دل سوختگان
  • دشتها را دیگر حوصله سبزه نیست . . .
    کوه ها را دیگر توان ایستادگی نیست . . .
    دریا ها از بیقراری در تلاطمند . . .
    کوچه ها همه در انتظار . . .
    ای نور الهی . . .
    ای روشنگر جهان . . .
    ای آقا . . .
    اندکی تند قدم بردارید . . .
    سلام . . .
    میلاد بر همگان مبارکباد . . .
    مهدی نظری به ما عنایت کن
       مارا به صراط خود هدایت کن
       مهدی! اگر از منتظرانت بودیم
       چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم
       با این همه روسیاهی و سنگدلی
       ای کاش که از همسفرانت بودیم
    میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک.
    السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)
    یک سال دیگـر هـم چشم برهت مانـدم و نیامـدی . چشمهایم به انتظارت خشکیده یا صاحب الزمان . ترسم
    ازاینه که بیایی و من نباشم . میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
    در جـَـــوابـــِ اَشکـــــ هـــای گـــَرمَمـــ،

    کهــ روی گونهــ هایَمـــ سُرسُرهـــ بــازی مــی کَـــردَنــد...

    بــِــینـــِ آنـــ همهـــ آدمــــ،

    در آخــــرینــــ دیــــدار ِ رسمــــی مان....

    نبایــــد مـــی گفـــتـــی:

    "دُنــــیای شُمـــا چـــِقـــَدر قـــَشَنگــــ اَستـــ"

    دلـــ اَستــــ دیـــــگــَــر

    مـــــی شکـــــنــــد...

    الهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
    ختم حدیث کسا فراموش نشه
    حتما بخونید جالبه
    .
    جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با حالتی مؤدبانه گفت:«ببخشید آقا! من میتونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟!»
     

    مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا دررفت و میان بازار و جمعیت، یقه ی جوان را گرفت و . . . . .

    ادامه مطلب :.
    http://whoisgod.persianblog.ir/

    شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی
    کسی رو نداری که بهت فکر کنه !
    اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .
  • پتانسیل ♥㋡
  • سلوووووووووووووم!
  • منتظر بهار
  • سلام ! به نظر شما از دست ما چه کارهایی بر میاد،برای نزدیک شدن ظهور آقا؟واقعا سهم ما در غربت و غیبت امام زمانمون چیه ؟اصلا چرا امام زمان نمیاد؟مگه ما دعا نمی کنیم؟...
    میشه جواب بدید؟خوشحال میشم.
    عیدتون مبارک.
    چه ناگهانی نگاهت را به نگاهم تعارف کردی ! و ناگهان عاشقت شدم عشق تو ناگهانی سراسروجودم راتسخیر کرد اما حالا جزچند خاطره و خیال جز تو هیچ چیزباقی نمانده تو ناگهانی فراموشم کردی اما من زندگیم درگرو داشتن تو بود
    وقتی از همه دنیا ناراحتم فقط با فکر کردن به تو آروم میشم اما وقتی تو ناراحتم میکنی ، همه دنیا هم نمیتونه آرومم کنه
    خداوندا رفیقم را تو یاری کن پناهش باش و درحقش توکاری کن، الهی هرچه میخواهد نصیبش کن ، خدایا بر لبش لبخند جاری کن به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ایست که نیاز به با هم بودن نداره
    دوستی شوخی سرد آدمهاست ...بازی شیرین گرگم به هواست... واسه کشتن غرور من و تو ... دوستی توطئه ثانیه هاس
    خدایا حکمت قدمهایی را که برایم بر میداری آشکار کن تا درهایی را که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهاییکه به رویم میبندی به اصرار نگشایم
    وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد
    مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام تو حک شده ی قلب من است
    چقدر سخته یکی بهت بگه گل باش بچینمت! بعد یه عمر بهت بگه برو نمیخوام ببینمت
    عشق مثل آب میمونه...که میتونی توی دستت قایمش کنی...آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست...قطره قطره چکیده بی آنکه بفهمی...اما دستت پر از خاطره است
    من اینجا بس دلم تنگ است
    و هر سازی که می بینم بد آهنگ است
    بیا ره توشه برداریم
    قدم در راه بی برگشت بگذاریم
    ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟ مهدی اخوان ثالث
     سلام ..وب خوبی داری 

    موفق باشی 

     عاشـــــــق که باشی
    رفتــــن نمیـــدانی
    میـــــــمانی
    سرِ حرفت میمانی
    که گفتـــــــه بودی :
    تا تـــــــه دنــــــــــیا . . .
    کنارَش میــــــــمانی

    یه روز یکی وارد زندگیت میشه که از تمام کسایی که ترکت کردن
    به خاطر رفتنشون تشکر میکنی . . .

    واست آرزوی اون روزرودارم......

     به نظر شما امتحان توهین به شعور دانش آموز نیست 
    والا 
    بذارن راحت باشیم :|
    اینایی که بهت میگن : بی معرفت شدی
    دقیقا همونایی هستن که
    .
    .
    .
    .
    .
    فقط وقتی باهات کار دارن پیداشون میشه...!
    زندگی دقیقا وقتی غیر قابل تحمل میشه که همه دل گرمیت کسی باشه که سرگرمیش باشی...!
    نه بـادهـایی کـِ بوی ِ پیـراهنت را می آورنـد می خواهمـ نـه خوابــــِـــ تو را دیدنــــــــ خودتــــــ را میخواهمـــــ خودت یعنـی تــــــــو نـَ در قابــــ ِ کوچکــ ِ کنـار ِ میـــز نـ پشت ِ شیشـ ِ ی مانیتــور فقط خودتــــــ !!!!!!!
  • مرتضی مرادی
  • گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است 


    یا به دنبال محبت سر خود باختن است 


    من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش


    تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است .
  • نــــاشـــناس
  • تویی که الان دلت واسه یهبی معرفت تنگه . . .

    تویی که میخوای بهش زنگ بزنی ولی غرورت نمیذاره…

    تویی که بغضتو قورت میدی که یه وقت گریه نکنی …

    تویی که هر آهنگی گوش میدی یاد یه نفر میفتی…

    تویی که تا میای یه کاری کنی میگی : بیخیال…

    تویی که واس خودت آواز میخونی….

    تویی که این روزا توی دنیای مجازی غرق شدی…

    تویی که حتی توی دنیای مجازی هم خودتو گم کردی…

    تویی که نمیدونی چه ریختی خودتوخالی کن…
    اره

    به سلامتی تو

    ────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _
    ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
    ─(♥)████████(♥)████████(♥)
    ─(♥)██████████████████(♥)
    ──(♥)████████████████(♥)
    ────(♥)████████████(♥) __
    ──────(♥)████████(♥)
    ────────(♥)████(♥) __
    ─────────(♥)██(♥)
    ───────────(♥)


    مهــــــــــــــــــر
    را اگر هجی کنم،
    می شــــود نام
    تـــــــــــــــــــو

    سلامتی پسری که شب عروسی عشقش مست مست رفت دم در تالار نشست اما عروسی رو بهم نزد... صبر کرد تا عروس بیاد بیرون... عروس اومد همه بهش هدیه میدادن... پسر هم رفت هدیش و داد... عروس گفت این چیه؟ پسر گفت: این همون قرانیه که بهش قسم خوردی مال من بشی.
  • دل سوختگان
  • گذشته . . .
    گذشته ای است . . .
    که گذشت . . .
    گذشت که گذشت . . .
    زندگی . . .
    شروع است . . .
    آغاز دگر است . . .
    حرکت از نو است . . .
    زندگی . . .
    در ماندن نیست . . .
    در بازگشت هم نیست . . .
    مهم نیست چه اتفاقی افتاده . . .
    مهم این است که چه اتفاقی نباید بیفتد . . .
     . . . . . . . . .
    سلاحی است برای مردم دنیا . . .
    که با آن می شود تمامی غمهای دنیا را کشت . . .
    و آن سلاح .. امید است . . .
    هیچگاه از فضل و رحمت پروردگار .. ناامید نشو . . .
     . . . . . . . . .
    چنان نماند .. چنین نیز نخواهد ماند . . !؟
    مرا به ذهنت بسپار نه به دلت!

    من از گم شدن در جاهای شلوغ می ترسم...

  • فرشته عشق...هستی
  • آموختم که خدا عشق است و عشق تنها خداست...
    آموختم که وقتی نا امید میشوم،خدا باتمام عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد،تا دوباره به رحمتش امیدوارشوم...
    آموختم اگر تا کنون به آنچه خواستم نرسیدم،خدا برایم بهترینش را درنظر گرفته...
    آموختم زندگی سخت است ولی من ازاو سخترم...

    سلام با تبادل لینک موافقن؟ اگه موافق بودین خبرم کنید

  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • به سلامتی دختری که

    تو مراسم عقدش به جای اینکه بگه با اجازه ی بزرگترها

    گفت با اجازه ی عشقم که نشد بهش برسیم
    بامن بمان ‎
    می خواهم درفضایی که از عطرتن توآکنده است نفس بکشم‎
    بودنت را حس کنم ‎
    حتی اگر سایه ای باشی برقلب شکسته ام ‎      
    می خواهم چشمانم رافدای آمدنت کنم تا بیایی‎
    بهانه ای باشی  برای زنده بودنم نفس کشیدنم ‎
    خوب من ‎
    بامن بمان ‎
    کم رنگ به اندازه تولدِ شعری عاشقانه

    به بعضیا باید گفت :
    عزیزم انقد خودتو دست بالا نگیر
    من دسته بیل هم حسابت نمیکنم!


    سلااااااااااااام
    شاید زندگی آن جشنی نباشد که تو آرزویش را داشتی،اما حالا که به آن دعوت شده ای ، تا میتوانی زیبا برقص. چارلی چاپلین
    رفــــــاقـــت " ســـیـــگـــار " هـــم الـــکیـــه پـــــول کــه نــــداشــــته باشـــــی سیـــگارم تـــــنهاتــ مــــیزاره
    میــــــــــان جنگل کــــــــــاج های تلـــــــــــخ

    هــــــــــــر نیمکتــــ خالی

    می تـــــــــــواند جای تــــــــــــو باشد

    و اینجــــــــــا

    چقــــــــــدر نیمکتــــ خــــــــــالی هستــــ

    هر غــــــــــــروب...

    __*-:¦:-*____۰۰۰۰۰___۰۰۰۰
    _*-:¦:-*____
    ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
    _*-:¦:-*____
    ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
    __*-:¦:-*____
    ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
    ____*-:¦:-*____
    ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
    ______*-:¦:-*_____
    ۰۰۰۰۰
    _________*-:¦:-*____
    ۰۰
    ______________,*-:¦:-
    گـاهـی بـه تـمـامـی دارایـیـت حـسـودی میـکـنـم بـه تـخـت خـوابـت . . . بـه بـالـشـتـی کـه در آغـوش مـیـگـیـری . . . گـوشـی مـوبـایـل هـمـیـشـه هـمـراهـت . . . سـویـیـچ مـاشـیـنـت آری مـن . . . حـسـودم . . . ! یـه حـس حـسـادت دوسـت داشـتـنـی .

  • خدا کیه ؟ خدا چیه ؟ چجوری بفهمیم خدا هست ؟
  • گر پرده ز رخ باز نماید مهدی

    از خلق جهان دل برباید مهدی

    ای شیعه چنان منتظر مولی باش

    گویی که همین جمعه میاید مهدی

    یه سیگارم کنارش

    همیشه می گفتند ...
    سختی ها نمک زندگی اند...
    اما چرا کسی نمی فهمید...
    نمک برای من که خاطرم زخمی است
    شور نیست
    مزه درد می دهد...

    زیبا بودددددددددد
    سلام داداش
    یک گزری هم به قلب بیمار ما بزن
    مردیم ازبس تنهایی کشیدیم

    به سیگار حسادت می کنم

    به این سیگار حسادت می کنم 

    که در فکر تو این طور دود می شود و در هوا گم ... 

    نه مانند من که هنوز این همه هست !!! 

    سیگار از عمر می کاهد ! 

    مگر تو عمر مرا می دانی که تنهایی را با آن محاسبه می کنی ؟ 

    کسی نمی داند ، شاید همین فردا من نیز خاموش شوم !!!

     

    زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند...
    زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ...
    زندگی رویایی است، مثل رویای یک کودک ناز...
    زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز...
    زندگی تک تک این ساعتهاست،
    زندگی چرخش این عقربه هاست،
    زندگی راز دل مادر من ...
    زندگی پینه ی دست پدر است،
    زندگی مثل زمان در گذر است...
    سرم درد میکنـــــــــــــــــــــد
    ودردم سرمیکندبامنــــــــــــــــــــــ...
    گاهی انقدرتنهامی شوم ک خداهم به تقدیرم می گوید:
    کمی مهربانترباش
    همه چیزم راباتوقسمت کردم جزتنهایی ام را
    هیچ چیزرابامن قسمت نکردی جزتنهایی ایت را
    هیچ بارانی را به یاد ندارم...

    جز آن بارانی


    که زیر چتر تو بودم و


    خیس‌ام کرد...


    بَچـه تــــر از حــــالا ک بــــودیـــــم

    میگُفـــــتَن خـــدا نَه مـیـخوره

    نَه مـیپوـشه ... نَه مَنـــزِل داره

    کــــَـمــی بُزُرگــــــتَر کِ شـــُدیـــــم



    دیــــدیــم اِتِـفاقاَ خــــُدا

    هَمـــ خــِــــیلی مـیخوره !! همـــ خوب میـپوشِـه!!

    هـَمــــ مـَنـــزِل و مَسـکن هَمـــــ داره!!



    مــیـخوره: غـَمـ بـَندِگـانَش رو

    میـپوشـِه: گـُـناهانشــون رو

    مـَنــزِل و مـَسـکَن داره،دَر دِلـ هایِ شـِکَـسته...!

    چرا غم ها نمی دانند...

     که من غمگین ترین غمگین شهرم....

    بیا ای دوست با من باش...

    که من تنها ترین تنها ی این شهرم...

    والا فقط اسمش زنگ تفریح بود......

    ما ک همش داشتیم مشقای زنگ بعد و توش می نوشتیم

     [نیشخند]

    لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک [گل]
    نگاه تو تلخ، اشک های من شور،یادت شیرین...

    زندگی بامزه ای دارم...
    آمدنت را حیران بنگرم یا رفتنت را مات بمانم؟

    باد آورده را باد می برد قبول...

    دلم را که باد نیاورده بود....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی