...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

حسرت هایم...

خیلی وقت است مرده ام... دلــــــم می خواهد ببارم،کسی نپرسد چرا؟

. . . توچه میفهمی. . .

 این روزها ادای زنده ها را در میاورم. . . تظاهر به شادی می کنم ، حرف میزنم مثل همه

 . . . امـــــــــــــــــــــــــــا. . .

بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را به حراج گذاشته ام بی انصـــــــــــــــــاف

... چانه نزن ...

  حسرت هایم به قیمت عـــــــمرم تمام شد

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۷۴)

سلام.وب زیبایی دارید
موفق باشید.در پناه حق
  • خدا کیه ؟ خدا چیه ؟ چجوری بفهمیم خدا هست ؟
  • زندگی یک نعمت است.

    امروز هرگاه خواستید کلمه ای ناخوشایند به زبان آورید، به کسانی فکر کنید که قادر به تکلم نیستند.

    قبل از اینکه بخواهید از مزه غذایتان شکایت کنید، به کسی فکر کنید که اصلاً چیزی برای خوردن ندارد.

    قبل از اینکه از همسرتان شکایت کنید، به کسی فکر کنید که برای داشتن یک همدم به درگاه خدا زاری می کند.

    امروز پیش از آنکه از زندگیتان شکایت کنید، به کسی فکر کنید که خیلی زود هنگام به بهشت رفته است.......

    قبل از آنکه از فرزندانتان شکایت کنید، به کسی فکر کنید که آرزوی بچه دار شدن دارد اما عقیم است..

    قبل از آنکه شکایت کنید که چرا کسی خانه تان را تمیز نکرده یا جارو نزده، به آدمهایی فکر کنید که مجبورند شب را درخیابانها بخوابند...

    پیش از نالیدن از مسافتی که مجبورید رانندگی کنید، به کسی فکر کنید که مجبور است همان مسیر را پیاده طی کند..

    و پیش از آنکه از شغلتان خسته شوید و از آن شکایت کنید، به افراد بیکار و ناتوان و کسانی که در آرزوی داشتن شغل شما هستند فکر کنید...

    اما قبل از اینکه به فکرِ گرفتن انگشت اتهام به سوی کسی یا محکوم کردن او بیفتید، بیاد بیاورید که هیچ کدام از ما بی گناه نیستیم و همه به یک خالق جواب پس می دهیم......(قابل تامل..!)

    و زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست، لبخندی بزنید و خدا را بخاطر زنده بودنتان شکر کنید.

    زندگی یک نعمت است، از آن لذت ببرید، آنرا جشن بگیرید و ادامه اش دهید....ولی قبلش نظر هم بدهیدمر30

    با سلام...

    وبلاگ جالب و زیبا و سودمندی دارید...

    بسیار سپاسگزار هستم...

    ایام شعبانیه را برشما پیشاپیش تبریک عرض می کنم...

    انشاا...آقا ظهور خواهند کرد و دنیا پر از عدل و داد خواهد شد...

    دوست داشتید به وبلاگ من سر بزنید...باعث افتخار بنده هست...

  • خدا کیه ؟ خدا چیه ؟ چجوری بفهمیم خدا هست ؟
  • الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    خدایا دلم که برایت تنگ می شود

    با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم

    چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد :

    بی انتهاست

    بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست
    http://whoisgod.persianblog.ir/
  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • کدام چشم به اندازه ی تو مهمان داشت

    که کوچه صبح وداع تو راه بندان داشت

    تو دور می شدی و ابر وقت بدرقه ات

    به توس آمد و در سینه بغض باران داشت

    بهار در تب ناباوری عرق می ریخت

    خزان چگونه در اردیبهشت امکان داشت

    برای قلب تو ای سرزمین من این بس

    که قهرمان غزل خانه در خراسان داشت

    در پیش چشــم همـه …

    برای مـن دسـت نیـافتنـی بـودی …

    حـرفـی نیسـت …

    امـا بی انصـاف …

    لااقـل در پیـش چشـم مـن …

    بـرای همـه دم دستـی نبـاش …

    لاااااااااااااااااایک

    به افتخاره کسی که میبینه عشقش واسه یکی دیگه میخنده...

    اما بغض گلوشو قورت میده و میگه:

    بی معرفت چقد قشنگ میخنده.........

    سلام رضا جون فداتشممممممممممممممم

    اپتم مث خودت عالی بوددد عزیزمممممممممم

    [̲̲̅̅ت̲̲̅̅ـ̲̲̅̅م̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̲̅̅م̲̲̅̅ ̲̲̅̅م̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ن̲̲̅̅]

    [̲̲̅̅پ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̲̅̅ی̲̲̅̅ ̲̲̅̅ح̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ض̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅ر̲̲̅̅ ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ر̲̲̅̅ב̲̲̅̅ ̲̲̅̅ک̲̲̅̅ـ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ی̲̲̅̅ ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅خ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅]

    [̲̲̅̅ ̲̲̅̅ا̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ک̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ ̲̲̅̅ب̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅ב̲̲̅̅ ̲̲̅̅و̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ی̲̲̅̅ـ̲̲̅̅چ̲̲̅̅ ̲̲̅̅و̲̲̅̅ق̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ̲̲̅̅ن̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ب̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅و̲̲̅̅ב̲̲̅̅ ̲̲̅̅.̲̲̅̅.̲̲̅̅]

    [̲̲̅̅ک̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ ̲̲̅̅ر̲̲̅̅ف̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ̲̲̅̅و̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅م̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ی̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ش̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅س̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ت̲̲̅̅ ̲̲̅̅!̲̲̅̅]

    دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت

    او یقینا پی معشوق خودش می آید

    پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود

    مطمئنا که پشیمان شده برمی گردد

    عشق قربانی مظلوم  غرور  است هنوز

    وقتــــی مــی گویـــم

    برایـــم دعــا کــــن یـــعنـــی کـــم آورده ام

    یــعنــــی دیــگـــر کـــاری از دست خـــودم بــرای خـــودم بـــر نــمــی آیــــد

    سلام .............................
    دیشب منو دل شرر به میخانه زدیم
    با خشم عجب نعره ی مستانه زدیم
    ان شب که گذشت تازه یـادم امد
    اتش به سرای عشق جانانه زدیم..

    الهم صل علی محمد  و ال محمد و عجل فرجهم

    دستهایم انقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا را به کامتان بچرخانم

    اما یکی هست که بر همه چیز تواناست

    از او تمنای لحظه های زیبا برایتان دارم

    سلام دوستای خوبم
    امشب ختم حدیث کسا فراموش نشه
    یکی از دوستامون تقاضای خوندن زیارت عاشورا  هم برای حل شدن مشکل شون داشته
    انشالله که همه حاجت روا میشیم.http://whoisgod.persianblog.ir/

    بجه که بودم کشتی هایم غرق که میشد سریع دفتر مشقم را می کندم و دوباره یکی عین آن را میساختم,حالا...
    مدت هاست کشتی هایم غرق شده در حسرت آنم که چرا....؟دیگر دفتر مشقی ندارم!؟...
        ♥LOVE♥  www.mafalove.blogfa.com   ♥LOVE♥

                مخالف من ،  ما نمیشه.....تو میشه

              چون من هر ثانیه به فکر توام و دلتنگ تو

                اما تو حتی یک ثانیه هم یادم نمیکنی

        ♥LOVE♥  www.mafalove.blogfa.com   ♥LOVE♥
    وبلاگ شما هم زیباست .

    غلط است این تفکر که بپنداریم...زندگی میگذرد...
    بپذیر عزیز...زندگی میماند...منو تو میگذریم

        ♥LOVE♥  www.mafalove.blogfa.com   ♥LOVE♥

                مخالف من ،  ما نمیشه.....تو میشه

              چون من هر ثانیه به فکر توام و دلتنگ تو

                اما تو حتی یک ثانیه هم یادم نمیکنی

        ♥LOVE♥  www.mafalove.blogfa.com   ♥LOVE♥
    (✿◠‿◠) . . . (✿◠‿◠) . . . (✿◠‿◠) . . . (✿◠‿◠)

    . . . قـصـ♣ـه بگــو تـا بـخوابـمـ /...

    .../ امـشـب قـصـ♣ـه آمـدنـت را می خـواهـمـ (!)

    مـی خـ♣ــوانــ♣ــی . . . (؟)

    (✿◠‿◠) . . . (✿◠‿◠) . . . (✿◠‿◠) . . . (✿◠‿◠)
  • مرتضی مرادی
  • لیاقت میخواهد بودن در شعر های دختری ک با تمام عشقش نبودنت را اشک میریزد
    تعجب نکن!!
    در بی لیاقتی تو شکی نیست ...اینجا دلیل بودنت میان بغض هایم خریت خودم است نه لیاقت تو!!!
  • دل سوختگان
  • گاهی در زندگی .. مجبوری برگردی و دوباره شروع کنی . . .
    چاره ای نداری .. مگه تمام مشکلات و باعث آنها ما هستیم . . .
    وقتی که باید برگردی .. باید برگردی . . .
    وقت .. زمان .. مکان .. هیچی مهم نیست .. باید برگردی . . .
    و امروز .. روز برگشتن و دوباره شروع کردن است . . .
    وقتی که ریشه هست .. رویش دوباره زیاد هم سخت نیست و حتی زیباتر از قبل . . .
    اسمم به نام تو،
    عشقم به یاد تو، جسمم برای تو،
    جونم فدای تو، روحم کنار تو،
    اما زندگیم مال خودم چون که زندگیم تویی...!!!
      ♥LOVE♥   www.mafalove.blogfa.com  ♥LOVE♥

           راست میگویند زندگی پانتومیم است....

           حرف دلت را به زبان بیاوری باختی.....

      ♥LOVE♥  www.mafalove.blogfa.com  ♥LOVE♥


    آپ قشنگی بود :)
    حرف هایی هست

    بدجور دل میشکنند
    بدجور دل می سوزانند
    بدجور خراب میکنند
    حرفهایی از
    نزدیکترین کسانت !
    از عزیزترین کسانت
    گاهی دلت میخواهد
    نزدیک ترین ، آنقدر عزیز نبود
    یا اگر بود
    کمی بیشـــتر
    حواسش
    به تاثیر حرفهایش بود...
  • ♥عاشقانه♥
  • یـﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺣﺎلُ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭽـیُ ﻧﺪﺍﺭﯼ
    ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﯽ
    ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ
    ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ
    ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﯽ
    ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﯼ
    ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭﺯﺍﺭ ﺍﺭﺯﺵ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩنُ ﻧﺪﺍﺭﻩ
    ໃ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺪﻭﻥ ، ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺰ میگذﺭﺩ ໃ . . .
    خدا یه دل بهت بده اونقدر بزرگ...
    که پر بهونه ترین بهونه دنیا غمگینش نکنه....
    هر موقع اومدیم برای کسی ارزش قائل شیم...
    قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود.


  • ندای مهربون
  • خسته که میشوم هیچ چیز برایم مهم نیست

    حتی کم بودنم میان چیزهایی که دوستشان دارم

    خسته که میشوم

    دلم میخواهد کم باشم

    دلم میخواهد خودم را بردارم و بروم

    دلم گاهی کم بودن را میخواهد

    از ان کم بودن هایی که ادمم کند

  • ندای مهربون
  • رویاهارا ول کن دلم

    هیچ((تویی))دوستت نداشته

    حتی ((تو))های رویاهایت نیز

    رویاهارا ول کن دلم

    هیچ((تویی))دوستت نداشته

    حتی ((تو))های رویاهایت نیز

    با((تو))های دیگررفتند

    بلندشورویادیدن...بس است

    با((تو))های دیگررفتند

    انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ میرود

    دست دلم می لرزد

    اما به خواجه میسپارم تا   امید رو از دلم نگیره

    دلم میخواد همیشه بگوید

    یوسف گم گشته باز اید به کنعان غم نخور .............

    بلندشورویادیدن...بس است

  • ✮ یگـــــ♥ــــانــه ✮ دوقلوها
  • چقدر دیر فهمیدم
    که مخاطب خاص من متعلق به عام بود...
  • بودن یا نبودن
  • تمام درد “من” از این است که

    می دانم برای داشتن توست که به زمین آمده ام

    و همین “تو” که

    می دانم برای نبودن با من به زمین آمده ای . . .
    سلااااااااااااام من اپم خوشحال میشم بهم سربزنین داداشی(((:
    ای عشق مدد کن که به سامان برسیم
    چون مزرعه تشنه به باران برسیم
    یا من برسم به یار یا یار به من
    یا هردو بمیریم وبه پایان برسیم
    رسم زمونه توچشم میزاری من قایم میشم...
    امانویکی دیگه روپیدا میکنی...
  • پـــــــســـــــر روانـــــی
  • بزرگترین شکست عشقیمو وقتی خوردم که فهمیدم ستاره دنباله دار شب های تنهاییم 
    نور سیگار همسایه روبروییمونه ...
    زیر باران قدم میزنم و فکر میکنم تا شاید فرق اشک و آب دیگر معلوم نباشد !
    آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند امــا نه وقتی که در میانشان هستی ، نـه !!! آنجا که در میان خاک خوابیدی ، “سنگِ تمام” را می گذارند و می روند

    همیشه صدایی بود که مرا آرام میکرد همیشه قلبی بود که مرا امیدوارم میکرد، چشمهایی بود که عاشقانه مرا نگاه میکرد،احساسی بود که مرا درک میکرد حالا من و مانده ام یک دنیای پوچ ، نه صداییست که مرا آرام کند و نه طبیبیست که مرا درمان کند

    خیلی وقت است فراموش کرده ام

    کدامیک را سخت تر میکشم؟

    رنج !

    انتظار !

    یا نفس را ...
  • مرتضی مرادی
  • چرا خدا عشق رو تو دل انسانها قرار داده

    اما همه یجوری عذاب میکشند

    ...

    کاش میدونستیم اونی ک دوسش داریم ب ایندمون تعلق داره

    یا به تنهایی میسوزیم

  • مرتضی مرادی
  • من منتظر نوبت نیستم

    من فقط دنبال یه معجزه ام

    تنها خدا میدونه چقدر دوسش دارم

     

    کاش موقع رفتن بهم میگفت دوست ندارم

    الان راحت زندگی میکردم

  • مرتضی مرادی
  • دوست شـבن با ڪسی ڪه
    یه بار بهت خیانت ڪرבه . . .
    مثلِ پوشیدن لباس چرڪات
    بعـב از בوش گرفتنه !!!
  • مرتضی مرادی
  • دلتنگی سهم ماست؛

     

    از خاطراتی که یک روز، ا

     

    خاطره نبودند،

     

    زندگی بودند....

  • مرتضی مرادی
  • تمام فنجان های قهوه دروغ می گفتند؛ تو بر نمی گردی !
    ------
  • مرتضی مرادی
  • یه آهنگ خاص
    یه خاطره ناب
    یه یاد کهنه
     یه نفر تنها
     یه عاشق
     یه عکس یادگاری
     یه عطر مشترک
    یه حس ساده
     چه معجونی میشود برای گریه امشب ...
    ------
  • مرتضی مرادی
  • و سکوت چه زیباست؛

     وقتی میدانی همه دروغ می گویند…
    یکـــ رابطـه بایــב عاقلانه انتخــآب شوב
    בر عشـــق عجلهـ نکــלּ ...
    صبر کــלּ تـا زمآنــی که فرב منـآسبی پیــבا کنـی
    اجــآزه نــבه تنهایـــی تـــو را בر آغــوش کســی
    که به یکـــבیگــر تعلق نــבآریــב قرآر בهــــב.
    عآشق شو هنگــآمی که آماבه هستـــی
    نه هنگامـــی که تنهــآیـــی...
    یکـ رابطـــهـ عالـــــی ارزش صبــــر کرבלּ را בآرב.
    می בانــــم!
    آخــــر یکـــــ روز . . .
    خستـــهـ می شوב از نیآمــבنش !
    شوخــــی کهـ نیستــــ !
    مگــــر آבم چقــבر می توآنــב نیآیـــב . . .

    عمریست نشسته ام
    پای لرز خربزه هایی
    که هیچوقت یادم نمی آید
    کی؟
    خوردمشان...!

    هدفت از این وب چیه؟//

    ؟؟/

    یه سوال بپرسم
    ...

    کــــــــاش قدری احـــــــمق بودم...

    عاقل بودنـــ برای تــــــــــنم گشاد است...

    خســــته ام از بس می دانــــم و دمـــ نمیزنم

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    .

    .

     

    یکی بود...

    اون یکی هم بود...

    از بدشانسی من...

    چندتا دیگه هم یواشکی بود!!!

     

     

     

    قلب من به تیغ کسانی زخم برداشت،که ازآنهاانتظار محبت داشتم
    نه فراموشی؟

    ....

    همینجوری پرسیدم

    امشبــــ شبــــ گریـــه هـــای منــــه...


    امشبـــ مــی خواهـــم


    بـــغضــــ را در سیــنــه ســرکــوبـــ کنــــم


    امشبـــ تـــا صبــح گریـــه خواهـــم کـــرد


    شایــــد انـدکـــی تسکیـــن یـــابـــم

    ﻣـــــﻦ

    ﻧﻪ ﯾـــــﮏ ﻓــــﺎﺣﺸـــﻬـ ﺍﻣـ

    ﻧﻪ ﯾـــــﮏ ﻣﺬﻫـــــﺒﯽ ﺑــﺎﮐـــﺮﻩ

    ﻧﻪ ﯾــــﮏ ﺳﻨــﮓ

    ﻧﻪ ﯾـــﮏ ﻓﺮﺷﺘـــﻬـ ﺁﺳﻤــﺎﻧﯿــــ

    ﺑــﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿــــــﺪﻥ ﺑﻪ ﻣـــﻦ ﻧــﻪ ﻟــﺎﺯﻣـ ﺍﺳــﺖ پول ﺑﺪﻫــــﯽ

    ﻧﻪ ﺳــﻮﺍﺭ ﺑـــــــﻨﺰ ﺷــــﻮﯼ

    ﻧـــﻪ ﻣــــﺜﻞ ﻗﻬـــــﺮﻣﺎﻥ ﺩﺍﺳــﺘﺎﻥ ﻫــﺎ ﺭﻓــﺘﺎﺭ ﮐﻨـــــﯽ

    ﺗـــــﻨﻬﺎ ﮐــﺂﻓﯿـــﺴﺖ ﺧـــﻮﺩﺕ ﺑــــﺎﺷﯽ

    ﺍﮔــــــﺮ ﺗﻮ  ﺑﻪ من و ﻫﻤــ ﺟﻨﺴﺂﻥ ﻣــﻦ ﻣـــــﮕﻮﯾـــﯽ ﺁﻫـــﻦ ﭘــﺮﺳﺖ

    ﺍﻧـــــﮕﺸﺖ ﺷﻤــﺎﺭ ﻧﯿﺴﺘـــﻨﺪ ﻣَـــﺮﺩﺁﻥ ﺍﻧـــﺪﺍﻣـ ﭘـــﺮﺳـــ


    خدایـــــــــــا !!!!

    خــــیلی خـــــســتم...

    همــــــین !

    مـــا هایــی کـــه سیـــگارو تــــا فیلتــر میـــکشیم...

    همـــه چیمـــون رو بــــــــاختیـــــــــــم...

    یــــه کــــام هم یــــــه کــــام برامـــــــون...!

     

    ا په اینجایید

    ...

    که زود جواب دادین

     

    **خواهش میکنم

    امشب می‌توانم غمگین‌ترین شعرهایم را بسرایم
    با این فکر که ندارمش
    که گُمش کرده‌ام
    شبِ دراز را می‌شنوم
    درازترین شبِ بی او را
    و شعر از روحم می‌چکد
    نگاهم، گوئی برای نزدیک کردنش، می‌جویدش
    دلم می‌جویدش
    اما او با من نیست
    حالا دیگر نمی‌خواهمش
    شک ندارم
    اما وقتی می‌خواستمش،
    صدایم باد را می‌جُست تا خود را به گوش او برساند
    اما . . .
    گاهی می‌خواهمش،
    عشق چه کوتاه، و فراموشی چه طولانی است
    روحم از گم کردنش راضی نیست.
    با این همه، شاید این آخرین رنج او برای من باشد،
    و این، آخرین شعری که برایش می‌سرایم.
    میتوان زیبا زیست...

    نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،

    نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!

    لحظه ها میگذرند

    گرم باشیم پر از فکر و امید...

    عشق باشیم و سراسر خورشید...

    این روزها فقط سکوت می چسبد

     هیچ حرفی ندارم،حتی به اندازه ی حرفی...!!!

    سلاااااام
    چقد غمگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دلم میخواهد کسی باشد....کسی که یک عالم برایش کسی باشم
  • مرتضی مرادی
  • متنفـــــــرم از اون آدمـــــایی کـــه...                                                                          

    نــــقاب ایمــــان بـــــــه چهرشــــون زدن

    ولــــــی خـــــــیانت کردن

    جـــــزء وعـــده هــای عـــذایی شـــونه

  • مرتضی مرادی
  • عــــزیزم!!!

    همـیشه کـــه یـــه خـــر

    بـــه تـــــــورت نمیـــــــخوره....

    یـــه روزم یــه گـــــــرگ میخــوره به تـــورت و

    تــــیکه تیــــکت مــیـــکنه...!!!

     

    گـــاهی وقتـــا اونـــقدر خستـــــه میشــی

    کـــــه حوصله توضیــــح دادنـم نــداری...

    میــذاری هــرجـــور دوســـت دارن 

    بــــــرداشت کنـــن....

    کـــلا دیگـــه مـــــهم نیســـت بـــرات...

     

     

     

     

    خیلی اپ خوبی بود

    داداشی

    دیــــگر برایم مهم نیستــــ ...
    برایـــم مهم نیست دیگران
    چه میگویند !
    زیرا
    من فقط خودم هستم ...
    خودم ، که عاشق تو هستم

    نرسیده به بعضی خاطره ها
    باید بنویسند :
    آهسته به یاد بیاورید
    خطر ریزش اشک
    از تو دلگیر نیستم
    از دلم دلگیرم
    که نبودنت را تحمل می کند و لام تا کـام
    حرفی نمیزند

    درد دارد...

    وقتـــی مـی رود ...
    و همــه مــی گــویند : دوستتــــــ نداشتـــــ

    ...و تـــو نمــی تـــوانـی بــه همــه ثـــابتــــ کنـــی
    کــه هـــر شبـــــــ
    بــا عـــاشقـــانه هــایـش خـــوابتـــــ مــی کــرد

    خسته که می شوم ،
    سرم را میان دستهایم می گیرم
    و آنقدر تکرارت می کنم که بالا بیاورم !
    من انتقام زجرِ تمام لحظه های بی تو بودن
    را بالاخره از “خودم” خواهم گرفت

    بعدازرفتنت موهایم رااز ته تراشیدم
    تا عطر انگشتانت مرا دیوانه ترم نکند...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی