...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

کما...

ﺩﻟﻢ ﮐُﻤﺎ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ...
ﺍﺯ ﺁن هاﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ!
ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍیش ﺩُﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ...
  • REZA ABEDINI

نظرات  (۶۲)

دلم تنگ شده برای روزای کودکی...
که بهانه گریه کردنم..داشتن یک عروسک بود نه یک ادم....
اپم...داداش
تو از من گله میکنی که چرا حواسم به حرف هایت نیست
کاش میدانستی صدایت آنقدر آرامم میکند که
فراموش میکنم باید نفس بکشم
چه برسد به اینکه بفهمم چه میگویی...

هرگاه خبر مرگم را شنیدی

در پی مزاری باش که بر سنگش نوشته :

ساده بودم ، باختم !

من استان ایلام
خوشوقت شدم
  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • من که دل را به تو اصلا نسپردم چه کنم ؟

    یک شب از دوری تو غصه نخوردم چه کنم ؟

    جمعه ها آمد و رفت و ز غم دوری تو

    دل به سر پنجه ی اشکم نفشردم چه کنم ؟

    مهر تو داشتم و سر به هوا و غافل

    لقمه از سفره ی بی مهر تو خوردم چه کنم ؟

    لااقل کاش بیایی و بمیرم پایت

    تو ز راه آمدی و باز نمردم چه کنم ؟

    خانه ی آخرتم با عملم ویران ، گر

    این همه توشه به همراه نبردم چه کنم ؟

  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • جمعه ها را همه از بس که شمردم بی تو

    بغض خود را وسط سینه فشردم بی تو

    بسکه هر جمعه غروب آمد و دلگیرم کرد

    دل به دریای غم و غصه سپردم بی تو

    تا به اینجا که به درد تو نخوردم آقا

    هیچ وقت از ته دل غصه نخوردم بی تو
    چاره ای کن، گره افتاده به کار دل من

    راهی از کار دلم پیش نبردم بی تو

    سالها می شود از خویش سؤالی دارم

    من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو

    با حساب دل خود هرچه نوشتم دیدم

    من از این زندگیم سود نبردم بی تو

    گذری کن به مزارم به خدا محتاجم

    من اگر سر به دل خاک سپردم بی تو

  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد

    که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

    لب تو میوه ممنوع، ولی لبهایم
    هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند، نشد

    با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
    هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

    هر کسی در دل من جای خودش را دارد
    جانشین تو در این سینه، خداوند نشد

    خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
    عاقبت با قلم شرم نوشتند : نشد!

  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • ای یار دوردست که دل می‌بری هنوز
    چون آتش نهفته به خاکستری هنوز

    هر چند خط کشیده بر آیینه‌ات زمان
    در چشمم از تمامی خوبان، سری هنوز

    سودای دلنشین نخستین و آخرین!
    عمرم گذشت و توام در سری هنوز

    ای نازنین درخت نخستین گناه من!
    از میوه‌های وسوسه بارآوری هنوز

    آن سیب‌های راه به پرهیز بسته را
    در سایه سار زلف، تو می‌پروری هنوز

    با جرعه‌ای ز بوی تو از خویش می‌روم
    آه ای شراب کهنه که در ساغری هنوز

  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • از خـــــوابِ چشمهای تو تا صبح می پَرَم

    ایــــن روزها هوای تــــو افتــــاده در سرم

    هر سایه ای کـــه بگذرد از خلوتم...تویی

    افتاده ای به جــــــان غـــــزل های آخرم

    گاهی صــــدای روشنت از دور می وَزَد

    گاهــی شبیه مـــــاه نشستــی برابرم

    یا رو بـــه روی پنجـــــــره ام ایستاده ای

    پاشیده عطـــــــر پیرهنت روی بستـــرم

    گاهی میان چــــــادرِ گلـدارِ کودکی ت

    باران گرفتــــه ای سرِ گلدانِ پـــرپــــرم

    مثل "پری" در آینه ها حــرف می زنی

    جز آه...هرچه گفته ای از یاد می برم

    نزدیکِ صبـــــح، کُنـج اتاقـــم نشسته ای

    لبخند می زنی و من از خواب می پرم...!

    دلـــــــــــــم هوا می خواهد

    کمـــــــــی در سرنگ ....

    همـــــــه این نوشته ها تقدیـــــــم به کسیکه کلبه تنهایـــــــــی هایم هرگـــــــــز قدم هایـــــــــش را

    حــــــــس نخواهــــــــــد کــــــــرد.....

    صدا میکنم " تــــــــــــو " را...


    این " جان" که میگویی


    جانم را میگیرد...!


    موقعی که نیستی....


    دمار از روزگارم در می آورد....


    سلام
    دوست خوبم مرسی از حضورت

    دعا میکنم زیر این سقف بلند
    روی دامان زمین هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی
    دستی از غیب به دادت برسد
    وچه زیباست که ان دست دست خدا باشد و بس

    ﻣَـــﺮﺍ ﺣَـــﺒـﺲ ﮐـُــﻦ ﺩَﺭ ﺁﻏــــﻮﺷَﺖ

    ﻣَﻦ ﺑَـــﺮﺍﯼ ﺣِــﺼﺎﺭِ ﺑـﺎزﻭﺍﻥِ ﺗـــﻮ

    ﻣُﺠــﺮِﻡ ﺗَﺮﯾـــﻦ ﺯِﻧﺪﺍﻧـــﯽ ﺍﻡ

    دل من…


    از تبار،دیوارهای کاهگلی است…!!


    ساده می افتد…


    ساده می شکند…


    و ساده میمیرد!!


    دل من،بدون تو سخت میگیرد…


    حال این روزهایم زیادی خوب نیست!!!


    سلام ممنون وب شما هم زیاست موفق باشید 
    خیلی ممنونم

    مرسی که سر زدی
    به جرم نبودنت

    نفس هایم را

    در سینه محکوم می کنم

    به " حبس ابد"


  • مـــهــــرداد
  • خدایا دلم هوای دیروز را کرده. هوای روزهای کودکی را.
    دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
    آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد.
    دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم
    و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را
    میخواهم خط خطی کنم
    تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
    دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
    هر چه میخواهید بکشید
    این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
    دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم آن را نچینم
    دلم میخواهد ... می شود باز هم کودک شد؟؟؟؟
    راستی خدا! دلم فردا هوای امروز را می کند؟؟
     
     
  • مـــهــــرداد
  • اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که

    دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را …
     
  • مـــهــــرداد
  • سلام دوست عـزیــز:خوبـی؟

    مرسی که پیشم اومدی.

    نظرلطفتونه وب شماهم قشنگه.

    سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ولی نمیدونم تا چه حد درسته چون هنوز میگه باید به 10 نفربفرستی بعد...
    سلام
    کامنت گذاری وبتون برام جالبه
    اینجوری ندیده بودم

    گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست باید بنیشینی و نظاره کنی اما 
    "مرکــــــــــــــــز" را که درست انتخاب کرده باشی "دلت قرص باشد" دیگر هر چه می خواهد بچرخد   mer30
    بالاترین آرزویم برایت این است :
    حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . .
    زیـــباست ،

    احسـ ـــاسم را میـگـــویــــم

    نـــازکـــــ است

    دلـــ ــم را می گـویــم

    گــاه شیـــرین استــــ

    تنـــهــاییـــ ـم را می گـویــم

    چگونه بگویم دوستت دارم!!!
    شماهم..لینکید....
    بـــه کسی که تنهات گذاشت بگو


    ایــــن تو بـودی که باختی نه مــــــن


    من کسی رو از دَست دادم که دوستم نَداشت


    امــــــــــــا


    تو کسی رو از دست دادی که عاشِقِت بود.....
    دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد

    که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی دو آدم خیـــره مـــی مـــاند!!

    چه خوب می شد اگر صداقت آخرین حرف دل انسان بود

    سلام...مرسی ازحضورت...دوست عزیزباتبادل موافق بودی خبربده...
    سلام من یقین دارم که این روزها خورشید هم نمیداند کدام گل از پرتوی نورش استفاده کرده
    با وجود گلهای گلخانه ای دیگر تشخیص تقریبا غیرممکن شده ................................


    امُل نیستم!دل می خواستم از تو، نه تن!
    تن فروش در شهر زیاد است!
    جایی خواندم فرقی ندارد زن باشی یا مرد،
    دل نداده تن بدهی فاحشه ای
    یه گوشه ی دنج . . .

    یه نقطه . . .

    یه عالمه بغض . . .

    یک دنیا حرف . . .

    یک دلشکسته . . .

    و بی نهایت خاطره . . .

    کافیست برای جوان مرگ شدن. . . !
    بعضیا دوستیشون مث قرص خوردنه میمونه
    هر هشت ساعت یه نفر
    خنده برلب میزنم تا کس نداند راز من....
    ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت....
    تــــوی این دنیـــا هر کسی داره یه چیزی میکشه.
    یکی "درد" می کشه ؛
    یکی "زجر" می کشه؛
    یکی" نقاشی" می کشه ؛
    یکی" سیگار "می کشه؛
    یکی "داد" می کشه؛
    یکی" سوت "می کشه ؛
    یکی" ناز" می کشه ؛
    یکی" تریاک" می کشه ؛
    خلاصه میون اینهمه کشیدنـــــــــــی
    مــ ـ ـ ــن
    فقط می خوام


    ღ♥ღ نفس ღ♥ღ


    بکشم
    برای بعضـــی دردهـا
    نــه میتوان گریــــــه کَــرد
    نـه میتوان فریــــــاد زد
    برای بعضـــی دردها
    فقـــط میتوان نگــــاه کَرد
    و بی صـــــدا شکست
    هرجا که نوشته است...
    "خواستن توانستن است"
    اتش میگیرم
    یعنی او نخواست که نشد.
    :***
    خدایا..!
    گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک...
    این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک..
    این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاهی دور..
    اره
    عشـــقِ تــو،
    عبــور مـــاه اســت از خیابــان
    در شــبِ حکومـــت نظامـــی ...
    .
    .
    جواد گنجعلی
    دور از جونت . بلا به دور ایشالا
  • عشق رویایی
  • معشوقه ای پیدا کرده ام
    به نام روزگار …
    این روزها مرا درآغوش خویش
    سخت به بازی گرفته است !
  • عسلی وامیرش
  • مرســـــــــــــــــــــــی از حضورتون
    لینک میشید
    رفتی؟

    روزهایـــــی کـــــه تـــــو را میبینـــــم ،

    نفســـــم میگیـــــرد ...!

    و روزهایـــــی کـــــه نیستـــــی " دلـــــم "

    " امـــــا تـــ♥ــو بـــــاش " ...

    تحمـــــل اولـــــی آســـــان تـــــر اســـــت ............! 

    فرق جمله ای که منتظرشنیدنش بودم باجمله ای که گفتی،فقط یک نقطه بود …

    هی لعنتی …

    کاش اون نقطه رو بالامیگذاشتی نه پایین …

    کاش میگفتی نرو …

    ولی افسوس که گفتی برو .
    بهـ بعضیـ ـآ بـ ـآس گُف :
    هـَ ـر چقـَ ـدر میخـ ـوـآی بُـــر بـِــزَن
    مـ ـآ هَـمـیـشـهـ " ـآس " مـیـمـونـیـم .......
    زندگی !
    کلاهت را بـه هوا بیانداز . . .
    که من دگر جان بازی کردن ندارم !
    تو بردی . . .

    بعضی شبا این  قرصا ی لعنتی هم آلزایمر می گیرن انگاری!

    یادشون میره خواب آورن نه یاد آور....!

    به سلامتی پسری که رفت سربازی مرد بشه وقتی برگشت دید عشقش زن شده بود :((
    شک نـــــکن... اینـــــده ای خواهــــــــم ســــاخت که "گذشتــــــه"جلـــــویش زانـــــــو زند قـــرار نیست من هـــــم دل دیگـــــری را بسوزانم! بـــــــرعکس کسی که وارد زندگیـــــــم می شود را انقــــــدر خوشبخت می کنــــــــم که به هر روزی که جــــــای او نیستی بــــه خودت لعنت بفـــــرستی...!!!
    بعثت نه این سرور، سرور ولایت است مبعث نه این چراغ، چراغ هدایت است خورشید چون ز شرق حرا پرتو افکند احمد نه این فروغ، فروغ رسالت است
    بسم الله الرحمن الرحیم
    آیا می دانید فایده گفتن (بسم الله الرحمن الرحیم) در آغاز هر کاری چیست؟
    اگر شما عادت کنید که در ابتدای هر کاری بسم الله الرحمن الرحیم بگویید ،
    فردا در روز قیامت وقتی نامه اعمالتان بدستتان داده می شود
    قبل از آنکه آن را بخوانید بسم الله الرحمن الرحیم می گویید
    و ناگهان می بینید که همه گناهانتان از نامه اعمالتان پاک شده است می پرسید چه شد ؟

    در این زمان ازطرف خداوند ندایی می آید که ای بنده ،
    تو ما را با نام رحمن و رحیم فراخوانده ای پس ماهم باتو مقابله به مثل کرده ایم و گناهانت را بخشیده ایم....


    السلام علیک یا سید الانبیا(ص)
    ستاره ای بـدرخشید و مــاه مـجـلس شد
    دل رمــیـده مــا را انـیـس و مــونـس شـد
    نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
    بــه غـمـزه مـسـئـله آمـوز صد مدرس شد
    عید بزرگ مبعث پیام آور عدالت و کرامت بر شما مبارک باد.
    ﺗﺎﺯﻩ ﻣﻴﻔﻬﻤﻢ...

     

    ﺟﺮﺍﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭﻛﻮﺷﻢ ﻣﻴﻜﻔﺘﻲ

     

    ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﻱ ...

     

    ﺣﺎﻟﺎ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻲ ﺷﺎﻫﺪﺍﺯﻛﺠﺎﺑﻴﺎﻭﺭﻡ....

     

     

     

     

    سلاااااااااااااااااااااااام داداشی منم لینکتون کردم
    بی زحمت به وب منو عشقمم هم سربزنین
    فدااااااات
    درخــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــت ان هم گاهی....

    دلتنـــــــــــــــــــــ گ تــــــــــــــــبـــــــ ـــــــرمیـــــــــــشونـــــــــ ـــــــد.....

    وقـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــتــــــــ ــــــــی.............

    پـــــــرندگــــــــان سیم برق را.....

    بـــــــــه آنهــــــــــــــا ترجیح میدهـــــــــــــــــــــ ـنــــد........!!!
  • مرتضی مرادی
  • جدایی آنقدرها هم که تو فکر میکنی

    تلخ نیست ؛

    اگر هنوز حرفم را باور نداری

    از نادر و سیمین بپرس

    که از تمام دنیا جایزه گرفته اند...

     چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی،به کلامی میشکند،به لحنی میسوزد، به نگاهی جان میگیردو به یادی می تپد.
    آخ گفتی....
    چ حس مشترکی
  • مرتضی مرادی
  • ســــــــال مـــن

    بــی تــــــــــو

    تحویــــــــل نمی شــــــود ؛

    تحمیـــــــــل می شـــــــود...
  • دل سوختگان
  • غنچه های نشکفته هم . . .
    می دانند درد شکفتن را . . .
    که خاموش و بسته . . .
    بی شکفتن .. می میرند . . !؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی