...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

فراموش...

خیلی وقت است فراموش کرده ام…
کدامیک را سخت تر می کشم…؟
 رنج!
انتظار!
یا نفس را

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۳۲)

  • محسن عروجی
  • محسن عروجی
  • خدایا...!!!
    من که غصه هایم راسروقت میخورم...
    پس چرا خوب نمیشود؟؟؟
    درد هایم...
    خیالت همیشه هست

    اما امروز ، دلم خودت را خواست 

    نه خیالت را....

    مثل آدم بزرگا دوستم داری???
    سلام  داش  لایک داری
    همــه ی مـــا
    فقــط حســـرت بــی پــایــان یــــک
    اتفــــاق ســـاده ایـــم
    کــــه جهــــان را بـــی جهــــــت،
    یــــک جــــور عجیبــــی جــــدی گرفتـــــه ایــــم … !
  • دل سوختگان
  • قدرت ، جاذبه مرد و جاذبه ، قدرت زن است !
    اپم تشریف بیاااااارین
    مهم ترین درسی که از زندگی آموختم این بود که:
    هیچکس شبیه حرف هایش نیست.
    خدایا خواستم بگویم تنهایم. . . اما. . . نگاه خندانت. . .مرا شرمگین کرد. . . چه کسی بهتر از تو. . . ولی عجیب دلتنگم. . .
  • شاید دیگر بارانی نبارد....
  • ملخ ها

    چیزی از محصولش

    باقی نگذاشته بودند...

    زانوی غم بغل گرفته بود

    که شنید کسی سلامش می کند...

    از جاکه برخاست

    چشمش به جمال امام روشن شد...

    قصه را گفت  و غصه ای نماند برایش

    آقا دعایش کرد و رفت...

    هیچ سالی آن همه سود

    عایدش نشد...

    به برکت دعای موسی بن جعفر

    عشق همچون توفان سرزمین غبار گرفته وجود را پاک می کند و انگیزه رشد و باروری روزافزون می گردد . ارد بزرگ

    به گمانم که خدا

    وقتی داشت مرا می آفرید،

    خیلی غمـگــین بود....
     بــــــه یــــاد داشـــتـه بـــــاش :
    آیـــــنـده کــــتـابـی اســت کـــه امــــروز مــــی نـــــویــسی
    پـــــس چــــیـــزی بــــنـویـــس کـــه فـــــردا از خــــوانــدن آن لـــــذت بــــبـری . . .
    دلگیر دلگیرم مرا مگذار و مگذر

    از غصه میمیرم مرا مگذار و مگذر

    با پای از ره مانده در این دشت تبدار

    ای وای میمیرم مرا مگذار و مگذر

    سوگند بر چشمت که از تو تا دم مرگ

    دل بر نمیگیرم مرا مگذار و مگذر

    بالله که غیر از جرم عاشق بودن ای دوست

    بی جرم و تقصیرم مرا مگذار و مگذر

    با شهپر اندیشه دنیا گردم اما

    در بند تقدیرم مرا مگذار و مگذر

    آشفته تر زآشفتگان روزگارم

    از غم به زنجیرم مرا مگذار و مگذر
    مریضم . . .
    چشمهایم درد می کند . . .
    تب دارم . . .
    اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد 
    تو نیستی 
    دارم می میرم !!!!

    دهن به دهن خاطره ها که میشوم

    برای تلافی شکل ” تو “میشوند …

    آنوقت از پا در می آیم و پیششان کم می آورم!

    هرکسی …

    یک نقطه ضعفی دارد دیگر

  • عشق رویایی
  • وقتی پایین ترینم ، خدا امید من است.
    وقتی تاریک ترینم ، خدا روشنایی من است.
    وقتی ضعیف ترینم ، خدا نیروی من است.
    وقتی غمگین ترینم ، خدا ارام جان من است.
  • عشق رویایی
  • "شاید سخت ترین رابطه این باشد که دو انسان مغرور عاشق هم باشند ..."
    چه جمله ی غریبی است"فراموشت میکنم"....
    وقتی تااخرعمرت بایاد اوزندگی میکنی...
    از ساعت متنفرم
    این اختراع غریب بشرکه مدام
    جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم میکشد

    وقتی کسیو که دوستش داری ...

    تونست چند روز

    ازت بی خبر بمونه

    و دلش برات تنگ نشه...

    یه فندک بگیر زیر اون رابطه ...

    بزن زیر گوش احساست ... !!!

    از انتهای خیانت تا هرجا که بروی باز هم به من میرسی زمین گرد است
    وقتی دلت با من نیست بودنت مشکلی را حل نمیکند...
    همیشه که نباید نوشت
    همیشه که نباید گفت
    بضی وقتا باید باور کرد
    دوست داشتن رو
    بــــــــــاور
    گفتند قیامت پر خطر است
    دوری دوست قیامتی دیگر است
    وقتی من شکستم هیشکی پشت من نبود
    هیشکی دست دراز نکرد،واسم نموند
    ﮐـﺴـﯽ ﭼـﻪ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧــﺪ ? ! ﺷﺎﯾﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺧﻮﺏ ﺷﻮﺩ ... ﻫــﻮﺍ ﺧـــﻮﺏ ﺷـــﻮﺩ ... ﻋــﺸــﻖ ﺧــﻮﺏ ﺷــﻮﺩ ... ﻭ ﺗـــــﻮ ... ﺧــــﻮﺏ ﻣــﻦ ﺷـــﻮﯼ ..
    سلام داش رضا میخوامت بااین پست هات
    سلام عزیزم هرکار کردم نشد
    قسم به نبودن هایی که شکست تمام تنم را....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی