...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

ساقی...

ساقی بیخیال من!

سهمم را بریز روی زمین...

بگذار جاده ها مست کنند...

شاید مسافرم را برایم پس اوردند..!!


  • REZA ABEDINI

نظرات  (۳۹)

سلام


قشنگ بود
سلام داداشی خدا نکنه کم بیاری توکلت به خدا باشه ایشالا خودش همه چیزو درست میکنه
فقط کافیه دستتو به طرفش دراز کنی همین
سلام وب خوبی دارید.... .

ب وب منم سر بزنید..... .

موفق باشید...... .
 

جـــــاده؛

هـــــمین جـــــاده ی لـــــاغر

آدمــــــها را کـــــوچک میـــــکند

کـــــوچک را نقـــــطه

نـــــقطه را هـــــیچ...

 

بـــــاور نـــــمیکنی؟؟؟

 

بـــــرو!

 

الهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
سلام دوس عزیزم
بازم مزاحم شدم
حتما به وبلاگ سر بزنید
ممنون میشم برا این جوون هم دعا کنید
http://whoisgod.persianblog.ir/
  • ✮ یگـــــ♥ــــانــه ✮ دوقلوها
  • هرگز فراموش نکن که
    هرچه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی
       الهی!
    من نه آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
    نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
    در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی
    پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
    کس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی
    باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی!!
    بـهـتـریـن لـذتـی کـه تـوی دنـیـا هـسـت ایـنـه کـه . . .
    صـبـح بـیـدار بـشـی و بـا یـه اس مـتـوجـه بـشـی
    یـه نـفـر خـیـلـی دوسِـت داره . . .
    بـرای یـه نـفـر مـهـمـی . . .
    یـه نـفـر هـسـت کـه هـمـیـشـه نـگـرانـته . . .
    اونـوقـت ِ کـه زنـدگـی مـعـنـا پـیـدا مـیـکُـنه . .
  • یاسمن سپید
  • چه کسی می گوید جاذبه روی زمین است؟

    من کسانی را دیدم

    فارغ از هر کششی

    از ایـن میعـادگــاه تکــراری خستـــه ام!

    بیـا اینبـار جـای دیگـــری قـرار بگـذاریم
    بــــرای بــــــاهــم بـــــــودن
    جـــایی جــز خیـــــــــــــــــالم…!!
    مرسی از حضورت تازه دل دشمنت بشکنه
    مرسی عزیزم زیبا بود
    سلام ممنون سرزدین اگه اجازه میدین لینک کنم خبرم کنید

    از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد

    نه آنچه را که آرزو داری ، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .

     

    حماقـــــــــــــــــــــــــــت یعنى:
    .
    .
    .
    .
    .
    اون واسه همیشـــــــــــــــــــــــــــه رفت و من هنـــــــــــــــــــــــــــوز دوســـــــــــــــــــــــــــش دارم...
     
    سلام داداشى ممنون ازحضورت بازم منتظرحضورت هستم...............

    حرف حرف می آورد;
    اما حرف بعضی ها!
    اشک...

    از اومدنت خیلی خوشحال شدم
    مرسی از نظرتون شما رو لینک کردم خواستین لینک کنین
    اگه دیدی
    آدمی با تنهاییش ,
    حال میکنه !
    بدون راز قشنگی تو دلش داره
    و
    اگه تونستی حریم این تنهایی رو بشکنی ،
    بدون تو از رازش قشنگتری . . .
    کــاش!

    کمی از دیوانگی من

    سهم تو بود...

    تا این قد

    منطق رابه رخــم نمیکشیدی

    slm
    meC ke omadi
    bazam bia
    باز می گردد
    این را در آخرین نگاه نکرده اش قول داد
    سلام..ممنون از حضورت وبت عالیه
    اگ با تبادل موافقی خبرم کن.....
    روزی سرنوشت . . .
    جواب همه ی بی وفایی ها را . . .
    خواهد داد . . .
    و آنگاه است . . .
    که می فهمد و لمس می کند . . .
    چه ها کشیده ای . . .
    و پشیمانی بی حاصل . . .

    دیــوانـــه ام مــی کــنــد
    فــکــر ایــنــکـــه
    زنــده زنــده نــیــمــی از مــن را از مــن جـدا کـنـنـد
    لـطـفــا …
    تــا زنـده ام بـــــــــــــمان . . .


    حـــالم گرفتـه از این شــهر

    کــه آدم هایـش همچــون هوایش ناپایدارنــد..

    گــاه آنقـــدر پــاک کــه باورتــــ نمی شود

    گـاه آنقــدر آلــوده که نفســت می گیـــرد....
    سلام
    با عشق که بنگری همه چیز زیباست 
    برات آرزو میکنم عشقت برگرده
    ولی اگه امیدی نیست که برگرده
    زیادقصه نخور خودتو تباه نکن
    دلت را به هیج کسی نسپار
    این روزها برخی ها ازسپرده ات هم بهره میخواهند
    تنهایی ،
    مهربانم کرده است !

    شبیه سربازی که
    از روی برجک دیده‌بانی ،
    برای تک‌تیرانداز آن سوی مرز ،
    دست تکان می‌دهد ...
    این دلاویزترین حرف جهان را همه وقت نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو «دوستم داری؟» را از من بسیار بپرس «دوستت دارم» را با من بسیار بگو "فریدون مشیری"

    این روزها که می گذرد
    یک ترانه تلخ
    قصه ی تنهایی های مرا می سراید
    سمفونی گوش خراشی است
    روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
    ......باید باور کنم
    تنهایم

     

     

     



     

    اپ خوبی بود

    با افتخار لینک شدی دوست عزیز.
    وقتی داریم به یکی فکر میکنیم نیست کنارمون! وقتی میاد کنارمون باشه دیگه بهش فکر نمیکنیم! آحرش نفهمیدم زمان چیو حل میکنه؟
    ممنون سر زدی.
    اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
    ممنون
     یه وقتایی،
    یه حرفایی،
    چنان آتیشت میزنه
    که دوست داری فریاد بزنی،
    ولی نمیتونی!
    دوست داری اشک بریزی،
    ولی نمیتونی!
    حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
    تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
    به این میگن
    “درد بی درمون”
     آنکه واقعا تو را دوست دارد به ساز آرام بودنت کفایت میکند
    و هرگز نمیخواهد رقاصه ی سازهایش باشی …
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی