...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

روزگار...

سیگار راترک کرده ام

 نشسته ام از روزگار میکشم

روزی ...

روزگار راهم ترک خواهم کرد...

  • REZA ABEDINI

sigar

نظرات  (۲۱)

خیلی قشنگ بود...
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید
ممنون
شماهم لینکی
دنیایی حرف دارم اما در سکــــــــــــــوت رکورد خدارا هم شکستم...

:(
  • ✮ یگـــــ♥ــــانــه ✮ دوقلوها
  • کلمات را

    دانه دانه به نخ میکشند لب هات

    باران

    بوسه هایت را شعر میکند

    من

    هیچ کاره ام
    .
    .
    .
    .
    ممنون که بهم سرزدید
    هنوز برایت می نویسم

    درست شبیه پسرکی نابینا که هر روز برای ماهی قرمز مرده اش غذا می ریزد . . .
     دلم خوش نیست . . .
    غمگینم . . .
    کسی شاید نمیفهمد . . .
    کسی شاید نمیداند . . .
    کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی. . .
    تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
    عجب احساس زیبایی . . . !
    تو هم شاید نمیدانی . . . !
    لاااااااااایک
  • دختری درعشق رویایی
  • بعضی وقتا سکــــوت می کنی
    چون اینقدر رنجیدی که نمی خوای
    حرفــــی بزنی
    بعضی وقتا سکـــــوت میکنی چون
    واقعا حرفـــی واسه گفتن نداری
    گاهی سکــــوت یه اعتراضه....
    گاهی هم انتظار....
    امابیشتر وقتاسکــــــــوت واسه اینه کـــه
    هیچ کلمه ای نمیتونه غمی روکه تووجودت داری
    توصیف کنه....
    بگـــــــذار سکــــــــــــوت
    قانون زندگـــــیم باشد...
    وقتی واژه ها درد را نمـــــی فهمند!!
    رویا هایــــــم را دوست دارم....
    چون تنها جاییست که همــه چیـــز رو به راه است....
    نبض ِ دلم تنظیم شده بود با صدایت
    ایستادی از حرف
    ایستاد از زدن ...
    سلام
    صبح زیبای بهاریتون به خیر و شادی
    روز خوبی داشته باشید
    سیگار فروش گوشه خیابان هم فهمید
    ولی توهنوز نمیدانی که من دود میشوم
    واین سیگارها بهانه است
    این بار سیگار رابکش از طرفی که میسوزد
    تا بدانی چه میکشم
    سلام بیخیال داداش درسته دلت شکسته ولی بدون سیگارآدمو آروم نمیکنه
    پاسخ:
    سلام ابجی.دیگه هیچی ارومت نمیکنه

    دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من

    گر از قفس گریزم، کجا روم، کجا من؟

    کجا روم؟ که راهی به گلشنی ندارم

    که دیده بر گشودم به کنج تنگنا من

    نه بسته ام به کس دل، نه بسته دل به من کس

    چو تخته پاره بر موج، رها... رها... رها... من

    ز من هرآن که او دور، چو دل به سینه نزدیک

    به من هر آن که نزدیک، از او جدا جدا من

    نه چشم دل به سویی، نه باده در سبویی

    که تر کنم گلویی، به یاد آشنا من

    ز بودنم چه افزون؟ نبودنم چه کاهد؟

    که گویدم به پاسخ که زنده ام چرا من؟

    ستاره ها نهفتم، در آسمان ابری

    دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من

    سیمین بهبهانی
    ایشالا که روزگار همیشه بر وفق مرادت باشه نازنین
    زیباترین شهر، شهری‌ست که در آن عاشق شده‌ای؛ حتی اگر زشت‌ترین جای دنیا باشد ...!!
    خیلی قشنگ بود....ممنون که به وبم سر زدی




    شاید دوستت دارم همین باشد وقتی تورا ندارم از زمین هم متنفر می شوم...و احساس می کنم تنها تویی که می توانی مرا عاشق کنی.. چیزی بگو... مرا شیفته کلماتی کن که هرگز نمی گویی... اگر زحمتی نیست بگو نباید بترسم ... و نباید بلرزد دلم... و اگر اشک بر چشمهایم بیاید می روی از هوش... اینها را بگو لطفا ! حتی اگر شوخی کوچکی هستند برای تو...
    هَمیـــشه بـاید کســـی باشد


    تا بغــض*هایت را قـبل از لرزیدن چــانه ات بفهمد.....


    آهای فلانـــــــی... بــفــهــم!!!

    سلام.خوشحال میشم بهم سربزنی،آپم[گل] 
    سلام اضا جان متن خسته هی داری دمت گرم استفاده کردیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی