...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

گذشتم...

من خیلی گذشته ام

 گذشتم از تو گذشتم از خاطراتمان گذشتم از بی احساسی هایت گذشتم از بی توجهیت 

من کسی نبودم که از چیزی بگذرم.

اما  سیگار یادم داد

 تا چگونه بگذرم و بی صدا بسوزم و قلبم را چطور مثل ته سیگار بیندازم دور


  • REZA ABEDINI

sigar

نظرات  (۲۴)

سلام ممنون از وبسات زیباتون بازم سر میزنممممممممممممممممممم مرسییی
نه شیرینم،نه لیلا...
من زن افسانه شدن نیستم،برگرد...
 از عجایب سیگار همین بس که
آتشش آرامت میکند در برابر کسی که دلت را آتش زده . . . !
  • دختری درعشق رویایی
  • عجب وفایی داره این دلتنگی !
    تنهاش که میذاری میری تو جمع و کلی می گی و می خندی
    بعد که از همه جدا شدی از کنج تاریکی میاد بیرون
    وایمیسته بغل دستت و دست گرمشو میذاره رو شونت
    برمیگرده در گوشت میگه : خوبی رفیق ؟ بازم خودمم و خودت !
  • دختری درعشق رویایی
  • رای تــــــو

    برای چشم هایــت

    برای مـــن

    برای درد هایـــم

    برای م ا

    برای این همه تنـــهایی

    ای کــــاش خدا کاری کـــند

    به  خدا گاهی آدم از روزگار جوری میکشه که ...
    دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

     اگر برف بیاد هست

     اگر برف نیاید نیست

     مثل دنیای من

     اگر تو باشی هستم

     اگر نباشی … !
    همیشه با غمت من در ستیزم

     به این خاطر همیشه اشک میریزم

     روی هر برگ گلی این را نوشتم

    تویی امید من تنها ، عزیزم .
    سلام
    مرسی از حضورت
    آرزویت را برآورد میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند...

    مممنون

    به چه آسانی ترکم کردی ومن به چه آسانی
    سالهاست در ترک همین پک آخرم
    تلخ ترین قصه دنیاست
    صبح تاشب بخندی اما شب تاصبح تنهایی سیگاریکشی
  • دختری درعشق رویایی
  • سلام
    ترک سیگار کار هرکسی نیست. اما ترک روزگار برای همه هست 
    اگر تنهاترین تنهاهم باشم بازم خدا رو دارم♥سوختم خاکسترم را باد برد بهترین یارم مرا از یاد برد♥

    جای لب هایـــت ...

    سیــگار می گذارم..!

    جـــای خـــــودم ...

    سیـــگار را آتش مـی زنـم....


    کافه تنهایی

    کافه کوچیک تنهایی

    برای تنهایی های من و تو

    دلتنگی های ما به چیزهایی که توی زندگیمونه و دوستشون داریم

    یکساله شد …

    ولی کافه ما معتقده که حتما نباید مناسبتی پیش بیاد که ما بخوایم بابتش خوشحال باشیم

    بی مناسبت شاد باشیم ، بخندیم و با روحیه خوب جامعمون رو زیبا کنیم.

    وقتی که خدایی به این خوبی داریم نباید احساس تنهایی کنیم

    چطور می تونیم تنها باشیم تا وقتی که خدای مهربون رو داریم.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    سلام ممنون از حضورتان خوشحال میشم منم با اسم وبم بلینکی

    .

    .

    نشسته اید در انتظار ترک روزگار آیا ؟!
    شما تو وب سالسا زیر باران برای من کامنت گذاشته بودید . این وبم تو بلاگه .
    درست.. وسط یک شعر معمولی.. چشم های تو می آیند.. و من.. دست هایم را گم می کنم.. شاید عشق یعنی همین...
    سیگار راترک کرده ام نشسته ام از روزگار می کشم .روزی روزگار راهم ترک خواهم کرد....
  • خدا کیه ؟ خدا چیه ؟ چجوری بفهمیم خدا هست ؟
  • در زندگی اختیار بادها دست ما نیست اما اختیار بادبان ها دست خودمان است.

    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    [گل]
    خدایا

    بدون نوازش های تو میان دست های زندگی مچاله می شویم

    نوازشت را از ما نگیر

    امشب ختم حدیث کسا فراموش نشه دوستای خوبم[گل]
    http://whoisgod.persianblog.ir/
    سلام داش در حقم اقا می کنی و به سایتم رای می دی به شماره 76 رای بده
    http://foorush.ir/reportage.rhtml
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی