...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

دود شد!!!!

!گفتی تا سیگاری دود کنی برگشتم

 زندگیم دود شد ، کجا ماندی؟؟؟

  • REZA ABEDINI

sigar

نظرات  (۱۳)

ممنون که سر زدی
از تکرار دوستت دارم، خسته شدم…

کمی هم تو بگو، تا من ناز کنم…

نترس باور نمیکنم
.
لعنت به کســـــــانی که خود عوضیشون بغل یکی دیگه هست!!! ولی یــــــــــــــاد کثیفشون پیش ماست!!!
روزگار بد روزگاریست وفایش را به تکه کاغذی می شود خرید
 

دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم…

نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم…

برای اینکه نگذارم آنها بیایند…

یکم عکس سیگار تو وبلاگت زیاد نیست ؟؟؟
سلام خیلی زیبا بود . 
خدایا:

       جای سوره ای به نام  "عشق "

              

               در قرانت خالیست


که اینگونه آغاز گردد:


وقسم به روز هایی که قلبت را می شکنند


وجزخدایت مرهمی نخواهی یافت

چه حال بدی دارم من....
نه میتوانم..
تو را دوست داشته باشم....
نه کسی غیر تو را..
...
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
قلبهارا باید صیقل داد
جور دیگر باید تپید
ذهنها را باید پاک کرد
جور دیگر باید اندیشید
دستها را باید باز کرد
جور دیگر باید بخشید
...
به دلم نشست. واقعا زیبا بود.
هی ( ر ا ه ) آمدم با تو هی ( ه ا ر ) شدی با من
درنگ

عجب دنیای عجیبیست!

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود

زمانی که گفتی”برو”

چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . . .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی