...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

بعد مرگم...

 

بعد مرگم روی قبرم ، روی عکسم ننویسید جوان ناکام ؛

من از سیگار خیلی کام گرفتم ، بدنامش نکنید

  • REZA ABEDINI

sigar

نظرات  (۱۸)

بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

در میان گریه بر احوال خود خندیده ام

 خداوندا

مرا واسطه عشق خود میان آدمیان کن

تا آنجا که نفرت است عشق را ارزانی کنم

آنجا که تقصیر وگناه است ببخشایم

آنجا که تفرقه وجدایی است پیوند بزنم

دلم آغوش میخواهد …
نه مرد … نه زن …
خدایا زمین نمی آیی ؟

امشب که بلرزید دل و بغض و صدایت

آرام روان گشت دلت سوی خدایت

رفتی به در خانه ی آن قاضی حاجات

یاد آر مرا ملتمس لطف و دعایت . . .
http://whoisgod.persianblog.ir/

سلام
اومدم دعوتت کنم تو شب ارزوها  
شب پنج شنبه اول ماه رجب توی ختم حدیث کسا شرکت کنی.
انشالله که همه به ارزوهای خوب مون میرسیم.[گل]
سلام ضمن تشکر از حضور پر مهرت . چرا ایقدر غمگین . امیدوارم در حد مطلب باشه
دلت بی غم باد
زنده باشی و مانا
سلام مرسی پیشم اومدی خیلی عالیه وبت بازم بیا
مطلبت هم عالی

یاد گرفتـــه ام

انسان مدرنی باشــــم

و هــر بار که دلتنگ میشــــوم

بـه جای بغض و اشک

تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه

هوای بـــد ایــن روزهــا

آدم را افسرده میکنـد ..!

منــتــظـر هیــــچ دســتــی


در هیـــــچ جــــــای ایــن دنیــا


نــبــــاش!!!


اشـــک هایــت را


بـــا دســت هــای خـــودت پــــاک کــن . . . .


کــه هــمــه رهــگـــــذرنــد.

من عاشقانه هایم را
روی همین دیوار مجازی می نویسم!
از لج تو...
از لج خودم...
که حاضر نبودیم یک بار
این ها را واقعی به هم بگوییم...
سلام . مرسی از حضورتون . وبلاگتون خیلی غمناکه . انشاالله دونه به دونه اگر غمی دارین پر پر بشه :(

-----------------

زندگی یه روزنامه اس که همین روزا توی یه ایستگاه جاش میذارم ...
سلام دوست من
خیلی تشکر از این حضور پر مهرت در وبلاگم
متنی که گذاشتی خیلی خلاصه و پراز حرف بود
کـاری بـه تـو نـدارم . .
بـه ایـنـهـمـه کـه نـیـسـتـی ادامـه بـده
دارم از نـبـودنـت مـجـمـوعـه ای مـیـسـازم ..
مـبـادا یـک وقـت ..
بـی هـوا بـرگـردی و..
شـعـرهـایـم بـی مـخـاطـب بـمـانـد ..
....
تــو شبیــه دیگـران نـیستی..
دیگران حـــرف مـی زنند..
راه مــی رونـد..
نفـــس مــی کشنـد ..
تــو نــه حـــرف مـی زنـی..
نــه راه مــی روی..
و نــه مــی گـذاری نفـــــــس بکشـــــــم ...
...
یالل عجب.... سیگار خودش بد نام خدایی هست  D:
ایول داداش
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را
می خواهی بدانی چه می کشم؟ 
فقط یکبار سیگار را از آن طرف که می سوزد بکش
سلام
حرف حساب جواب نداره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی