...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

اتش...

عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم!

  • دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود!

  • REZA ABEDINI

sigar

نظرات  (۸)

❤ نـیـمـه‌ی گـُمشــده ام نـیـسـتـیـــ
کـهـ بـا نـیـمـه‌ی دیـگــربــهـ جُـسـتـجـویـتـــ بـرخـیـزمـــ
تـــو...
تـمـامـــ گُـمشـده‌ی منــی!...
تـمـــامـــ گـُمـشــده‌ی مَـــن تویی...! ❤
هنر بزرگ، هنر فاصله‌هاست
آدم، زیادی نزدیک باشد می‌سوزد، زیادی دور، یخ می‌زند
باید نقطه‌ی درست را پیدا کرد و در آن ماند . . .
(کریستین بوبن)
سلامدوست عزیز
باافتخار لینک شدید
یاعلی
سلام...وا این پستها چیه گذاشتی؟؟
  • میلاد علیدوست
  • سلام باموضوع {سیاسی کردن عــــلم} و با سیاست زدگی مانع پویایی علم در حوزه های علمیه و مراکز دانشگاه و...در خدمتم
    موفق باشید


    میتوان زیبا زیست
    نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم
    نه چنان بی مفهوم. که بمانیم میان بد و خوب
    لحظه ها میگذرند
    گرم باشیم پر از فکر و امید
    عشق باشیم و سراسر خورشید
    در دو چشم من نشین ای آن که از من من تری /تا قمر را وانمایم کز قمر روشنتری / اندرآ در باغ تا ناموس گلشن بشکند /ز آنک از صد باغ و گلشن خوشتر و گلشنتری  مولوی
    بــــــہ پــــایان رسیدہ ام..
    امــــ ــــآ نقطـــہ نمے گذارم..
    یکـــــ ویرگــ ـــول مے گذارم..
    این هم اُمیدیستـــــــ کهــ شــــ ــایَد برگـــ ــردے...
    ...
    مصداق همونه که می گن با طناب دیگران به چاه نرو. زیبا بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی